Die rijden collectief een kuttour.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:02 schreef wimderon het volgende:
Klimmers Martin en Pacher wapperen er nog eerder af dan Mes en Hoole. Groupamaed.
Cyclisme à deux vitesses.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:02 schreef wimderon het volgende:
Klimmers Martin en Pacher wapperen er nog eerder af dan Mes en Hoole. Groupamaed.
Zal Barguil vandaag weer in de top-100 eindigen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand van Picnic op kop.
Matig begin wel zeg.
50 minuten kan inderdaad krap worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan we vandaag nog een hoop renners verliezen wegens buiten tijd?
Jan Maas to the rescue. Of wie was die sfeermaker?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik Koos was zou ik niet zowel Huub als Thymen meenemen naar een WK, want dan daalt de stemming tot onder het nulpunt.
Weet je wat: we halen Tejada, Champoussin, Sheehan, Beloki en Valgren en dan is het lek boven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jody ook alvast gelost. Ineos is een meelijwekkende ploeg geworden.
Een visie kan ik niet direct ontdekken nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet je wat: we halen Tejada, Champoussin, Sheehan, Beloki en Valgren en dan is het lek boven.
Die is even langs Lourdes geweest.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:18 schreef Mykonos het volgende:
Wonderbaarlijke herrijzenis van Yates, ongetwijfeld volledig legaal
Dat mogen we niet bespreken hier.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:18 schreef Mykonos het volgende:
Vooral geen vragen stellen!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:18 schreef Mykonos het volgende:
Het blijft onbegrijpelijk dat je met zo veel geld niet eens 1 van de grote namen kunt verleiden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een visie kan ik niet direct ontdekken nee.
Op Beloki na zou ik ze allemaal niet halen, middelmaat zonder progressiemarge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |