Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kuss, carapaz, leuke wielrenners bestaan nog wel. Over een paar jaar..?
Absoluut, duidelijk wel een sociale gozer. Terwijl hij me niet per se aardig lijkt. Toch ook weer een beetje zoals Armstrongquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Logisch. Slimme jongen sociaal gezien.
Hij heeft niet zoveel tegen Kuss, wel tegen de andere Visma-Amerikaanquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:46 schreef TAmaru het volgende:
Als Pog hoort dat Kuss alleen voorop ligt, gaat hij zeker aanvallen zo
Denk niet dat je dit van Kuss kan zeggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kuss, de helper die altijd meer kan als hij voor eigen glorie rijdt.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij in WLR ver verheven boven het klootjesvolk en prikken we daar zo doorheen!
Kuss wordt altijd een mutant zodra we over de 4500+ hoogtemeters op een dag gaan, Jorgenson had dit allang zien aankomen in de Vocsnorvlog.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sepp Kuss die na een matige grote ronde alsnog naar huis gaat met een rit, dit heb ik een paar weken geleden nog eens gezien.
Heeft als helper ook een paar briljante dingen gedaanquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel vooral de laatste vier kilometer van de klim, neem aan dat we daar minder mensen gaan zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurgebied vol broedvogels maar de Tour en de fans hebben overal schijt aan.
Dit vind ik de meest bizarre take die ik ooit over Kuss heb gelezenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die naar de vlogs van Vocsnor kijken zijn geen mensen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kuss wordt altijd een mutant zodra we over de 4500+ hoogtemeters op een dag gaan, Jorgenson had dit allang zien aankomen in de Vocsnorvlog.
Was op de Tourmalet ook goed net als gisteren. Vandaag en gisteren heeft ook heel Visma voor hem geknecht. Het komt wel iets minder uit de lucht vallen dan andersquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Slobeend zag een keer een grimas bij Pogacar, toen geloofde hij meteen weer dat er niets aan de hand is.
Wel een beetje waar voor de Kuss sinds zijn winst in de Vuelta.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit vind ik de meest bizarre take die ik ooit over Kuss heb gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |