Jij ookquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:38 schreef SlagroomBoy het volgende:
Wat vervelend voor je ik hoop dat je er snel bovenop komt en deze zware tijden achter je neer kunt leggen
Groetjes.
Klopt het lijkt haar USP te zijn inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb helemaal niet zoveel met Soundos, maar hetzelfde geldt voor Lale Gül. Moest een hele storyline worden die nooit van de grond is gekomen, omdat de interesse er simpelweg niet was. Verder ben ik het helemaal met je eens. Zoals Soundos die Halsema te kak zette met die opmerking over haar loon.... bitch please, er zijn miljoenen witte mannen die niet eens in de buurt komen van dat loon. Wat nou discriminatie? Het is een beetje haar USP geworden en dat is niet erg, maar het is ook niet oprecht.
Hoe staat het met het huwelijk? Mag ik ook komen?
Groetjes!
Het was dan ook nooit mijn bedoeling geweest om intellectueel over te komenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:06 schreef Regilio_ het volgende:
De OP is wel van hetzelfde intellectuele niveau als alles wat Soundos uitkraamt in ieder geval.
Goed zo meid.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het was dan ook nooit mijn bedoeling geweest om intellectueel over te komen![]()
Maar moet zeggen dat ik best trots ben op mn op. En zonder chatgpt deze keer.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:24 schreef Bart2002 het volgende:
Ik dacht dat dit over de 1 of andere draadloze speaker ging. Maar het is iets anders. Terechte klacht i.i.g.
Ah zo. I stand corrected. Die man op de achtergrond.... Lijkt op Robert F. Kennedy. The plot thickens. Men gaat dan verbanden zien waardoor de hersenpan overkookt bijkans.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOND DICHT BART!!!!!1!&^#@!1!!![]()
![]()
![]()
Soundos zegt wat doms.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:13 schreef Hetekip het volgende:
Fuck soundos
https://www.rtl.nl/boulev(...)%2Fwww.google.com%2F
Soundos vertelt in haar podcast dat ze geen idee wat het modaal inkomen is per jaar. "Ik wist niet dat modaal 30.000 euro was per jaar. Ik zei: 'Hoe doen mensen dat?' Ik begreep dat niet."
Weg met dat wijf.
We missen je in de SC maatje. Gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:13 schreef Hetekip het volgende:
Fuck soundos
https://www.rtl.nl/boulev(...)%2Fwww.google.com%2F
Soundos vertelt in haar podcast dat ze geen idee wat het modaal inkomen is per jaar. "Ik wist niet dat modaal 30.000 euro was per jaar. Ik zei: 'Hoe doen mensen dat?' Ik begreep dat niet."
Weg met dat wijf.
Niet echt broskibrobrada. Tzt vast terug. Dagbesteding heeft me geknaktquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We missen je in de SC maatje. Gaat het wel goed met je?
Ik heb het in de gaten. Normaal laat je wel wat van je horen, maar het is al dagenlang radiostilte. Als je het nodig vindt om je hart te luchten ben ik er hier voor je, maar je mag ook appen. Maak van je hart geen moordkuil maat.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Niet echt broskibrobrada. Tzt vast terug. Dagbesteding heeft me geknakt
Soundoms.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Soundos zegt wat doms.
Gras is groen.
Consounds is dan een betere.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |