Gabriele Uboldi, iets van PR-manager voor de ploeg/Evenepoel.quote:
Eurostar genotquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peloton op de trein
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
Kuss is vandaag door moeder natuur gestraft voor het gooien van afval in daarvoor niet bestemde gebieden.
Wil het zonder meer geloven als bob9000 het zegt. Zonder flauwheid, over iemand zijn rug die zich door oververmoeidheid bijna 2x doodrijdt zo'n statement willen maken, Tja.quote:
Valquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Huh Ilan van Wilder opgave. Die reed toch een alleraardigste Tour. Ziek??? Zonde.
Gevallen in afdaling Croix-de-Fer dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Huh Ilan van Wilder opgave. Die reed toch een alleraardigste Tour. Ziek??? Zonde.
De man die wilde vlammen in de tijdrit na zijn derde plek op het WK en buiten de top 20 viel. Alleraardigst valt zeer tegen.quote:
Ach Bas.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:30 schreef Momo het volgende:
Tietema is weer in Parijs voor de Pizza's ookal kregen ze geen wildcard.
Niet gezien maar Pogacar speculeert al heel lang op een relatief korte carrière. Al zal dat niet eerder zijn dan dat hij de Vuelta op zijn naam heeft en een record tour etappes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Lees ik nu op X dat pogi bij een interview bij eurosport heeft gezegd niet heel veel langer meer te zullen koersen en dat Del Toro zijn opvolger moet worden
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet gezien maar Pogacar speculeert al heel lang op een relatief korte carrière. Al zal dat niet eerder zijn dan dat hij de Vuelta op zijn naam heeft en een record tour etappes.
Bedankt voor het kiezen van een versie met actuele Spaanse vertaling door het interview heen. Ik moest lachen.quote:
Ja ik weet. Zag alleen deze tweet 😅😅😅quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het kiezen van een versie met actuele Spaanse vertaling door het interview heen. Ik moest lachen.
Hier het stukje waar het om gaat, zonder hinderlijke vertalingquote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het kiezen van een versie met actuele Spaanse vertaling door het interview heen. Ik moest lachen.
Slechts 5 jaar ouder en doet echt alsof hij een ervaren rijder is die bijna uitgeblust is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hier het stukje waar het om gaat, zonder hinderlijke vertaling![]()
https://www.facebook.com/watch/?v=4557964904490616
Dit is echt niet goed. Die is bizar diep gegaan in de klim.quote:
Toch na de tunnel dus.. en wel vergelijkbaar met de 2e val, hij kan gewoon de bocht niet houdenquote:
Echt geen idee hoe je daar valt.quote:
Zich gewoon helemaal naar de kloten gereden tot een punt dat hij de weg niet meer zag. Daar sterf je dan bijna voor gezien het opstappen en zijn tweede val.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe je daar valt.
Het verschil met Carapaz ook.Totaal andere lijn.
Sporza en Eurosport/hbo effect denk ik. Al is Boogerd wel echt een fijne toevoeging. Zonder Karsten Kroon zou ik NOS kijken.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Godshand het volgende:
Het Pogacar effect?
https://www.wielerflits.n(...)jken-tour-de-france/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |