Yes, wij hier ook. Met jonge kinderen toch vroeg wakker dus genoeg gelegenheid om even verder te koelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:24 schreef vosss het volgende:
21,9 nu, maar alles open boven, zolder en beneden. Was 22,6 twintig minuten geleden dus toch lekker door.
Nog even beetje afkoelen voor de volgende hittegolf komende week
Ik teken er voor! Al een paar graden meer of minder ook niet erg is.quote:
quote:
Was eerst gewoon gestopt wegens het beleid.quote:
Hoe dan?quote:
Hoe dan wat?quote:
Iemand die niet gebruik heeft gemaakt van al die mooie dagen om te koelen en er gisteren pas achter kwam dat het vandaag weer warm wordtquote:
Ja want alle huizen zijn idd hetzelfde.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die niet gebruik heeft gemaakt van al die mooie dagen om te koelen en er gisteren pas achter kwam dat het vandaag weer warm wordt
Nou nee. Slaapkamer is op zolder en daar warmt het zonder airco snel op. Vooral met dit soort temperaturen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die niet gebruik heeft gemaakt van al die mooie dagen om te koelen en er gisteren pas achter kwam dat het vandaag weer warm wordt
Hoe kan dit, als het 's nachts 20 graden is?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:50 schreef DutchBlend het volgende:
Woonkamer van gisteravond (met airco) 23,5c naar vanmorgen (raam open 's nachts) 25,5c
Meer hitte dat 's nachts vrijkomt uit de muren dan dat er verkoeling binnenkomt via het raam. Betonnen airey hoekwoning uit de jaren 50 met matige isolatie. Net een snelkookpan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kan dit, als het 's nachts 20 graden is?
Dat klinkt enorm a-relaxed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Meer hitte dat 's nachts vrijkomt uit de muren dan dat er verkoeling binnenkomt via het raam. Betonnen airey hoekwoning uit de jaren 50 met matige isolatie. Net een snelkookpan.
Ja hee, dat is een beetje valsspelen he...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:33 schreef zakjapannertje het volgende:
23,5°C nu. Maar ik ben momenteel aan het luchten door de ramen helemaal, en deuren deels open te zetten. In de namiddag werd het hier namelijk 25°C.
Buiten is het warmerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja hee, dat is een beetje valsspelen he...
Klopt ja. (Mobiele) airco is een vereiste hier om de zomer door te kunnen komen. Gelukkig wel zonnepanelen en ouderwetse meter om het enigszins betaalbaar te houden. Ik snap niet hoe anderen in de buurt hier het zonder airco overlevenquote:
Leven ze nog wel, misschien liggen ze dood weg te rotten in hun huis.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:17 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Klopt ja. (Mobiele) airco is een vereiste hier om de zomer door te kunnen komen. Gelukkig wel zonnepanelen en ouderwetse meter om het enigszins betaalbaar te houden. Ik snap niet hoe anderen in de buurt hier het zonder airco overleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |