En dan zelf het ravijn inrijdtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Zou mooi zijn als hij Del Toro sloopt en Seixas straks podium + wit pakt
Haha ASO heeft toch niet alles in zijn macht.quote:
Gewoon kut! En anders niks!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:03 schreef TommyL0204 het volgende:
Dit kan nog lachen worden. Oh wat een kut knecht hebben wij, tsjonge jonge, wat een kut knecht
Nog niet ver achter.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Skjelmose met een slechte dag, ik wist het.
Moet wel op zijn fiets blijven zitten in de afdaling en het is Skjelmose.quote:
Die gaat lossen in deze afdaling ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ricky Tello is geen wonderdaler.
Flopparcours, en het gedrocht doet waarschijnlijk mee.quote:
Ook niet als Pogacar een wedstrijdje gaat kickboksen met Rico? (Geen sport)quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, in geen een wedstrijd waarin Pogacar zal meedoen.
Nee, ook geen zin in Rico.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet als Pogacar een wedstrijdje gaat kickboksen met Rico? (Geen sport)
Ik doe zelf niet aan zulke fratsen, maar ik kijk er nu al zo'n 55 jaar naar.quote:
Flopparcours?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flopparcours, en het gedrocht doet waarschijnlijk mee.
Nee dus.
Zo kunnen toch nog aardig wat mensen van wielrennen genieten!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:19 schreef Arizona het volgende:
Het doet me ook wel plezier dat Vingegaard eerder dan Pogi alle drie de grote rondes op zijn naam heeft gezet.
Het hardste wat ik 2 dunne wieler banden heb gereden is 80 per uur. Later we het er op houden dat ik blij was met mijn zwarte broekquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet aan zulke fratsen, maar ik kijk er nu al zo'n 55 jaar naar.
En ieder jaar vind ik het enger worden.
Lachen om schijtafdaler Joaquin Agostinho is er niet meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |