Deed die mee?quote:
Pedersen kan ookquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen: geef Carapats ajb de superstrijdlust. Wat een renner
Pedersen rijdt ondertussen Pogacar uit het wiel op een HC berg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Carapaz of Pedersen ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou wel mooi zijn als de algemene lijn daar de Martinez-lijn is: we rijden niet op kop. En dan een paar plekken verliezenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minuutje heeft die groep van Ayuso nu al. Wanneer gaat Bahrijden?
Wat was de poll?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:41 schreef Szura het volgende:
Ritchiegod zet in twee dagen de Sporza-poll-respondenten in hun hemd
Sowieso heibel in die ploeg schijnbaar. Simmons was woest vandeweek omdat alles moest wijken voor Pedersen en die ook nogal egoistisch reed.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:41 schreef Marcoss het volgende:
Mads zei vooraf dat hij graag z'n maatje Skjelmose aan top-5 helpt, op deze manier helpt hij Ayuso aan top-5
Wie de bollentrui zou winnen, paar dagen terug. Carapaz stond met een paar procentpuntjes in de uitslag.quote:
Gisteren op Alpe d'Huez teveel schijnaanvallen. Nutteloos.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:38 schreef TommyL0204 het volgende:
Is er iemand geen fan van Richie? Een coureur naar mijn hart
Del Toro, gok ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:38 schreef TommyL0204 het volgende:
Is er iemand geen fan van Richie? Een coureur naar mijn hart
Vooralsnog is dit een rit voor de klassementsrenners. UAE houdt het wel erg kort.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:41 schreef Marcoss het volgende:
Mads zei vooraf dat hij graag z'n maatje Skjelmose aan top-5 helpt, op deze manier helpt hij Ayuso aan top-5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |