abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2026 @ 18:37:44 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221422212
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:33 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, ik dacht zijn we mooi op tijd voor het vuurwerk :D
_O- _O_
Ply en junior al helemaal blij
pi_221422217
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vrijgezel zeker?
23 jaar getrouwd alweer gister. Ze heeft veel eelt op haar ziel. :)

Maar dat de ironie / satire nooit overkomt (vooral bij vrouwelijke users) is wel een beetje zorgelijk.

Misschien beter zo (SCJVB style, de Haerlemsche Vrind) :P :Z >:O ^p^ :blauwoog: B:)B :! :S___D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 18:38:51 #28
5428 crew  miss_sly
pi_221422218
Wij hebben zwarte zaterdag altijd vermeden. Als we een camping hadden die alleen van zaterdag tot zaterdag verhuurde, vertrokken we liever op vrijdag en deden een overnachting over de helft. Soms hadden we dan wel een beetje drukte, maar niet echt zwart.

Sinds we niet meer naar een camping gaan, vertrekken we sowieso op een doordeweekse dag. Dit jaar op donderdag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 juli 2026 @ 18:51:51 #29
485843 crew  Jippie
pi_221422290
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:37 schreef maily het volgende:

[..]
_O- _O_
Ply en junior al helemaal blij
Wat een drama om op een onverwachte plek een rustpauze in te moeten lassen en dan in een ongure buitenwijk belanden waar je gelijk in de smiezen werd gehouden _O-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 juli 2026 @ 18:53:47 #30
485843 crew  Jippie
pi_221422303
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Maar dat de ironie / satire nooit overkomt (vooral bij vrouwelijke users) is wel een beetje zorgelijk.

Misschien beter zo (SCJVB style, de Haerlemsche Vrind) :P :Z >:O ^p^ :blauwoog: B:)B :! :S___D
Gefeliciteerd!

<Satire> wil ook wel helpen :@
  Forum Admin vrijdag 24 juli 2026 @ 18:59:44 #31
58651 crew  murp
murp
pi_221422336
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:11 schreef YoopY het volgende:

[..]
Dat is sowieso een gouden tip. Gewoon zondag of nog beter, maandag of dinsdag vertrekken. Lekker relaxed doorrijden zonder vertragingen en irritaties. Vele malen relaxter.

En als je echt Zuid Europa pakt, doe dan een overnachting ergens halverwege. c_/
wij gaan ergens naar midden Italië. We gaan nog natuurlijk ergens halverwege een overnachting doen, maar nog niets geboekt. Zien we onderweg wel als we geen zin hebben of het te druk is.
pi_221422368
Nee. Wederom een zegen van kindvrij zijn. Ik ga fijn in het voorjaar of vroege najaar. Beter weer, betere prijzen, minder volk. Heerlijk.
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2026 @ 19:06:20 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221422374
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Felies ^O^ ^)
pi_221422387
Ik vertrek liever op witte donderdag.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 19:09:42 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221422392
Ik moest laatst op 11 juli naar Zuid-Limburg. Konden we echt niet vermijden en toen was het al een drama met het verkeer. Niet echt hele erge files, maar wel ongelooflijk onrustig verkeer met al die caravans. Rijden en dan weer remmen en dat 200 km. lang.

En toen was het nog niet eens zwarte zaterdag, maar deed me wel realiseren dat je op zwarte zaterdag echt nooit richting het Zuiden moet. En je merkte ook heel goed dat lang niet iedereen goed met een caravan kan rijden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221422512
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik moest laatst op 11 juli naar Zuid-Limburg. Konden we echt niet vermijden
Je kunt het echt wel vermijden als het baasje maar wil. Dingen van vakantie zijn echt niet onvermijdelijk al doet men wel alsof. Je kunt er ook voor kiezen om alle stress te vermijden door b.v. niet te gaan. Of anders. We lijken echt op Lemmings die zich massaal in het verkeer storten met vouwwagens en caravans en opgekropte stress, al weten ze zelf niet waarom ze dat moeten van zichzelf of een hogere macht.

Best triest dat gedrag van de mens die alles op hetzelfde moment "moet" en allemaal tegelijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 20:23:28 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221422794
Nee ik heb die vakantiesmaak met de sleurhut naar iedere keer dezelfde camping op de Ardèche nooit begrepen.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 20:32:05 #38
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221422826
Meestal naar Italië vroegâh, Toscane, Venetië, ook twee keer naar Zuid-Frankrijk gereden, vrijdagavond 18.00 weg, eerste keer geen centje pijn, tweede keer stond ik voor Parijs al in de file tot diep in de nacht, toen had je nog geen navigatie. Het was altijd wel een avontuur en de kinderen vonden het ook altijd wel spannend. Speelgoed mee, doos lego en die gasten vermaakten zich prima en wij ook wel.

Maar zodra het uit kon zijn we heerlijk gaan vliegen, het liefst naar Griekenland. O+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221422925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Meestal naar Italië vroegâh, Toscane, Venetië, ook twee keer naar Zuid-Frankrijk gereden, vrijdagavond 18.00 weg, eerste keer geen centje pijn, tweede keer stond ik voor Parijs al in de file tot diep in de nacht, toen had je nog geen navigatie. Het was altijd wel een avontuur en de kinderen vonden het ook altijd wel spannend. Speelgoed mee, doos lego en die gasten vermaakten zich prima en wij ook wel.

Maar zodra het uit kon zijn we heerlijk gaan vliegen, het liefst naar Griekenland. O+
Lekker de pony laten grazen maat terwijl het vrouwtje op de kids past. Boh
pi_221422961
Nee ik ga lekker in November 3 weken naar grand cananaria in November, met het vliegtuig, geen last van druk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221423326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:

Ieder zo zijn ding. Of ik ga met de auto of trein. Vliegen nooit omdat de bestemming ten eerste niet al te ver is en ik meestal dan een chalet huur en spullen meeneem.

Het was altijd of Zwitserland, Duitsland, Ardennen of Kroatie. Pas 3 weken terug van Kroatie en ondanks geen drukte toch in een file van 12 km gestaan wegens een ongeval nabij Salzburg. Wel overnachting omdat ik zelf niet meer achter het stuur zit en rustig moet kunnen pitten. Voorheen sliep ik in de auto bij een rustplaats. Maar dat trek ik niet meer en mijn vrouw ook niet
  vrijdag 24 juli 2026 @ 21:20:16 #42
208890 June.
Seriously?
pi_221423367
Ja, we vertrekken op een vrijdag met een overnachting en dan lekker op zwarte zaterdag verder rijden :). Maar wij gaan naar Denemarken, dus zal wel meevalllen.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 21:53:47 #43
477768 TweedeKlum
pi_221423680
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 21:15 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ieder zo zijn ding. Of ik ga met de auto of trein. Vliegen nooit omdat de bestemming ten eerste niet al te ver is en ik meestal dan een chalet huur en spullen meeneem.

Het was altijd of Zwitserland, Duitsland, Ardennen of Kroatie. Pas 3 weken terug van Kroatie en ondanks geen drukte toch in een file van 12 km gestaan wegens een ongeval nabij Salzburg. Wel overnachting omdat ik zelf niet meer achter het stuur zit en rustig moet kunnen pitten. Voorheen sliep ik in de auto bij een rustplaats. Maar dat trek ik niet meer en mijn vrouw ook niet
Exact ieder zijn ding, overigens de laatste jaren naar Denemarken en Zweden geweest met de auto , want de beesten moeten mee van de dames hier, lol.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  vrijdag 24 juli 2026 @ 21:54:53 #44
477768 TweedeKlum
pi_221423682
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 21:20 schreef June. het volgende:
Ja, we vertrekken op een vrijdag met een overnachting en dan lekker op zwarte zaterdag verder rijden :). Maar wij gaan naar Denemarken, dus zal wel meevalllen.
Hopelijk valt het mee bij Hamburg, wanneer dat ooit eens klaar is zal het een zegen zijn.
pi_221423723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Exact ieder zijn ding, overigens de laatste jaren naar Denemarken en Zweden geweest, want de beesten moeten mee van de dames hier, lol.
Weet er alles van. Daarom zijn wij nog het meeste naar de Ardennen geweest of Duitsland rondom de Starnberger See, toen wij nog een Sheltie hadden. Die moest mee. Heb al 9 jaar geen huisdier meer.

Zwitserland idem. En maar wandelen. Maar dat kan ik niet meer belopen. Dus nu werd het Kroatie een mix van natuur en zee en niet veel uitgaans jeugd.
pi_221423728
Toen ik nog met m'n ouders mee ging, gingen we altijd op zondag rijden. Dan waren er nauwelijks vrachtwagens op de weg, dat was wel top hoor.

Zelf ga ik altijd buiten het seizoen en meestal ook met het vliegtuig, maar m'n dochter is nu 2.5 dus het duurt niet lang meer voor ik ook in de zomer moet. Met de auto vind ik dan weer niet erg, er gaat niets boven een goede roadtrip _O_
pi_221423866
Er zijn eigenlijk twee lastige dingen voor degenen die in het hoogseizoen naar Zuid-Europa willen. Ten eerste zijn veel accommodaties alleen van zaterdag tot zaterdag te boeken. Daarnaast heb je een aantal lastige knelpunten met lage capaciteit door de Alpen, als de Gotthardtunnel, het Rhônedal, en de Brennerpas. Dan krijg je dus gedoe als iedereen op zaterdagnamiddag op zijn bestemming wil zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')