Zat die ene grappige oudere winnares niet bij de marine en bleek toen daar slechts in de keuken gestaan te hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Milan's pa is chefkok zei hij.
Nou moest ik denken aan zo'n figuur die ook de hele tijd heel stoer riep chefkok te zijn maar uiteindelijk 'gewoon' in de keuken bij een bejaardenhuis bleek te staan. Absoluut geen schande, maar hij liet het anders overkomen. Was dat ook niet in een RLS?
Haha Mary ja, die was HR medewerker bij defensie jaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zat die ene grappige oudere winnares niet bij de marine en bleek toen daar slecht in de keuken gestaan te hebben?
haaienquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Vettig sompig slordig dás -50![]()
Welke?
Romaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Vettig sompig slordig dás -50![]()
Welke?
Ja maar wat hij lekker vindt vindt een ander weer vies ... zo objectief smaakquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Mooi. Iemand die direct weet wat ie vindt in plaats van te doen alsof een slecht gerecht nét gewonnen heeft van een goed gerecht.
Zo werkt dat inderdaad met jureerbare opdrachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat hij lekker vindt vindt een ander weer vies ... zo objectief smaak
In dit geval kon ik het wel begrijpen, je zou die Seef toch graag wat aan doen zeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:43 schreef Cirilico het volgende:
Diederik heeft zijn moordende blik uit zijn vorige deelname weer tevoorschijn gehaald.
Ze hadden +350 kunnen staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
De vossen hebben de gele kaart weer terug verdiend
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In dit geval kon ik het wel begrijpen, je zou die Seef toch graag wat aan doen zeg.
Fabieblabla doet de emokaart, mist ineens thuis enzo , gaat nixx wordenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop oorlog, ik verwacht een dooie mus.
Die krijgen 100 punten voor boodschappen, lekker verdienen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
En de stand na de BBQ
En nog iets met boodschappen van de BZ
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die krijgen 100 punten voor boodschappen, lekker verdienen.
Jan zegt niet voor niets tegen de BZ die de wissel heeft voorkomen "je bent veilg"quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ook belachelijk
Elke keer die 100 punten
[..]
Ze kunnen zelf niet spelen dus ook geen punten verdienen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ook belachelijk
Elke keer die 100 punten
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |