quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:33 schreef dick_laurent het volgende:
1 De warmste temperatuur (graden C): 34.5
2 De koudste temperatuur (graden C): 10
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 50
4 Zon (uren): 223
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 2.3
6 Aantal warme dagen: 27
7 Aantal zomerse dagen: 16
8 Aantal tropische dagen: 3
Maar jullie zijn te laat en voor de maandvoorspelling geld: Te laat is te laatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:55 schreef Starhopper het volgende:
1 De warmste temperatuur (graden C): 36.3
2 De koudste temperatuur (graden C): 11.5
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 34
4 Zon (uren): 250
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 1.8
6 Aantal warme dagen: 25
7 Aantal zomerse dagen: 17
8 Aantal tropische dagen: 7
Ja ik was vroeg in slaap gevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn te laat en voor de maandvoorspelling geld: Te laat is te laat
Volgend jaar kom ik hier met een oplossing, dat kan ik nu helaas niet gelijk doorvoeren. Daarover later dit jaar meer over.
Tuurlijk, ik neem jullie gegevens mee voor spek en bonenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja ik was vroeg in slaap gevallenMag ik wel voor spek en bonen meedoen?
Ik ook. Ik was wel op tijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja ik was vroeg in slaap gevallenMag ik wel voor spek en bonen meedoen?
Strafpunten, toch? net als bij de weekvoorspelling. Dan doe ik ook nog meequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar kom ik hier met een oplossing, dat kan ik nu helaas niet gelijk doorvoeren. Daarover later dit jaar meer over.
Zelfs voor de weekvoorspelling ben je nu te laat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Strafpunten, toch? net als bij de weekvoorspelling. Dan doe ik ook nog mee
Ok no problem. Aangezien ik toch voor spek en bonen mee doe heb ik hem even aangepast naar mijn eigen locatie. Die is namelijk een stuk makkelijker correct te voorspellen betreft warme,zomerse en tropische dagenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Te laat is te laat, maandvoorspellingen moet gewoon op de laatste dag van de maand ingevuld worden, dit is al jaren zo en zelf bij te laat komers al meerdere malen vermeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Strafpunten, toch? net als bij de weekvoorspelling. Dan doe ik ook nog mee
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de tropische dagen op 0 houd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |