Gabriele Uboldi, iets van PR-manager voor de ploeg/Evenepoel.quote:
Eurostar genotquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peloton op de trein
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
Kuss is vandaag door moeder natuur gestraft voor het gooien van afval in daarvoor niet bestemde gebieden.
Wil het zonder meer geloven als bob9000 het zegt. Zonder flauwheid, over iemand zijn rug die zich door oververmoeidheid bijna 2x doodrijdt zo'n statement willen maken, Tja.quote:
Valquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Huh Ilan van Wilder opgave. Die reed toch een alleraardigste Tour. Ziek??? Zonde.
Gevallen in afdaling Croix-de-Fer dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Huh Ilan van Wilder opgave. Die reed toch een alleraardigste Tour. Ziek??? Zonde.
De man die wilde vlammen in de tijdrit na zijn derde plek op het WK en buiten de top 20 viel. Alleraardigst valt zeer tegen.quote:
Ach Bas.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:30 schreef Momo het volgende:
Tietema is weer in Parijs voor de Pizza's ookal kregen ze geen wildcard.
Niet gezien maar Pogacar speculeert al heel lang op een relatief korte carričre. Al zal dat niet eerder zijn dan dat hij de Vuelta op zijn naam heeft en een record tour etappes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Lees ik nu op X dat pogi bij een interview bij eurosport heeft gezegd niet heel veel langer meer te zullen koersen en dat Del Toro zijn opvolger moet worden
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet gezien maar Pogacar speculeert al heel lang op een relatief korte carričre. Al zal dat niet eerder zijn dan dat hij de Vuelta op zijn naam heeft en een record tour etappes.
Bedankt voor het kiezen van een versie met actuele Spaanse vertaling door het interview heen. Ik moest lachen.quote:
Ja ik weet. Zag alleen deze tweet 😅😅😅quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het kiezen van een versie met actuele Spaanse vertaling door het interview heen. Ik moest lachen.
Hier het stukje waar het om gaat, zonder hinderlijke vertalingquote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het kiezen van een versie met actuele Spaanse vertaling door het interview heen. Ik moest lachen.
Slechts 5 jaar ouder en doet echt alsof hij een ervaren rijder is die bijna uitgeblust is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hier het stukje waar het om gaat, zonder hinderlijke vertaling![]()
https://www.facebook.com/watch/?v=4557964904490616
Dit is echt niet goed. Die is bizar diep gegaan in de klim.quote:
Toch na de tunnel dus.. en wel vergelijkbaar met de 2e val, hij kan gewoon de bocht niet houdenquote:
Echt geen idee hoe je daar valt.quote:
Zich gewoon helemaal naar de kloten gereden tot een punt dat hij de weg niet meer zag. Daar sterf je dan bijna voor gezien het opstappen en zijn tweede val.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe je daar valt.
Het verschil met Carapaz ook.Totaal andere lijn.
Sporza en Eurosport/hbo effect denk ik. Al is Boogerd wel echt een fijne toevoeging. Zonder Karsten Kroon zou ik NOS kijken.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Godshand het volgende:
Het Pogacar effect?
https://www.wielerflits.n(...)jken-tour-de-france/
Denk dat in NL enkel (een deel van) de echte wielervolgers naar ES of Sporza kijken eigenlijk. Grootste deel van de Tourkijkers is dat niet, die kijken nog "gewoon" naar de NOS, wie er ook commentaar geeftquote:Op zondag 26 juli 2026 00:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sporza en Eurosport/hbo effect denk ik. Al is Boogerd wel echt een fijne toevoeging. Zonder Karsten Kroon zou ik NOS kijken.
(Moeten ze die schreeuwende motorrijder nog wel wegsturen).
Dan moeten ze niet zeiken en gewoon genieten. Het pessimisme daargelaten is het best een enerverende tour. Al kan ik mij verder best indenken dat mensen sportmoe zijn na het WK.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat in NL enkel (een deel van) de echte wielervolgers naar ES of Sporza kijken eigenlijk. Grootste deel van de Tourkijkers is dat niet, die kijken nog "gewoon" naar de NOS, wie er ook commentaar geeft
En vindt Lamain/Boogerd een prima duo, je merkt in de podcast wel het verschil in dynamiek met Clement, dat is gewoon helemaal niks aan
Gewoon minder mensen die überhaupt wielrennen en tv kijken.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Godshand het volgende:
Het Pogacar effect?
https://www.wielerflits.n(...)jken-tour-de-france/
Dat, maar kijkcijferonderzoek is anno 2026 sowieso notoir onbetrouwbaar. Helemaal als je streaming niet mee neemt in je cijfers.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon minder mensen die überhaupt wielrennen en tv kijken.
Buiten dat het meer zegt als je NOS, Eurosport, Sporza en streamen bij elkaar op telt.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon minder mensen die überhaupt wielrennen en tv kijken.
Geloof er weinig van dat Pogacar al zo vroeg stopt, die is er over 7/8 jaar vast nog gewoon bij.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:37 schreef TAmaru het volgende:
Pogacar denkt blijkbaar dat hij en Jonas snel met pensioen zullen gaan en dat Remco daarna zal blijven koersen voor zoveel mogelijk overwinningen, omdat hij een ander karakter heeft dan zij.
Op zich wel een goed punt.
Ik denk niet dat Remco iemand zou gaan babysitten tijdens de Tour. Die zou gewoon zelf 10 etappes pakken.
Eens, ik stem nu eigenlijk weer standaard op de NOS af. Vooral fan van zijn Haagse uitspraak van "Tour"quote:Op zondag 26 juli 2026 10:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Boogerd echt een fijne commentator vind, dat had ik in het begin nooit verwacht.
Al die feitjes en weetjes over ritten van 13 jaar geleden enzo. Een echte liefhebber. En sowieso een fijner stemgeluid dan Clement
Dan gaat hij knechten bij Cofidis denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof er weinig van dat Pogacar al zo vroeg stopt, die is er over 7/8 jaar vast nog gewoon bij.
Tenzij hij echt ingehaald wordt, dan wordt het anders, zo'n groot ego heef hij ook wel weer
Ik denk dat het wel afhangt van z'n overgebleven doelen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof er weinig van dat Pogacar al zo vroeg stopt, die is er over 7/8 jaar vast nog gewoon bij.
Tenzij hij echt ingehaald wordt, dan wordt het anders, zo'n groot ego heef hij ook wel weer
De Ronde van het Baskenland!quote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel afhangt van z'n overgebleven doelen.
Parijs-Roubaix, Vuelta, meeste touretappes en wellicht OS?
Als je zo goed bent dat je geen concurrentie ervaart en uit verveling gaat stoppen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Ronde van het Baskenland!
En zou kunnen dat de motivatie minder wordt als hij Roubaix + Vuelta heeft gewonnen en hij het ook het recordaantal ritzeges in de Tour pakt. OS zou een doel kunnen zijn, maar gezien de makkelijke manier waarop hij die in 2024 skipte, weet ik niet hoeveel waarde hij daar aan hecht
Van de traditionele WT-koersen mist hij enkel nog Baskenland naast Vuelta en Roubaix, dus hij is aardig op weg (Vingegaard mist er overigens nog maar 2, misschien zorgt dat nog voor motivatie)quote:Op zondag 26 juli 2026 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij wil Pogacar alle World Tour-koersen gaan winnen. Roubaix zal sowieso heel hoog op lijstje staan. Vuelta pakt ie straks nog eventjes mee als ie niet weer terugkrabbelt.
De meeste touretappes zal ook ongetwijfeld op zn lijst staan. Dat haalt ie als hij een beetje zin in heeft in 2028.
Er zijn wisselende lijsten inderdaad. Op sommige lijsten staan ook koersen als Tour Down Under en Renewi Tour en zelfs Tour of Guangxi.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van de traditionele WT-koersen mist hij enkel nog Baskenland naast Vuelta en Roubaix, dus hij is aardig op weg (Vingegaard mist er overigens nog maar 2, misschien zorgt dat nog voor motivatie)
Als hij echt voor alle WT-koersen wil gaan, mist hij er nog wat meer, dan moet hij ook bijvoorbeeld nog naar de Wellens-Tour zoals hij die zelf noemt..
Maf inderdaad dat Boogerd zo kalm is en praat, terwijl hij als renner nauwelijks een moment kon stilzitten.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef TAmaru het volgende:
Boogerd is heel erg verbeterd sinds hij voor het eerst te horen is. Zijn spraakgebruik is beter, en hij is rustiger en volwassener geworden.
Ik stem nog wel steeds af op HBO Max trouwens. Ik vind het niveau van de NOS toch nog steeds te veel voor mevrouw Van Zetten uit Tiel.
Ik heb al vanaf 2008 al geen TV meer. De Tour de France volg ik sindsdien via nos.nlquote:Op zondag 26 juli 2026 01:09 schreef Makamba_ het volgende:
Al telt gemiddeld 523.222 kijkers heden ten dage gewoon mee als kijkcijferhit. Is online kijken hierbij meegerekend?
Edit: De daling van het aantal kijkers is voor een deel te verklaren door een verschuiving naar streaming en social media. Online kijken, via bijvoorbeeld NPO Start of de NOS App, is niet meegenomen in deze metingen.
Totaal doelloos artikel dus. Tegenwoordig zetten mensen hun tweede scherm aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |