Man man man.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Carapaz is wel in vorm, in ieder geval.
Doordat twee renners het waarschijnlijk in hetzelfde jaar gaan halen, is de bijzonderheid er ook wel vanaf.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:19 schreef Arizona het volgende:
Het doet me ook wel plezier dat Vingegaard eerder dan Pogi alle drie de grote rondes op zijn naam heeft gezet.
Respect.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:20 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Het hardste wat ik 2 dunne wieler banden heb gereden is 80 per uur. Later we het er op houden dat ik blij was met mijn zwarte broek
Ik zou zeggen: bekijk het parcours maar eens. Echt een buitengewoon matig parcours.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij R_R geldt dat voor 99% van de grote rondes
Mja, wel 2 absolute wereldtoppersquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Doordat twee renners het waarschijnlijk in hetzelfde jaar gaan halen, is de bijzonderheid er ook wel vanaf.
Wie was dat ook weer die een paar jaar geleden na een val blind plankgas ging en toen vol door een mega chute heen ploegde die ze totaal niet zag aankomen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen zin in de e-bike van Paula Blasi.
Nicole Frain!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was dat ook weer die een paar jaar geleden na een val blind plankgas ging en toen vol door een mega chute heen ploegde die ze totaal niet zag aankomen?
Tering wat een kamikaze aanval.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/video/2471(...)rance-van-vorig-jaar
Weer gelachen.
Daar ging de carrière van Cavalliquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer gelachen.
Die arme Cavalli was op dat moment een topper, daarna nooit meer enig niveau gehaald.quote:
Ik was dit helemaal vergeten. Opgezocht. Hard gelachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was dat ook weer die een paar jaar geleden na een val blind plankgas ging en toen vol door een mega chute heen ploegde die ze totaal niet zag aankomen?
Is die nooit aangeklaagd?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer gelachen.
Ik moet bij die beelden steeds denken aan F1-coureur Riccardo Rosset in Spa 1998, die op vrij grote achterstand ook nog is ff vol doorbeukte op een totaal chaotisch wrakkenveld direct na de start (Eau rouge).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer gelachen.
Autootje rijden is geen sport.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moet bij die beelden steeds denken aan F1-coureur Riccardo Rosset in Spa 1998, die op vrij grote achterstand ook nog is ff vol doorbeukte op een totaal chaotisch wrakkenveld direct na de start.
De bijnaam van Rosset - bij zijn eigen collega's - was 'Tosser'.
Die is alleen gemotiveerd als ik hem bij de Rode Lantaarn heb.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:09 schreef Marcoss het volgende:
Alaflip ook opeens benen gevonden, misschien kan hij nog zorgen dat de rit morgen wel gewoon doorgaat dan
Dat ze de start veranderen is niet zo'n probleem, maar als ze Montmartre schrappen word ik wel een beetje verdrietig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
Etappe van morgen waarschijnlijk op de schop
Erg mooi. Gewoon de traditionele Champs-Élysées aankomstquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
Etappe van morgen waarschijnlijk op de schop
Had geloof ik een hersenbeschadiging.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik kwam inderdaad net terug en zag een valpartij voor me, maar dacht nog net een gaatje te zien waar ik doorheen kon. Dat bleek niet zo te zijn. Met mij gaat het verder wel oké, ik ben alleen wat teleurgesteld."
Nicole was zich overigens van geen kwaad bewust.
Jose denkt dat hij in de kopgroep zit.quote:
Del Toro gaat hier toch nooit tweedes worden?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:12 schreef DeeBee het volgende:
Dit wordt gewoon weer een Saunier-Duval-tribute he
Wat een schandalige teksten als je die beelden ziet. Dan verlies ook direct het laatste beetje krediet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik kwam inderdaad net terug en zag een valpartij voor me, maar dacht nog net een gaatje te zien waar ik doorheen kon. Dat bleek niet zo te zijn. Met mij gaat het verder wel oké, ik ben alleen wat teleurgesteld."
Toch was Spa 1998 een historische crash.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jose denkt dat hij in de kopgroep zit.
Jose en denken is helaas geen goede combinatie meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jose denkt dat hij in de kopgroep zit.
Prima interview van Gianetti vandaag in lequipe: J'étais une victimequote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:12 schreef DeeBee het volgende:
Dit wordt gewoon weer een Saunier-Duval-tribute he
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik schrijf Pogacar op voor de ritzege. Kopgroep heeft gewoon een minuut weggepist in deze afdaling.
Dat was vrij schaamteloos ja. Geen idee waarom je als krant zoiets zou publiceren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Prima interview van Gianetti vandaag in lequipe: J'étais une victime
Ze klapt er van bezijes op, kéihard!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk dat hij gewoon de rest wilde testen en niet verwacht had dat Del Toro opeens de 1e zou zijn die afhaaktequote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef TAmaru het volgende:
Ik snap gewoon niet wat Pogi nu denkt.
OF hij gaat vol en wint misschien de rit (maar dan kan Del Toro niet volgen en is die op zichzelf aangewezen)
OF hij gaat niet vol en de koplopers winnen de rit (maar dan had die versnelling op de Galibier en daarna totaal geen zin)
Het is wel zo dat Del Toro zichzelf vrij slecht kan inschatten en ook soms eerst terugvalt voordat hij toch de beste blijktquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon de rest wilde testen en niet verwacht had dat Del Toro opeens de 1e zou zijn die afhaakt
Op de Galibier was even testen hoe Del Toro en Seixas er voor stonden. Het boeit hem niet als de koplopers winnen, tenzij het gat een paar km voor de top opeens nog maar anderhalve minuut is of zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef TAmaru het volgende:
Ik snap gewoon niet wat Pogi nu denkt.
OF hij gaat vol en wint misschien de rit (maar dan kan Del Toro niet volgen en is die op zichzelf aangewezen)
OF hij gaat niet vol en de koplopers winnen de rit (maar dan had die versnelling op de Galibier en daarna totaal geen zin)
En hij is nog niet klaar met spugen, er komen nog wat extra klodders aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pogacar spuugt iedereen wel in het gezicht door zo expliciet te knechten in een bergrit
Maar waarom dan zo snel die afdaling in en op het vlak? Hij kan dan toch net zo goed de koplopers lekker laten winnen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Op de Galibier was even testen hoe Del Toro en Seixas er voor stonden. Het boeit hem niet als de koplopers winnen, tenzij het gat een paar km voor de top opeens nog maar anderhalve minuut is of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |