abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8746467
Blijft een geweldig Topic.. moet echt doorgezet worden iemand nog wat meegemaakt

Versierblunders dl. 3

" Werkend brein! "
pi_8746518
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:08 schreef Rubend het volgende:

[..]

kben een jongen heh.... hetero en heb een vriendin...
dus vindt het eerlijk gezegd een beetje eng....

Ik ben ook een jongen Ook hetero, en heb ook een vriendin

Maar toch.. Om een vrouw op dr plaat te bonzen met jouw aars.. ben ik toch wel benieuwd naar t formaat

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_8747396
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:35 schreef Desdinova het volgende:

[..]

Maar toch.. Om een vrouw op dr plaat te bonzen met jouw aars.. ben ik toch wel benieuwd naar t formaat

haha ok die fiets zeg dat dan gelijk nah ik heb niet zo'n grote kont... eerder een kleine.. maar je kan toch aardig hard bonzen tegen iemand als je iets teveel op hebt en een beetje in een melige stemming bent en dan toch ook weer een beetje op de versiertoer

ok misunderstanding dus.. sorry

" Werkend brein! "
pi_8751789
Ok, nog niet zo heel lang geleden:

Was met een paar vrienden stappen. Zij hadden me opgehaald met de auto maar vonden het al snel niets meer aan en wilden weg, ik vond het nog wel erg gezellig, stond net met een bekend vrouwtje te praten. Nou, zij bood aan om mij naar huis te brengen, dus ik dacht, mooi geregeld! Dus vrienden naar huis, ik gezellige avond, veel bier, en toen de kroeg dicht ging ik met haar mee want zij zou mij immers naar huis brengen. Maar ze wilde me eerst wel even haar huisje laten zien. Naief als ik ben, heb ik niks door en bij elke kamer complimenteer ik netjes over de inrichting. Ben door alle drank ook behoorlijk niet meer bij de les en ga maar in de huiskamer op de bank zitten. Zij komt er gezellig bijzitten, ik lul maar wat in de rondte en voel ondertussen de drank toch wel behoorlijk op komen zetten. Op het moment dat zij even naar de wc moet, grijp ik mijn kans en loop naar de wasbak om te
Dus ik sta nog een beetje versuft bij de wasbak te kijjken als zij weer de kamer binnenkomt en kijkt me zo aan van: wat doe je bij de wasbak? Ik draai me naar haar om, begin weer wat slap te zeuren, terwijl ik ondertussen met mijn linkerhand het afvoerputje vrij probeer te maken om de rommel een beetje weg te spoelen.

Ze had wel door dat er iets niet goed zat en heeft me toen maar naar huis gebracht. En toen is ze nog geflitst ook!

Maar gelukkig is het zo'n lieve meid dat ik haar nog steeds onder ogen kan komen!

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_8752033
4 dagen in dezelfde tent gelegen met een lekker ding, niks gedaan
(maar toen was ik nog 16 en jong en onervaren, wel veel koekjes gegeten )
pi_8753314
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:06 schreef graspoeper het volgende:
4 dagen in dezelfde tent gelegen met een lekker ding, niks gedaan
(maar toen was ik nog 16 en jong en onervaren, wel veel koekjes gegeten )
Ik ken dat...heb je zat kansen, grijp je ze niet

Of:
Een meisje vind je leuk en ze zegt dat ook (vriend(inn)en van haar zeggen dat ook al) en zelf maar raar opkijken (kan een meisje gek op mij worden???), ze was dus echt gek op mij, pas erg laat greep ik me kans, was erg leuk, maar daarna heb ik haar tijdje niet meer gezien en nu heb ik wel weer redelijk veel contact mee, elke keer dat ik haar zie heb ik weer een kans (want ze scheint nog steeds gek op mij te zijn), maar grijp um steeds weer te laat (laatste paar minuten dat we elkaar zien). erg frustrerend.

Blunders kan je het niet noemen, ik heb die verder ook niet echt.

Drugs are good mkay?
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:52:26 #7
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_8754664
Elke avond moet ik vanuit het station met de bus naar huis toe. En sinds een aantal weken, zit en een aantal dagen per week dat zelfde leuke meisje in de bus. Maar ik ken haar, ze is namelijk een vriendin van mijn zus, en weet dus dat ze al een vriend heeft. Ik zeg wel netjes elke keer gedag en tot ziens bij het in en uit stappen. En tijdens de rit lachen we ook geregeld naar elkaar.

Ik vind het op zich best vreemd dat ze nooit iets zegt. Niet dat ik dat wel doe, maar zei staat toch best wel bekend als een grote kletskous. Dus gister dacht ik Och ga eens naast haar zitten, begin jij gewoon een gesprekje. Niet echt met de bedoeling haar te versieren, maar meer zo van te peilen of ze nog steeds met die jongen gaat. Ik ga naast haar zitten en zeg zo vanGa je naar huis toe? Ja je moet toch iets zeggen.
Zei: Ja
Ik: Maar ik dacht dat jij in plaastsnaam1 woont?
Zei: Nee joh, ik woon in plaatsnaam2 ik werk hier alleen maar
Ik: Ja dat weet ik, bij die en die winkel hè
Zei: Nee...? heb ik nooit gewerkt, ik werk bij Bakker Bart
Ik: Oh, ik dacht dat je iemand anders was, sorry
En de rest van de busrit was het stil. Alleen bij uitstappen elkaar weer vriendelijk aangekeken en gedacht gezegt tegen elkaar.
Blijkt ze dus iemand te zijn die ik helemaal niet ken. En het mooie was ook nog dat er was plaats genoeg in de bus en ik ga naast haar zitten, en het eerste wat ik vraag is. Ga je naar huis toe? Die moet ook gedacht hebben wat is dat dan voor een idioot?

Maar denk dat ik haar binnenkort wel weer in de bus zie, moet ik haar dan maar weer eens opnieuw aanspreken. Ik geloof namelijk dat ze mij wel leuk vind.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_8756074
Haha deel 4 alweer

*Kick*

La Résistance
pi_8757615
Ik was op een zaterdagavond met een aantal vrienden in onze stamkroeg. Enkele weken daarvoor moest ik daar werken en toen was me al een heel mooi blond meisje opgevallen. Afijn, de kroeg ging dicht en ik zat die keer dat ik moest werken bij de deur om lollies uit te delen (Dat is traditie op zaterdagavond )
Dus ik vraag aan haar hoe ze heet, zij zegt iets van: zusenzo, maar dat kun je toch niet onthouden. Dus ik van: echt wel, let maar op de volgende keer. Zij vroeg hoe ik heette, Roel dus.

Komt ik 'r 2 weken later weer tegen, dus ik: "Hallo ...., zie je wel dat ik je naam nog weet". Tijdje mee staan ouwehoeren, toen weer weggelopen. Nu zie ik 'r vorige week, ik denk "Dit is m'n kans", dus ik ernaartoe. "Hoi, nu ben ik wel je naam vergeten, maar ik denk, ik kom even met je praten". Zij lachen, ze wist mijn naam nog wel .

Nou ja, tijdje zitten ouwehoeren, drinken gehaald etc. Maar ik wist eigenlijk nog steeds niet hoe oud ze was, dus ik een beetje subtiele manier bedenken om d'r leeftijd in te schatten, dus ik begin op een gegeven moment over school/werk etc. kom ik erachter dat ze bij m'n broertje van 16 in de klas zit.

donderdag 27 februari 2003 @ 20:18:22 #10
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8758846
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:13 schreef Roellio het volgende:
Ik was op een zaterdagavond met een aantal vrienden in onze stamkroeg. Enkele weken daarvoor moest ik daar werken en toen was me al een heel mooi blond meisje opgevallen. Afijn, de kroeg ging dicht en ik zat die keer dat ik moest werken bij de deur om lollies uit te delen (Dat is traditie op zaterdagavond )
Dus ik vraag aan haar hoe ze heet, zij zegt iets van: zusenzo, maar dat kun je toch niet onthouden. Dus ik van: echt wel, let maar op de volgende keer. Zij vroeg hoe ik heette, Roel dus.

Komt ik 'r 2 weken later weer tegen, dus ik: "Hallo ...., zie je wel dat ik je naam nog weet". Tijdje mee staan ouwehoeren, toen weer weggelopen. Nu zie ik 'r vorige week, ik denk "Dit is m'n kans", dus ik ernaartoe. "Hoi, nu ben ik wel je naam vergeten, maar ik denk, ik kom even met je praten". Zij lachen, ze wist mijn naam nog wel .

Nou ja, tijdje zitten ouwehoeren, drinken gehaald etc. Maar ik wist eigenlijk nog steeds niet hoe oud ze was, dus ik een beetje subtiele manier bedenken om d'r leeftijd in te schatten, dus ik begin op een gegeven moment over school/werk etc. kom ik erachter dat ze bij m'n broertje van 16 in de klas zit.

Nouja, dat kan toch best? Tis maar 4 jaar...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 28 februari 2003 @ 10:29:10 #11
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8767881
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:13 schreef Roellio het volgende:
Dat kan toch zat? Als ze leuk is gewoon ervoor gaan. Mijn broer was ook 20 toen hij met een meisje van 16 kreeg. Zijn nu al 9 jaar bij elkaar!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 28 februari 2003 @ 12:10:50 #12
46735 FlyRacer
http://www.stacadak.nl
pi_8769728
Ik was vorige week dus in de kroeg... zie leuk meisje zei ziet mij weer... Even later zaten we al met ze 2-en bij een tafeltje..
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon ) Wordt ik opeens van me stoel afgetrokken staat een bekenden van mij er. BLIJF MET JE POTEN VAN ME VRIENDIN AF! en toen zag hij pas dat ik het was. Hij vet boos op mij van waarom deed je dat. Ik ja hoe moet ik dat weten! Ja weet je best... naja volgende dag nog ff gebelt en alles weer goed..
Nieuwe bedrijven waar ik bij werk!
www.stacadak.nl - Stacaravan Renovatie & Dakwerkzaamheden (Onderdeel van GeBo C.V.)
www.gebocv.nl - Aannemingsbedrijfs GeBo C.V.
www.sgrnl.nl - Stichting Gehandicapten Recreatie Nederland (Nieuwe stichting!)
pi_8770251
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 12:10 schreef FlyRacer het volgende:
Ik was vorige week dus in de kroeg... zie leuk meisje zei ziet mij weer... Even later zaten we al met ze 2-en bij een tafeltje..
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon )
Klinkt wel heeeel stom van dat meisje hoor.. maarja *checkt leeftijd* .. valt wat voor te zeggen
pi_8782694
nou niet echt een versierblunder meer een kansverneukblunder

Vorig jaar met carnaval stonden met een groepje in een kroeg en een meisje had tegen een vriend van me gezegd dat ze mij wel zag zitten. Dus hij zegt het tegen mij en ik wil er niks van weten.
Dan duwt ie me richting haar en net als ik denk ok nou loop ik zelf wel ga ik op m'n bek, 1.5 m van d'r af
Of ik was zat of de vloer was echt zo glad van het bier...

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8783015
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:52 schreef Frankieboy het volgende:
Elke avond moet ik vanuit het station met de bus naar huis toe. En sinds een aantal weken, zit en een aantal dagen per week dat zelfde leuke meisje in de bus. Maar ik ken haar, ze is namelijk een vriendin van mijn zus, en weet dus dat ze al een vriend heeft. Ik zeg wel netjes elke keer gedag en tot ziens bij het in en uit stappen. En tijdens de rit lachen we ook geregeld naar elkaar.

Ik vind het op zich best vreemd dat ze nooit iets zegt. Niet dat ik dat wel doe, maar zei staat toch best wel bekend als een grote kletskous. Dus gister dacht ik Och ga eens naast haar zitten, begin jij gewoon een gesprekje. Niet echt met de bedoeling haar te versieren, maar meer zo van te peilen of ze nog steeds met die jongen gaat. Ik ga naast haar zitten en zeg zo vanGa je naar huis toe? Ja je moet toch iets zeggen.
En de rest van de busrit was het stil. Alleen bij uitstappen elkaar weer vriendelijk aangekeken en gedacht gezegt tegen elkaar.
Blijkt ze dus iemand te zijn die ik helemaal niet ken. En het mooie was ook nog dat er was plaats genoeg in de bus en ik ga naast haar zitten, en het eerste wat ik vraag is. Ga je naar huis toe? Die moet ook gedacht hebben wat is dat dan voor een idioot?

Maar denk dat ik haar binnenkort wel weer in de bus zie, moet ik haar dan maar weer eens opnieuw aanspreken. Ik geloof namelijk dat ze mij wel leuk vind.

Dat is nou echt leuk! Moet je zeker opnieuw aanspreken. Succes!!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 11:37:44 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8790645
quote:
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon ) Wordt ik opeens van me stoel afgetrokken staat een bekenden van mij er. BLIJF MET JE POTEN VAN ME VRIENDIN AF! en toen zag hij pas dat ik het was. Hij vet boos op mij van waarom deed je dat. Ik ja hoe moet ik dat weten! Ja weet je best... naja volgende dag nog ff gebelt en alles weer goed..
Fijne "vriendin"
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:12:49 #17
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8798619
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Fijne "vriendin"

haha, ja idd... (btw...tis zIJ en niet zei...als je het over een vrouwelijk persoon hebt... )
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_8825710
Ja het weekend is weer om...
Ik heb zelf geen moer meegemaakt..
Maar voor degenen bij wie dat wel zo is...

***KicK***

La Résistance
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2003 @ 01:52:39 #19
47213 ArmaniMania
pi_8827137
Tja morgen is ook nog een dag....
pi_8879133
als je de voorgaande topics ook al leest en hier een beetje begint in te lezen mag ik er trots op zijn dat ik dit keer het topic heb geopend
maar het heeft wel een schop nodig..

*KICK*

[Dit bericht is gewijzigd door Rubend op 05-03-2003 11:00]

" Werkend brein! "
pi_8885755
volgens mij had men vorig jaar met carnaval veel meer meegemaakt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  woensdag 5 maart 2003 @ 16:00:40 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8888249
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:35 schreef Fixxxer het volgende:
volgens mij had men vorig jaar met carnaval veel meer meegemaakt.
ja ik wacht ook met spanning af

Zijn er nog geen apres-skieers terug uit zwitserland ofzo?
Met leuke blunders

Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:53:25 #23
35287 massiefje
*fokkerdefok*
pi_8933345
Even een ECHTE Massiefje blunder.....

Lig ik met een meisje in bed, lekker tv te kijken, beetje knuffelen, niets bijzonders nog. willen we gaan slapen, zegt ze ineens: maar ik wil je nog wel een nachtzoen geven hoor. Dus ik zeg, dat dat goed is. En ik ga met m'n gezicht naar voren, waarna ik bijna tegen haar aanbots......... Zij dacht aan een echte zoen, ik dacht een zoen op m'n wang.......... DUH!!!!!!!

We hebben het daarna nog wel ingehaald hoor

"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
pi_8937728
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:53 schreef massiefje het volgende:
Even een ECHTE Massiefje blunder.....

Lig ik met een meisje in bed, lekker tv te kijken, beetje knuffelen, niets bijzonders nog. willen we gaan slapen, zegt ze ineens: maar ik wil je nog wel een nachtzoen geven hoor. Dus ik zeg, dat dat goed is. En ik ga met m'n gezicht naar voren, waarna ik bijna tegen haar aanbots......... Zij dacht aan een echte zoen, ik dacht een zoen op m'n wang.......... DUH!!!!!!!

We hebben het daarna nog wel ingehaald hoor

Uiteraard, je licht al met haar in bed man je bent toch geen 14 meer of zo?
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  zaterdag 8 maart 2003 @ 01:52:31 #25
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8948793
Fixxer regel gejat:

nou niet echt een versierblunder meer een kansverneukblunder

Trueno en ik waren in de keuken en we waren wat geil, begint ze me opeens van achteren te duewn mar haar buikje. alleen waren we allebeu bloot en dat kletst nogaal, we waren te slap om nog iets te kunnen dan lachen.

en voor de rest eik niks.

pi_8952578
hmm ik denk dat ik morgen wel met een blunder kan komen
ik ga naar een verjaardag met 50 mensen in 1 huis (iedereen tussen de 16-20 zeg maar) en er komen wel wat leuke meisjes

dus we zien wel

pi_9028052
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 13:23 schreef CasB het volgende:
hmm ik denk dat ik morgen wel met een blunder kan komen
ik ga naar een verjaardag met 50 mensen in 1 huis (iedereen tussen de 16-20 zeg maar) en er komen wel wat leuke meisjes

dus we zien wel

En!??? wat heb je dan meegemaakt!??!
" Werkend brein! "
pi_9028707
Ja ja ik heb ook geblunderd op wintersport

Ik sta gezellig in zo'n après-après ski tent een pilsje te drinken als er opeens op m'n schouder wordt geklopt. Ik draai me vervolgens om en staat daar een meisje wat vraagt op z'n Duits: "heet jij Thomas?"
Ik kijk haar een beetje raar aan en zeg best bot "Nein"

Na een tijdje kreeg ik opeens door dat het eigenlijk wel een mooi meidje was (wat bier al niet met mensen doet )

Maar uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen want een dag erna was ze weer in die tent en ik dus ook en daar was ik aan het nagelen, zij ging meedoen en tja het werd toch nog wel gezellig met haar

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9038872
Misschien een idee voor mij...
eens de eerste stap te zetten ofzo...
dan kan ik tenminste een keer blunderen!
maar hoe doe je dat zonder zelfvertrouwen?
pi_9041348
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:00 schreef bolton_akira het volgende:
gewoon kweken, iedereen loopt wel blauwtjes gewoon niets van aantrekken (makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk )
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 19:53:06 #31
42617 drmoebius
Tho shall not stand in my way!
pi_9045215
=-=-=

Dat doe je niet zonder zelfvertrouwen... Ik raad je aan eens iemand op te zoek om hierover te babbelen. Zelfvertrouwen is iets wat je kan leren maar iets of iemand heeft dat bij jou vern**kt.

--

Kheb wel wat blunders

1). mavo, kvind een meidje leuk maar geruime tijd bak ik er niks van. de tijd verstrijkt. op een gegeven moment hebben we erges les en hebben we oogcontact, de wereld om me heen wordt echt zwart op haar na (echt eng de eerste keer ). anyway ze vond me ook leuk maar ik heb nooit de move durven zetten

2). sta met collega (vrouw) buiten te babbelen tot ze zegt: *kus me dan op me wang*. DIT neem ik erg letterlijk en als ik haar woensdag bel heeft ze iemand . blijkt dat hij haar tegelijk met mij aan het versiere was en hij waarschijnlijk wel het lef had. argh...|

3). meidje via mijn zusje lere kenne. zusje als spion informeert mij over hoe ze over mij denkt etc. lijkt goed te gaan, we gaan uit. woensdag erop telefoon: ze voelt zich teveel gepushed door haar vriendinnen en ik ben zo stom om haar te laten gaan. ze was toch overduidelijk verliefd .

stom stom stom, als ik in die tijd nou wat meer in mezelf had gelooft .......

Cities burn and Citicenz cry, it is my kind of art.
pi_9047995
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:54 schreef Rubend het volgende:

[..]

En!??? wat heb je dan meegemaakt!??!

uhmm ik heb met een meisje gezoend, maar dat is uiteindelijk voor de rest niks geworden, maar voor de rest geen blunders ofzo
pi_9050948
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:00 schreef bolton_akira het volgende:
dat heb ik ook altijd zelfs als meisjes naar mij toe komen (dat gebeurt heeeeel soms) dan weet ik niet wat ik aanmoet enzo :|
  woensdag 12 maart 2003 @ 00:31:17 #34
35287 massiefje
*fokkerdefok*
pi_9052707
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:40 schreef slashme het volgende:

[..]

Uiteraard, je licht al met haar in bed man je bent toch geen 14 meer of zo?

Ben ik ook niet meer nee, maar de reden dat we in bed lagen was niet om flink tekeer te gaan. Maar dat gaat er vast niet in bij jou, hehe
"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
  woensdag 12 maart 2003 @ 01:16:55 #35
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9053362
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:16 schreef Jongetje het volgende:

[..]

dat heb ik ook altijd zelfs als meisjes naar mij toe komen (dat gebeurt heeeeel soms) dan weet ik niet wat ik aanmoet enzo :|

Stuntel gewoon wat aan, en post het resultaat in dit topic!
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_9065742
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 01:16 schreef LordAnger het volgende:

[..]

Stuntel gewoon wat aan, en post het resultaat in dit topic!

zaterdag gaan we het proberen kunnen jullie lekker lachen om mijn mongole blunders
  woensdag 12 maart 2003 @ 16:53:55 #37
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_9067465
Ik was een keertje wezen stappen met vrienden "beetje veel gedronken"
Strompel ik naar boven. en denk "laat ik nog even weltrusten zeggen tegen en vriend" bleek ie met een wijffie op de grond in die kamer te liggen. . bij bleek hem er net "in" gestopt te hebben . Vonden ze niet zo leuk

Groetjes,

pi_9067691
Ongeveer 3 jaar geleden was ik op een dorpsfeest ergens in Friesland samen met een vriend van mij (in het dorp waar ik geboren en getogen ben). Eigenlijk gelijk na binnenkomst had ik kontakt met een leuk meisje. Ik al mijn lef verzamelen (lees: bier drinken) en een gesprekje met haar aangeknoopt.
"Hoe heet je?" (ja een openingszin van formaat) zij haar voornaam zeggen etc.

Even later wij naar buiten, beetje zoenen en friemelen totdat we dorst kregen en de feesttent weer zijn binnengegaan.
Ik vraag haar haar achternaam en tot mijn verbazing heeft ze dezelfde achternaam als ik! Goh dat is toevallig denk ik nog

Na wat doorgevraagd te hebben blijkt ze mijn nichtje te zijn!
Haar vader is de broer van mijn moeder, alleen die hebben al zo'n 10 jaar ruzie, dus ik had haar na al die tijd ook niet herkend.
Zij wilde ook wel weer eens even in het dorp kijken waar ze vroeger gewoond had (ze is zelfs een tijdje mijn buurmeisje geweest)

Nou dan ben je in 1 keer nuchter en is de sexuele spanning ook behoorlijk snel weg!

Gelukkig heeft niemand het gezien, want dan had je behoorlijk wat praatjes gehad in dat kleine dorpje

What are the odds? en het gebeurt mij weer...

Harke Harses
  woensdag 12 maart 2003 @ 17:12:34 #39
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_9067943
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:01 schreef Deimos het volgende:
Ongeveer 3 jaar geleden was ik op een dorpsfeest ergens in Friesland samen met een vriend van mij (in het dorp waar ik geboren en getogen ben). Eigenlijk gelijk na binnenkomst had ik kontakt met een leuk meisje. Ik al mijn lef verzamelen (lees: bier drinken) en een gesprekje met haar aangeknoopt.

Even later wij naar buiten, beetje zoenen en friemelen totdat we dorst kregen en de feesttent weer zijn binnengegaan.
Ik vraag haar haar achternaam en tot mijn verbazing heeft ze dezelfde achternaam als ik! Goh dat is toevallig denk ik nog

wat niet weet wat niet deerd
  zondag 16 maart 2003 @ 13:49:24 #40
2853 PigXpert
zeet de jongs
pi_9155193
quote:
Neef en nicht vrijt licht. En ik kan 't weten.

RB

Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
pi_9155995
quote:

Haar vader is de broer van mijn moeder, alleen die hebben al zo'n 10 jaar ruzie, dus ik had haar na al die tijd ook niet herkend.
Zij wilde ook wel weer eens even in het dorp kijken waar ze vroeger gewoond had (ze is zelfs een tijdje mijn buurmeisje geweest)

Nou dan ben je in 1 keer nuchter en is de sexuele spanning ook behoorlijk snel weg!

Gelukkig heeft niemand het gezien, want dan had je behoorlijk wat praatjes gehad in dat kleine dorpje

wha! meesterlijk, dat lijkt me zoooooo ontzettend klote zeg!
  zondag 16 maart 2003 @ 14:44:40 #42
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9156107
quote:
-knip-
WHAAAAA
klinkt wel als een heel erg dorpstafereel eigenlijk
pi_9156933
haha, cool Deimos! Nouja, je voelt er toch niets van
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_9157100
quote:

-KNIP-

Deimos,
De ouders van mijn vriendin zijn ook volle neef en nicht en getrouwd.
Wettelijk kan dit. (Zij is in een vorig huwelijk verwekt)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat eerst bij een ander, niet?
  zondag 16 maart 2003 @ 15:41:36 #45
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_9157135
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:39 schreef Prinz_ het volgende:

[..]

Deimos,
De ouders van mijn vriendin zijn ook volle neef en nicht en getrouwd.
Wettelijk kan dit. (Zij is in een vorig huwelijk verwekt)

enigste nadeel is dat je kinderen afwijkingen kunnen krijgen ofsow
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_9157432
Ik zal mijn blooper maar eens ff neer gooien hier.

Was bij een vriendin van mij, ik was de hele dag met haar weg geweest, naar Zandvoort enzo. Die avond, gaan we film kijken op haar kamer in haar bed!!!

Zo kleed zich om, doet dr nachtjapon aan, komt half op me liggen, en wat doe ik.

HELEMAAL NIX, ze lag dus voor 50 % naakt op me, geen bh meer aan, alleen string en nachtjapon.

Jezus, volgende dag kon ik me wel voor me kop slaan.

Nu heeft ze een vriend en zijn mijn kansen verkeken

pi_9157587
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:55 schreef Webcrowler het volgende:
Ik zal mijn blooper maar eens ff neer gooien hier.

Was bij een vriendin van mij, ik was de hele dag met haar weg geweest, naar Zandvoort enzo. Die avond, gaan we film kijken op haar kamer in haar bed!!!

Zo kleed zich om, doet dr nachtjapon aan, komt half op me liggen, en wat doe ik.

HELEMAAL NIX, ze lag dus voor 50 % naakt op me, geen bh meer aan, alleen string en nachtjapon.

Jezus, volgende dag kon ik me wel voor me kop slaan.

Nu heeft ze een vriend en zijn mijn kansen verkeken

Dat is idd ECHT stom!

Trouwens ik heb er ook een blunder bij.
Er blijkt een meisje gek op mij te zijn hoorde ik gister. Ik zie haar ook wel zitten, nou ja zij mee op stap enzo bij mij staan. Beetje half gekletst, gewoon gezellig. Komt ze steeds dichter bij mij staan en wat doe ik? Helemaal niets! kan me wel weer voor m'n kop slaan!

zondag 16 maart 2003 @ 16:51:47 #48
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9158847
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:00 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat is idd ECHT stom!

Trouwens ik heb er ook een blunder bij.
Er blijkt een meisje gek op mij te zijn hoorde ik gister. Ik zie haar ook wel zitten, nou ja zij mee op stap enzo bij mij staan. Beetje half gekletst, gewoon gezellig. Komt ze steeds dichter bij mij staan en wat doe ik? Helemaal niets! kan me wel weer voor m'n kop slaan!

whehe, ik doe helemaal niets dus ik maak ook geen blunders

Volgende week weer kansen

pi_9227730
hmm ik heb er ook 1.

ik was op wintersport, en loop daar in een apresski bar een leuk meisje tegen het lijf.

ik begin een beetje tegen haar te praten, maar na 10 minuten reageert ze nog steeds heel raar. leek wel of ik de enige was die kon praten.

komt opeens die vriendin van haar naar mij toe.
zegt ze: "she likes you, but you'll have to talk english. we are from england"

toen maar in het engels verder gegaan, toch nog een leuke avond gehad

woensdag 19 maart 2003 @ 13:50:36 #50
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_9230571
Ik denk dat het man eigen is, om de signalen die je krijgt niet te begrijpen, en als je pas achteraf kijkt dat je dan denkt hoe stom je was.

ik net zo goed, en het gebeurt niet vaak dat je een 2e kans krijgt.

meestal denk ik bang om een blauwtje te lopen.

Greetzz

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_9230761
quote:

Nou ja je bent niet de enige! Ik had precies het zelfde alleen zij vroeg het eerst en toen bleken we dus de zelfde achternaam te hebben maar hebben het helemaal uitgezocht en zijn geen famile! Helaas neemt zij het risico niet

Volgende:
Je bent op vakantie in portugal, Je ziet wel een leuke dame. Zij ziet jou al lang staan en kijkt uitdagend. Je denkt na een half uur van goh zal ik maar eens op d'r af gaan? Je stapt op d'r af en begint gewoon in het nederlands want je ziet aan haar hoofd dat ze gewoon nederlands MOET zijn. Ze probeerd te zeggen dat ze me niet begrijpt. We snappen echt alleby helemaal nix van elkaar dus ik denk zal vast wel weer zo'n dialect zijn. Dus eenmaal buiten aan gekomen praat ze tegen me.
Mijn reactie:
Blijkt ze noors te zijn. Oke nix mis mee.
Uiteindelijk heel veel lol gehad en veeeeeel gedronken (iets te veel).
Dus aan het eind van de avond (naja rond 6 uur) willen me vrienden wel naar het appartement om te gaan slapen. Zij wil natuurlijk niet mee naar ons appartement maar ik moest van haar maar mee gaan naar een of andere afterparty tot 12 's middags. Ja en dan sta je daar met je dronken kom en dan ga je liever slapen dan dat je misschien nog sex kan hebben.

Volgende:
Je hebt met je vriendin een hotel kamer. (GEWELDIGE AVOND GEHAD! ) je word 's ochtends wakker en je denkt huppa nog keer nog keer (teletubbies) zo gezegd zo gedaan. het werd aardig warm dus je gooit het laken er af en 2 min later komt de schoonmaakster binnen en ze loopt echt een meter door en staat helemaal verstijft naar ons, alleby naakt, te kijken. Dus ik graai naar het laken en zeg tegen haar van.
,,Eeehm mevrouw? Moet u niet ergens anders iets schoonmaken?"

Dat waren ze wel ff voorlopig.

More to come
[EDIT]
Nog ff 1tje die was eigenlijk ook best wel dom:

Ga je met zo'n leuk dametje van 16 naar de bios. Alles leuk en aardig. Je komt terug bij je stamkroeg maar zij wilde toch eigenlijk wel naar huis dus ik breng haar naar huis en we "babbelen" nog ff wat in de auto. Na wat gestreel en gezoen vraagt ze: Kan die stoel ook helemaal naar achteren?

Mijn reactie: Eeehm vast wel, hoezo?

[Dit bericht is gewijzigd door Zenuka op 19-03-2003 14:10]

woensdag 19 maart 2003 @ 16:24:33 #52
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9234718
Ik moet er ook maar aan geloven na alles gelezen te hebben, al is het niet echt een versierblunder, maar eerder een dumpblunder..

Ik op een schoolfeest op de MAVO met een hele leuke meid gezoend, dus op dat moment heb je verkering zeg maar. Na 3 dagen toch maar besloten om netjes duidelijk te maken dat het eigenlijk niets is. Begint ze toch midden in de Aula als een idioot te huilen.. Ik probeer haar nog rustig te krijgen, maar ze begint hoe langer ik bezig ben alleen nog maar meer te huilen... De hele school die mij natuurlijk kwaad aan kijkt, terwijl ik een keertje netjes ben geweest...

Pikant detail is dat ik nog geen anderhalve maand weer ben gaan aanmodderen met haar en dat ik 3 maanden daarna toen ik het echt zat was gewoon helemaal niets meer van heb laten horen. Ik was gewoon bang om weer in zo'n situatie te komen..

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  Moderator woensdag 19 maart 2003 @ 23:20:59 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_9246556
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 00:31 schreef massiefje het volgende:

[..]

Ben ik ook niet meer nee, maar de reden dat we in bed lagen was niet om flink tekeer te gaan. Maar dat gaat er vast niet in bij jou, hehe

en jij bij haar ook niet
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:53:21 #54
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9247465
Geen echte blunders, maar ben nu na een lange tijd weer vrijgezel en zie nu opeens mogelijkheden die ik nooit eerder gezien had (en ook kansen in het verleden waar nu wel van kan zeggen "What was I thinking???"

Recent:
Zit ik lekker te eten in een rest. hier in de buurt, is er een nieuwe serveerster. Zij de hele tijd lachen en leuk doen en de hele tijd mij maar aankijken. Wie er ook besteld, ik kreeg het. Wat we ook bestelden als speciaal, ze vergat het of bracht iets anders.
Die was er niet helemaal bij vond ik. Had meteen een mening over d'r serveerkwaliteiten e.d.

Blijkt die griet helemaal ondersteboven (en in de war blijkbaar) van me.

Week later gaan we daar weer eten. (ik had het al door ) Dus ik leuk babbelen steeds tussendoor, komt ze opeens niet meer. Had ik haar zo lang aan de praat gehouden dat ze van de eigenaar niet meer mocht serveren aan mijn tafel
Heb niet eens meer de kans op een telefoonnummer gehad

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9259055
mooi verhaal!
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:42:40 #56
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_9262370
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:59 schreef Zenuka het volgende:

Ga je met zo'n leuk dametje van 16 naar de bios. Alles leuk en aardig. Je komt terug bij je stamkroeg maar zij wilde toch eigenlijk wel naar huis dus ik breng haar naar huis en we "babbelen" nog ff wat in de auto. Na wat gestreel en gezoen vraagt ze: Kan die stoel ook helemaal naar achteren?

Mijn reactie: Eeehm vast wel, hoezo?

Whahahahahaha die is geweldig !
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_9262648
Afgelopen weekend 4 dagen met z'n 6'en naar een bungalowtje in de Ardennen geweest. We belandden zaterdagavond in een of andere vage discotheek met allemaal rare gangetjes en trappetjes in een soort hele grote kelder. Op een gegeven moment loop ik langs een drietal meisjes, ik kijk een van de meisjes aan voordat ik langsloop en blijf recht in d'r ogen kijken als ik langsloop, zij bleef ook terugkijken. Nu was er 2 meter nadat ik hun tafeltje was gepasseerd een opstapje van 2 treden en een doorgang met een lage stenen ronding op ooghoogte.

*KNAL* met m'n knar keihard tegen 't beton.

donderdag 20 maart 2003 @ 18:10:22 #58
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_9264178

ik was paar weken terug lekker aan het uitgaan.. beetje licht aangeschoten.. beetje zweverig.. komt er een meisje van 17/18 naar me toe..harstikke mooi en alles, probeerde me beetje te versieren.. ik ging er niet op in..
komt ze op een moment voor me staan kijkt ze me heeeel lang aan in de ogen, ik kon geen kant uit, stond daar maar beetje, keek dus ook veel terug.vraag ik: "wat is er?! "zegt ze: "Dit liedje doet me aan jou denken." .... zei ik: "mooi voor je!"

liep ik weg...

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:07:09 #59
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_9265390
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:55 schreef Roellio het volgende:
Afgelopen weekend 4 dagen met z'n 6'en naar een bungalowtje in de Ardennen geweest. We belandden zaterdagavond in een of andere vage discotheek met allemaal rare gangetjes en trappetjes in een soort hele grote kelder. Op een gegeven moment loop ik langs een drietal meisjes, ik kijk een van de meisjes aan voordat ik langsloop en blijf recht in d'r ogen kijken als ik langsloop, zij bleef ook terugkijken. Nu was er 2 meter nadat ik hun tafeltje was gepasseerd een opstapje van 2 treden en een doorgang met een lage stenen ronding op ooghoogte.

*KNAL* met m'n knar keihard tegen 't beton.

donderdag 20 maart 2003 @ 19:11:22 #60
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_9265502
Ok nu moet ook ik eraan geloven.
Ik ga met een aantal vrienden van mij zo'n gezellige film avond doen. Iedereen de slaapzak mee en ik samen met me vriendin in eentje natuurlijk. Ik begin haar zachtjes te strelen en een beetje handwerk en zij vind alles best. Maar zij is er niet zo een die het stil kan... dus stopte ik.Na een tijdje durfde ik het weer aan en begon ze ook mij een handje te helpen. Liggen we daar allebei te genieten van hier tot gunder en vergeten alles om ons heen. Vraagt één van me vrienden of we of willen stoppen of willen ophouden met kreunen

Toen zijn we maar even naar boven gegaan...
Dat was wel ff lachu... maar haalt het nooit bij de bloepers van jullie

pi_9266169
laatst in het patronaat @ haarlem, kwas uit met een meisje waar ik al tijdje verliefd op ben.

*gaat tegen me aanstaan*
zij: "wat wil je nu doen?" *kijkt met glinsteroogjes*
ik: "ehhhhhhhh" *zweet uitbreek*

biertje?

5 minuten later zat ik in de wc op mijn arm te kauwen, zodat het lekker veel pijn deed , hoe kon ik deze kans laten schieten

filerptwietblieb
pi_9269073
Het patronaat is wel een enorm a-romantische uitgaansgelegenheid.
pi_9270995
het was ook niet echt geplanned als een romantisch uitstapje, ik ga regelmatig met haar uit naar leuke bandjes/festivals. Dit keer trad 'the bouncers' op, cewle skaband enzo

maargoed, ik dwaal af

filerptwietblieb
pi_9275514
Eindexamen klas was ik gek op een meisje. Ze keek altijd enzo maar ik had er nooit iets mee gedaan omdat ik dacht dat ze een vriend had. gehoord via via.

Op het eindexame feest kwam ze beetje geil in mijn buurt staan dansen. Maar ik durfde niks want ik dacht tjah ze heeft toch een vriend, wat moet ze dan van mij.

Na een tijdje gaf ze het op en ging ze weg. Die avond heeft ze toen een andere kerel op de bek gepakt. Het was namelijk inmiddels al uit met haar vriendje.

Ik baalde er toen enorm van en moet er nog steeds om huilen.

It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_9288265
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:52 schreef Frankieboy het volgende:

Megastory
pi_9289272
Ik doe altijd me best om zulke situaties te voorkomen....Damn maar als ik dit allemaal lees, dan is het echt allemaal super lachen! Ik zit gewoon keihard te denken totdat ik me iets kan herinneren .....Er wat komt eruit? Helemaal niets! Ik denk echter niet dat ik zulke situaties niet meemaak, maar meestal gewoon TE dronken om te herinneren

Dus ik zal vast wel zulke situaties hebben gehad

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
pi_9294189
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:46 schreef Tjam het volgende:
Ik doe altijd me best om zulke situaties te voorkomen....Damn maar als ik dit allemaal lees, dan is het echt allemaal super lachen! Ik zit gewoon keihard te denken totdat ik me iets kan herinneren .....Er wat komt eruit? Helemaal niets! Ik denk echter niet dat ik zulke situaties niet meemaak, maar meestal gewoon TE dronken om te herinneren

Dus ik zal vast wel zulke situaties hebben gehad

Vraag ff je vrienden na misschien weten die het nog wel wat jij allemaal doet dan
  zondag 23 maart 2003 @ 19:34:38 #68
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9322637
nou vooruit, eentje van een tijdje geleden dan maar:

ik sta in TDF in berlikum op de dansvloer, kheb net ff wat staan dansen, en ga dus maar even aan de kant staan omdat mijn vrienden daar ook staan. Pakt opeens een wildvreemd meiske, niet lelijk for the record, mijn hand vast en gaat bij me staan dansen. Zoals altijd ben ik weer te nuchter om iets te durven, dus ik blijf mooi staan. Zij gaat vervolgens heel dicht bij me staan dansen, kont tegen me aan enzo, je kent t wel.

2 Minuten later is ze weg, (omdat ik dus totaal niet reageer ) en zitten mijn vrienden me uit te schelden: "Sukkel, doe dan ook wat", mijn antwoord.... "eeehh ze rookt, en ze heeft puntschoenen "

maar zoals je snapt mijn versierleven suckt

pi_9322685
Alle acties die ik in me leven heb uitgehaalt die niet jeuh zijn

1. Verliefd worden op een meisje bij mij in de klas wat een jaar ouder was als mij, en een stuk populairder, nadat ik al m'n moed verzamelt had om haar mij liefdesbrief te geven, kon ik me de volgende dag wel voor mijn kop slaan, daar hing die brief door de hele school, life == hell.

2. Op vakantie in Zwitserland, was een leuk meisje op de camping waar ik veel mee omging, ik vond haar best leuk, en hoorde dat ze mij ook leuk vond. We stonden op pleintje bij de bankjes daaro, en ze wil me zo zoenen, zeg ik "Laat me ff met rust, ik heb koppijn" (Ik had een bloody kater)

3. Zelfde vakantie, zat met meisje te praten, beetje strelen enzo, maar ze was net die dag aangekomen, dus moest vroeg bij de tent zijn van haar ouders, dus ik haar brengen. Staat ze voor de tent me echt aan te kijken van wanneer zoen je me nou???? Zeg ik met me stomme kop "Ik kan je wel op je bek pakken, maar heb ik geen zin in, hoi" en liep weer terug naar de kantine...

Laatste 2 jaar geen echte blunders / fuckups meer gemaakt, dit jaar weer naar Zwitserland, zelfde camping ... kan nog wat worden

zondag 23 maart 2003 @ 20:48:33 #70
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9324574
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:36 schreef LANiGiRO het volgende:
daar hing die brief door de hele school, life == hell.
Wat een enorme kutstreek van haar.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_9325402
herkenbaar.. was ook een leuk meisje aan het observeren hier op de heuvel in Tilburg. En zij keek mij aan

En toen stond er een lantaarnpaal.. Ik knalde er niet met mijn hoofd tegenaan, maar het zag er toch volgens mij wel lullig uit

pi_9325530
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:36 schreef LANiGiRO het volgende:

3. Zelfde vakantie, zat met meisje te praten, beetje strelen enzo, maar ze was net die dag aangekomen, dus moest vroeg bij de tent zijn van haar ouders, dus ik haar brengen. Staat ze voor de tent me echt aan te kijken van wanneer zoen je me nou???? Zeg ik met me stomme kop "Ik kan je wel op je bek pakken, maar heb ik geen zin in, hoi" en liep weer terug naar de kantine...

Dat is wel een mega blunder! En vooral omdat zo te zeggen dan ga je af shit zeg
  zondag 23 maart 2003 @ 23:43:31 #73
51438 booya
weergaloos
pi_9328821
ok ok, bekijk zelf maar of je blunder vind of niet....

Het is vrijdag avond, ik ga met een paar vrienden naar de verjaardag van een goede oude maat. Eerst ff wat gezellig kletsen en toen uit. Naja wij lekker feesten in bar enzo, is ineens een mooi vrouwtje tegen me aanduwen en lekker die kont erin weetjewel . Dus na die bar lekker lopen nakken. 1ste -> is het de zus van die maat die jarig was, 2e het was een 'one night stand' oftewel, ik d8 ik heb een lekker wijf, maaruh langer dan een nacht zal het niet duren. dan denk je one night stand niet zo slecht tog? jawel, ik vond der leuker dan alleen een one night stand mee te hebben.

2e verhaal (2 maanden lat0r)

In danscafe lekker aan het feesten, in 1 keer zo een fantastisch vrouwtje langs, zij kijken enzo, ik terug jaja het ging lekker. Totdat het moment opkwam dat ik naar haar toe moest stappen. Ik was bang weer tegen een one night stand aan te lopen dus ik durf niet ( eikel die ik ben) avond voorbij, niks meer gedaan dan gekeken. Opweg naar huis blijken een paar vrienden haar te kennen dus ik wist nu haar naam en tel nummer. na ik d8 ik ga haar dan maar versieren via sms, en der email krijgen enzo en dan afspreken. Nadat ze 1 keer gereageert had, stuurde ze nooit meer wat (nou een week geleden).

<_---- dat ben ik, wat doe ik in vredesnaam fout

Nou heb ik mijn verklote liefdesleven ook weer gedeeld, en voor mensen die willen helpen zal ik nu nog een sms'je sturen? zo ja, Wat erin? ander is het met gekloot om vrouwen te krijgen. Dan wordt ik maar kluizenaar

weer een zinloze post
  maandag 24 maart 2003 @ 01:35:57 #74
50988 theborgnl
Het bericht kan waar zijn:
pi_9330573
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:43 schreef booya het volgende:
Nou heb ik mijn verklote liefdesleven ook weer gedeeld, en voor mensen die willen helpen zal ik nu nog een sms'je sturen? zo ja, Wat erin? ander is het met gekloot om vrouwen te krijgen. Dan wordt ik maar kluizenaar
Ik heb maar 1 tip: blijf het proberen! Suc6!
Einde bericht
  maandag 24 maart 2003 @ 08:53:11 #75
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_9332948
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:34 schreef ConQuestador het volgende:
[....] 2 Minuten later is ze weg, (omdat ik dus totaal niet reageer ) en zitten mijn vrienden me uit te schelden: "Sukkel, doe dan ook wat", mijn antwoord.... "eeehh ze rookt, en ze heeft puntschoenen "
Zou voor mij ook een reden zijn voor
Roken en puntschoenen, tss, wat een
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
  maandag 24 maart 2003 @ 18:28:13 #76
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_9344026
Het gewoon voormekaar krijgen om een telefoon nummer te krijgen van een gruwelijk mooie stewardes door een glas blauwe taksi te bestellen in een vliegtuigje naar fuerteventura

En dan het briefje met het nummer erop geven aan een vriend , om dat hij wou berekenen wat benziene koste daar in vergeleiking met hier

Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_9346168
lekker op een blok bovenop podium staan dansen. zie ik een leuk meisje hebben we oogcontact flikker ik zo naar beneden van dat blok af. ik wist niet hoe snel ik weg moest komen schaamde me rot
pi_9381830
afgelopen zaterdag,

lekker wezen stappen.

kom ik een leuk meisje tegen, heerlijk mee staan dansen.

was echt super gezellig. ze is de hele avond bij mij blijven staan. in de kroeg verder niets geprobeerd want dat is niet echt iets voor mij.

goed, einde van de avond nadert dus het werd tijd voor mij om over te gaan op actie

ik vraag dus om haar telefoonnummer om een keer gezellig iets te gaan drinken.

zegt ze: "lijkt me niet zo'n goed idee, want mijn vriend staat daar"

heeft dus de hele avond ons in de gaten gehouden.

"kan geen goeie relatie zijn, lijkt mij"

woensdag 26 maart 2003 @ 10:42:28 #79
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9381904
Héél misschien was het niet echt haar vriend en was het een (blijkbaar geslaagde) manier om je te lozen?
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_9383718
hij was anders wel degene die haar op der bek pakte
pi_9400070
2 weken geleden op zaterdag.
Had al afgesproken met een meisje van school dat we ff wat zouden drinken enzo.
We hebben echt bijna de hele avond staan praten en gelachen enz.
Alleen m'n vrienden waren zo vervelend om een aantal keren naar haar toe te gaan en te vragen wanneer we gingen zoenen enzo, lekker kinderachtig.

Maargoed, ik d8 dat het toch niet zoveel uitmaakte want het was me allemaal allang duidelijk. (d8 ik)
Het einde van de avond nadert, nog steeds gezellig, beetje babbelen.
Ik had echt al 3 weken het gevoel dat het die avond zou lukken.
Dus uiteindelijk begon ik er over, krijg ik ineens allemaal wazige dingen te horen.
Ja ik wil wel maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Nah, daar sta je dan, ze wil niet zoenen, vind je wel leuk, en maar proberen aardig te blijven.
Wat me moeilijk lukte.

En uiteindelijk zijn we 2 weken verder en is er nog niks gebeurd.
Zucht.

pi_9410060
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:42 schreef SimtekF1 het volgende:
2 weken geleden op zaterdag.
Had al afgesproken met een meisje van school dat we ff wat zouden drinken enzo.
We hebben echt bijna de hele avond staan praten en gelachen enz.
Alleen m'n vrienden waren zo vervelend om een aantal keren naar haar toe te gaan en te vragen wanneer we gingen zoenen enzo, lekker kinderachtig.

Maargoed, ik d8 dat het toch niet zoveel uitmaakte want het was me allemaal allang duidelijk. (d8 ik)
Het einde van de avond nadert, nog steeds gezellig, beetje babbelen.
Ik had echt al 3 weken het gevoel dat het die avond zou lukken.
Dus uiteindelijk begon ik er over, krijg ik ineens allemaal wazige dingen te horen.
Ja ik wil wel maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Nah, daar sta je dan, ze wil niet zoenen, vind je wel leuk, en maar proberen aardig te blijven.
Wat me moeilijk lukte.

En uiteindelijk zijn we 2 weken verder en is er nog niks gebeurd.
Zucht.

ik zou gewoon een keer gaan stappen, ergens waar die vrienden van je niet zijn

owja, kick topic, deze is heilig

donderdag 27 maart 2003 @ 17:17:15 #83
42617 drmoebius
Tho shall not stand in my way!
pi_9413884
-->> Ja ik wil wel <<-- maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Wat me moeilijk lukte.

Lijkt mij dat ze interesse in je heeft. Geef haar de tijd zou ik zeggen... Get to know her. Waarom *probeer* je aardig te blijven? Is het zoenen dan zo belangrijk? Lijkt mij dat je haar al *hebt* als je een beetje geduld hebt.

Cities burn and Citicenz cry, it is my kind of art.
pi_9414626
En maat van mij:

hij gaat met een meisje naar de bios, en daarna zouden we hem in de stad zien. Dus om een uur of 1 komt hij dr aan mét dat meisje, gaan allebei zitten. Vriend van mij zachtjes van "hey psst hoe was et?!"
" HUH, IK HAD BETER EEN VOLLE TANK KUNNEN KOPEN! "

Wij allemaal van "ssssttt!!" maar ze had et al gehoord kon ze niet om lachen hoorde ik later (duhh ) wat een lompe boer

donderdag 27 maart 2003 @ 18:00:24 #85
6591 KleineBeer
Dol op zinloze weetjes
pi_9414776
quote:
Dat blijft mooi van mannen, totaal niet jaloers en haat dragend.
Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos [br]Geniet nooit met mate
pi_9414830
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:00 schreef KleineBeer het volgende:

[..]

Dat blijft mooi van mannen, totaal niet jaloers en haat dragend.

Nou...
pi_9415026
Ik ben te lui om verder nog te blunderen tegenwoordig.
Ik word oud
pi_9420986
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:17 schreef drmoebius het volgende:
-->> Ja ik wil wel <<-- maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Wat me moeilijk lukte.

Lijkt mij dat ze interesse in je heeft. Geef haar de tijd zou ik zeggen... Get to know her. Waarom *probeer* je aardig te blijven? Is het zoenen dan zo belangrijk? Lijkt mij dat je haar al *hebt* als je een beetje geduld hebt.

Hehe, ik zal haar ook nog wel wat tijd geven.
En nee zoenen is niet echt belangrijk.
Maar als je al een aantal weken met een meisje aant ouwehoeren bent is het toch ook wel leuk om eens wat anders te doen dan alleen maar praten.
pi_9433768
Op een of andere manier verneuk ik m'n kansen altijd (misschien maar goed ook want ik heb nu een vriendin maar voor haar kreeg ik het ook altijd voor elkaar: onzekerheid en een dosis wat moet je met zo'n vrouw als je uit bent met vrienden).

Het zijn niet echt blunders maar meer brute afwijzingen (afwijzen is veilig: kan dan geen blauwtje lopen)

Een hele oude:

Was ongeveer 13 en fietste altijd met de 2 mooiste meiden van de klas naar school.
Probleem: Meisje 1 was verliefd op mij maar ik was meer geinteresseerd in meisje 2 (en meisje 2 niet op mij: lastig). Meisje 1 vraagt zo op het schoolpein verkering en ik dacht dat is alvast iets en misschien wordt dat later nog wat met meisje 2.
Alleen, na twee weken toen ik bij haar was vroeg ze of ik in het weekend wilde blijven slapen (ze liet duidelijk merken dat dat niet was om een boomhut te gaan bouwen) en ik dacht: dat's geen goed idee, ik speel veel liever met autootjes. dus dat was voor haar. Nu denk ik weleens jammer !!!. Het is trouwens niets met meisje 2 geworden.

Ongeveer 20:
Uit met m'n beste vriend in onze oude stamkroeg na een dag klussen en schilderen. Ik zag er niet uit, halve baard(je) en oude kloffie aan (is dat sexy ofzo: dit gebeurd me wel vaker).
Ik zit lekker met m'n beste vriend te praten (mannenavond), komt de barman naar me toe met een biertje en wijst naar een lief meisje waar ik het aan te danken had. Ik had geen zin in versieren (wat ik ook niet kan) dus laat de barman de duurste cocktail bij haar brengen en draai m'n rug naar haar toe en ga verder met blaten.
Vond ze niet zo'n leuke aktie en heb er niet meer gezien. Later natuurlijk weer spijt

Ongeveer 21:
Op vakantie in spanje ging ik wel eens met wat nederlanders die ik daar ontmoet had naar het strand en de disco. 's avond in de disco komt een van de meiden naar me toe (echt een van de mooiste meiden die ik in m'n armen heb gehad: 1.75, slank, engelengezicht met lang bruin krullend haar: echt waar) en zegt: "m'n vriendin gaat morgen naar huis toe en wil nog even met je naar de duinen". Kijk, ik ben geen mannelijke hoer dus heb vriendelijk bedankt (o ja ik had ook een vriendin thuis maar dat is volgens vrouwen op vakantie vaak geen goede reden).

De volgende avond zit ik met twee gabbers (voor de gelegenheid in opengeknoopte zijden shirts: foute types) weer in die disco. Komt die 1.75 lange brunette bij mij op schoot zitten en heen en weer schuiven. Een van die gabbers probeert haar nog te versieren maar hij werd direkt afgedroogd: "Doe je zijden shirtje maar weer dicht". Zij blijft vervolgens de hele avond bij mij d'r best doen en ik neem nog wat biertjes. Ladderzat en al 10 keer verteld dat ik een vriendin had sleept ze mij met een vriendin naar het strand toe. Zij kleedden zich uit om een stukje te gaan zwemmen en ik denk o jee dit gaat fout dus loop zo het water in en doe net of ik niet gehoord had dat ik m'n broek moest uitdoen.
Op een of andere manier belandt die brunette bij mij in m'n armen (ik=dronken) en haar vriendin zegt: "Ik ga het water uit, maar jullie kunnen blijven hoor!. Ja Ja goede truuk, maar daar trap ik niet in. Ik dompel die brunette dus drie keer onder water en ze komt proestend boven. Lullige streek toch van mij? Ik dacht dat het zo wel genoeg was, ik ben ook maar een (dronken) man en zij was een engel dus ik ging dit niet lang meer volhouden

Maar nee hoor! We lopen terug naar hun camping en ze begint over samen douchen en uitkijken voor de bewaking (ik ben heel bang voor bewaking en heb een vriendin, of had ik dat al verteld). Dus bij hun camping aangekomen vraagt ze weer :"Ga je (mee) douchen ?" En ik zeg: "Ja, bij m'n ouders thuis" en loop zo van haar weg naar ons vakantiehuisje.

De volgende ochtend op het strand als ik bij haar groep lig, vraagt haar broer of het nog is gelukt met die jongen (ikke dus) Zij:"Nee, hij was toch niet zo leuk". Yeah right !! Het behoeft geen verdere uitleg dat ik dat even heb rechtgezet !! Maar toch:

pi_9434648
mensen behoed u op een fout gebruik nooit maar dan ook echt nooit de openingszin: zeg en jij de dochter van saddam hoessein? huh .... jij bent echt de bom!
met mijn gedachten ergens anders,ben ik altijd overal
pi_9434976
Wat een meesterlijk topic, keep um coming

*ik vind dat er meer en nog beter geblunderd moet worden*

To be or not to be.....
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:00:11 #92
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9435035
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:45 schreef lief_hemeltje het volgende:
mensen behoed u op een fout gebruik nooit maar dan ook echt nooit de openingszin: zeg en jij de dochter van saddam hoessein? huh .... jij bent echt de bom!
Ervaring?
pi_9435343
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:11 schreef JoeDank het volgende:
blala
Man jij moet wel heel sterk in je schoenen staan als het echt zo'n lekker ding was.
pi_9435462
Nog eentje:

Had op die vakantie ook een meisje uit Amsterdam ontmoet, errug leuk maar too much voor mij.
Zij ging echt elke avond tot 6 uur door en dat deed ze volgens haar thuis in het weekend ook. Dat trek ik gewoon niet. Maar wel adressen uitgewisseld en toen ik thuis kwam lag het eerste kaartje er al. Nou is het volgens mij wel bekend dat jongens dan wel beloven terug te schrijven maar dat nooit doen (lui, beetje genant zo'n penvriendin etc.), dus ik ook niet.
Ook niet toen ze een kaartje stuurde dat ze een nieuw tweepersoons bed had en haar ouders vonden dat het ingewijd moest worden (kennelijk een vrije familie). En de laatste zin: We moesten maar gauw wat afspreken (beetje doorzichtig plus ze wist dat ik een vriendin had).
Daar ging weer een kans (maar ja: had al een vriendin he)

Een jaar later loop ik tijdens een vakantie op dezelfde plek met m'n vriendin die dat jaar wel mee was over straat (ik had er al ingelicht over die kaartjes), kom ik haar tegen met een vriendin. Zegt ze:" Is dat je zusje" (prikprik). Ja daag !!

pi_9435536
offtopic: Dus je scoort gewoon neukbare 2 chick's in 1 vakantie terwijl je een vriendin hebt. Erg frustrerend.....
Zul je altijd zien als je verkering hebt.
pi_9435889
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:37 schreef slashme het volgende:
albalb.
off topic:
Nou kijk voor mij is het teken dat je haar had kunnen hebben al genoeg.

Dit soort situaties had ik daar wel vaker. Het is een plaatsje in zuid-europa waar heel weinig buitenlandse toeristen kwamen en ik als blonde god (in hun ogen) ze elke keer weer voor het uitkiezen had. Heb je wel eens meisjes schuimbekkend achter je aangehad, of dat je een winkel werd uitgetrokken omdat iemand je leuk vond. Toen er voor het eerst nederlandse meisjes daar kwamen (plaatsje stond in een reisgids) werden ze gewoon bespuugd en uitgejouwd door de Spaanse, omdat ze bang waren dat ze de nederlandse jongens zouden overnemen). Ik vertel niet waar het is want m'n broertje heeft het daar nu nog elk jaar zeer naar z'n zin

On topic:

Sta ik daar met een andere nederlandse jongen in een andere disco te dansen komt er een spaanse versie van een soort Pamela (geblondeerd haar) aan in jurk met enorme split en gaat over zijn knie hangen. Hij zegt: Heb al vriendin. Zij zegt: Maar die is er nu niet. Hij: Ja, en?. Volgende avond hangt zij weer over hem heen maar nu in een kort rokje en vraagt of hij mee gaat naar het strand. Hij zegt weer hetzelfde. Vervolgens sprak ze hem nog later aan en hij begint toch maar een gesprekje om het even af te maken:
Hij: Leuk rokje.
Zij: O dank je wel.
Hij: Dat dragen ze bij ons in Amsterdam ook.
Zij: O Amsterdam, gaaf zeg.
Hij: Ja, in het RED LIGHT DISTRICT, wel eens van gehoord ?
Dat kortje rokje werd opeens een habijt waar een non trots op kon zijn. LACHEN

pi_9467939
Niet echt een blunder , maar wel een grappig versier verhaal.

Studenten introductie week in Groningen, ik en een paar maatjes staan in een disco met het plan flink te tanken en flink achter de vrouwen aan te gaan.

Een van mijn maatjes stoot me aan: Zij wordt het vanavond. Ik kijk om en zie zo'n tiepje Breezer Tijgerprint staan. Zo'n meisje dat ontzettend hard weet dat ze bloedmooi is en daarom een beetje verveeld aan de bar staat.

Ik: Dat lukt je nooit.

Hij: echt wel

Dus hij stapt op dat meisje af en ik ga er een beetje bij in de buurt staan, omdat hij vaak uitblinkt in de meest idiote openingszinnen.

Hij: Wil je dansen (ik denk bij mezelf dat valt mee)
Zij: Nee
Hij: Kom Kom niet zo kieskeurig, was ik ook niet toen ik jou vroeg.

Op dat moment proest ik dus mijn biertje uit over het dichst bij mij staande meisje (Ja hoe kan het ook anders, wit bloesje).
Ik heb zelden een meisje zo vol verbazing zien kijken. Het feit dat dat maatje van mij niet liet blijken dat ie haar super vond, vond ze toch wel heel vreemd.

Eind goed al goed, hij heeft wel nog een leuke nacht met haar gehad.
En ik heb nog gezoend met het meisje dat al mijn bier op der witte shirtje had.

Top nacht gelachen en gezoend

Ach Ja
  zondag 30 maart 2003 @ 18:49:44 #98
34138 Goya
sjemmie!
pi_9468233
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:32 schreef Arithon het volgende:
Niet echt een blunder , maar wel een grappig versier verhaal.

Studenten introductie week in Groningen, ik en een paar maatjes staan in een disco met het plan flink te tanken en flink achter de vrouwen aan te gaan.

Een van mijn maatjes stoot me aan: Zij wordt het vanavond. Ik kijk om en zie zo'n tiepje Breezer Tijgerprint staan. Zo'n meisje dat ontzettend hard weet dat ze bloedmooi is en daarom een beetje verveeld aan de bar staat.

Ik: Dat lukt je nooit.

Hij: echt wel

Dus hij stapt op dat meisje af en ik ga er een beetje bij in de buurt staan, omdat hij vaak uitblinkt in de meest idiote openingszinnen.

Hij: Wil je dansen (ik denk bij mezelf dat valt mee)
Zij: Nee
Hij: Kom Kom niet zo kieskeurig, was ik ook niet toen ik jou vroeg.

Op dat moment proest ik dus mijn biertje uit over het dichst bij mij staande meisje (Ja hoe kan het ook anders, wit bloesje).
Ik heb zelden een meisje zo vol verbazing zien kijken. Het feit dat dat maatje van mij niet liet blijken dat ie haar super vond, vond ze toch wel heel vreemd.

Eind goed al goed, hij heeft wel nog een leuke nacht met haar gehad.
En ik heb nog gezoend met het meisje dat al mijn bier op der witte shirtje had.

Top nacht gelachen en gezoend

WHAAAAAHHAAAAAA!!!

Altijd mooi in de keiweek!!!! DIt jaar weer aanwezig?

pi_9482465
het is weer weekend geweest en er zijn vast wel mensen met onwijse leuke blunders.......

nee helaas ik niet dit weekend

pi_9485439
Kom op jongen ..... blaas dit topic weer leven in !!!

Ik zal dan maar beginnen over dit weekend: (tis niet echt een blunder)

Ik ging met vrienden uit naar en we staan in zo'n danscafe een beetje rond ons heen te kijken en aan de overkant staan 2 breezer grietjes de hele tijd naar mij te kijken.
Ik kende ze al (waren 2 vriendinnen van het zusje van mijn ex)

Op een gegeven moment als wij aan de bar zitten komt er 1 naar me toe en vraagt of ik de ex ben van ......
Nou toen een heel gesprek gehad met de twee grietjes. De ene vriendin vond het niet meer zo leuk en zei de hele tijd: "Ga je mee dansen" tegen de andere vriendin. En zei de hele tijd van "Nee, ik blijf hier leuk zitten"

Had het wel in de gaten, maar ja heb al een vriendin. Toen ze naar huis ging bleef ze ook verdacht heel lang nog bij me staan voordat ze echt pas naar huis ging. Ik heb dus helemaal niks gedaan, terwijl het alletwee toch super mooie meiden waren.
Hoor ik later over de MSN (via mijn ex had ze mijn msnadres gekregen) dat de ze alletwee interesse hadden en dat ik met alletwee kon zoenen ..... dat is toch elke mans droom

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')