Voor de ritzege?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:47 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom zou hij zo vroeg aangaan? Ayuso wel weer slecht.
Lijkt me met dit parcours niet zo'n probleem. Er is geen vallei meer, na de Galibier heel lang omlaag en dan meteen weer omhoog. Als je het idee hebt dat het tempo te laag ligt kun je maar beter meteen gaan. Scheelt ook weer toestanden zoals gisteren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:47 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom zou hij zo vroeg aangaan? Ayuso wel weer slecht.
Sow.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De alcoholsector mist hem ook nog steeds, denk ik
Ik dat geval juich ik zijn tactische inzicht toe. Al lijken ze er wel weer bij te komen, zonder Ayusoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me met dit parcours niet zo'n probleem. Er is geen vallei meer, na de Galibier heel lang omlaag en dan meteen weer omhoog. Als je het idee hebt dat het tempo te laag ligt kun je maar beter meteen gaan. Scheelt ook weer toestanden zoals gisteren.
Riccitello kon dit gisteren nog niet vanuit de kopgroep, die had liever nog een extra week Tour gehad, gok ikquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, ze rijden weer naar Carapaz toe.
Jai Hindley mag voor zichzelf rijden en heeft benen gevonden. Net als Ricky Tello, overigens.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:57 schreef Makamba_ het volgende:
Pogacar is een luisterboek aan het inspreken.
Goeie biefstukken!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Carapaz is wel in vorm, in ieder geval.
En daarvoor heeft een Van der Poel zich dan over de bergen heen getrokken (en met hem andere kanshebbers).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |