Ik kocht in December een PC voor 4200 euro, zo duurt kost nu de videokaart losquote:Op maandag 27 juli 2026 16:37 schreef Loohcs het volgende:
Er zijn ook webshops met dell, die sneller leveren. Weet niet of service dan 'minder' is.
EDIT: zie net dat Asus uit m'n vorige post sinds vandaag ¤100,00 duurder is![]()
*'zo duur IS nu...' 'duur kosten' is incorrect.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kocht in December een PC voor 4200 euro, zo duurt kost nu de videokaart los
Maar semantisch begreep je mijn zin dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
*'zo duur IS nu...' 'duur kosten' is incorrect.
Nee. Pas nadat ik de zin kloppend had gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar semantisch begreep je mijn zin dus?
Denk dat je ook een beetje naar de prijsklassen van ieder merk moet kijken. Ik had een Lenovo van ¤300 en die was bagger.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb IT support gemanaged voor meerdere bedrijven, en HP was altijd de meest ellendige. DELL en Lenovo kan je van op aan.
Voor ¤300 kun je soberso niet zoveel verwachten, veel plastic, matige specs en dito bouwkwaliteit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:56 schreef FlauwKapsel het volgende:
Denk dat je ook een beetje naar de prijsklassen van ieder merk moet kijken. Ik had een Lenovo van ¤300 en die was bagger.
Lees dan ook de hele draad terugquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:56 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Denk dat je ook een beetje naar de prijsklassen van ieder merk moet kijken. Ik had een Lenovo van ¤300 en die was bagger.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Windows Laptops kwaliteit-> de prof serie van Dell of Lenovo.
Alternatief -> Framework (modulair zelf samrnstellen)
Wanneer je er voor wilt gaan, MacBook, sneller, stil en heel goed in elkaar gezet
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Anyhow, ben wel nieuwsgierig wat TS gekocht heeft.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:03 schreef mitt het volgende:
Het is een Lenovo geworden. Nog te kort en te weinig gebruikt om echt een oordeel te vellen.
Het geluid is wel wat schel, maar misschien moet ik wat aan de settings doen..
Ja denk t ook. Ik heb in 2019 tweedehands voor ¤200 een aardige laptop gekocht. Beetje dom om te verwachten dat een Lenovo voor ¤300 nieuw in 2025 iets anders is dan bagger.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:15 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Voor ¤300 kun je soberso niet zoveel verwachten, veel plastic, matige specs en dito bouwkwaliteit.
Wie inhoudelijk niets te melden heeft, zeurt over spelling en gramaticaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
*'zo duur IS nu...' 'duur kosten' is incorrect.
Een lenovo ideapad slim 3 15arp10, 16 GB met een intel processor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, maar welke? Prijs? Specs?
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb een hardware probleem, dus dit heb ik niet meer meegekregen
Voor het drievoudige hoef je ook niet altijd beter te verwachten. Zo is mijn oude Lenovo Ideapad die ik in 2018 voor 800 euro kocht ook echt dramatisch. Je moet helaas bij zowat elk merk per specifiek model kijken wat de recensies erover zeggen…quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:15 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Voor ¤300 kun je soberso niet zoveel verwachten, veel plastic, matige specs en dito bouwkwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |