Heb een hardware probleem, dus dit heb ik niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)%2Fwww.google.com%2F
HP heeft over het algemeen wel goede laptopsquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb een hardware probleem, dus dit heb ik niet meer meegekregen
Teveel keuze denk ik. En verder geen ervaring met Lenovo, Asus of Acer. Die merken kom je veel tegen en ken ik alleen van naam.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:36 schreef Regilio_ het volgende:
Waar loop je op vast? Aangezien je zegt dat je er niet uitkomt.
Met het gebruik wat jij omschrijft ga je weinig verschil merken denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Teveel keuze denk ik. En verder geen ervaring met Lenovo, Asus of Acer. Die merken kom je veel tegen en ken ik alleen van naam.
Zou dan even naar een winkel gaan om eea uit te proberen. Heb je in jouw geval meer aan dan simpelweg op specificaties filteren online volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Teveel keuze denk ik. En verder geen ervaring met Lenovo, Asus of Acer. Die merken kom je veel tegen en ken ik alleen van naam.
Heb een tablet maar kan er niet aan wennen. Doe ook nog wel wat hobby technische dingen waarbij een laptop handig zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:14 schreef gepromoveerT het volgende:
Het lijkt mij dat een tablet prima aan jouw eisen zal voldoen.
Mijn vrouw heeft een chromebook gehad maar dat vond ik helemaal niks. Misschien nog eens naar kijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:18 schreef Telefoonvork het volgende:
Misschien is een chromebook wat? Geen krachtpatsers, maar doen hun werk.
Iets zoals deze?
Geen troubleshooting met Windows meer.
Nee, HP is kut met peren, rampzalige kwaliteit, dan is een medium van de Aldi nog beterquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
HP heeft over het algemeen wel goede laptops
Niks mis met HP voor de zaken waar TS hem voor wil gebruiken. En ik heb jarenlang een Medion gehad, naar volle tevredenheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, HP is kut met peren, rampzalige kwaliteit, dan is een medium van de Aldi nog beter
Tot de goedkoopste condensatoren gaan lekken, de bagger koelpasta is uitgedroogd,quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niks mis met HP voor de zaken waar TS hem voor wil gebruiken.
Nog nooit meegemaakt en ook nooit iemand gehoord die daar last van had.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tot de goedkoopste condensatoren gaan lekken, de bagger koelpasta is uitgedroogd,
Heb IT support gemanaged voor meerdere bedrijven, en HP was altijd de meest ellendige. DELL en Lenovo kan je van op aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt en ook nooit iemand gehoord die daar last van had.
Haha, ja, wacht maar tot er wat mee aan de hand is. Dan heb je echt lol. Ze sturen dat ding dan op naar Polen en na twee weken krijg je hem nog veel kapotter terug. Is mij daadwerkelijk overkomen. Ze hadden hem niet eens dichtgeschroefd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, HP is kut met peren, rampzalige kwaliteit, dan is een medium van de Aldi nog beter
Ik kocht in December een PC voor 4200 euro, zo duurt kost nu de videokaart losquote:Op maandag 27 juli 2026 16:37 schreef Loohcs het volgende:
Er zijn ook webshops met dell, die sneller leveren. Weet niet of service dan 'minder' is.
EDIT: zie net dat Asus uit m'n vorige post sinds vandaag ¤100,00 duurder is![]()
*'zo duur IS nu...' 'duur kosten' is incorrect.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kocht in December een PC voor 4200 euro, zo duurt kost nu de videokaart los
Maar semantisch begreep je mijn zin dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
*'zo duur IS nu...' 'duur kosten' is incorrect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |