Ja dat schijnt idd meestal wel probleemloos te moeten kunnen, maar dat heb ik ooit een keer met een ouwe Miele gedaan en die heb ik daarna nooit meer helemaal netjes goed dicht kunnen krijgen; 1 schroef wilde er onmogelijk meer in.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je niet de bovenkant van de wasmachine los halen. ( al zou ik dat zelf niet doen hoor )
Dat deed iemand hier die een witgoed winkel heeft wel, omdat de deur niet meer open ging, en er was goed in zat
Tja dat wil je ook niet dagen erin laten zitten..
Tja tis al wat met dat soort apparaten uit elkaar halen gaat vaak makkelijk dan weer in elkaar zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat schijnt idd meestal wel probleemloos te moeten kunnen, maar dat heb ik ooit een keer met een ouwe Miele gedaan en die heb ik daarna nooit meer helemaal netjes goed dicht kunnen krijgen; 1 schroef wilde er onmogelijk meer in.
Maximum yodel, oh jee!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:19 schreef Fogel het volgende:
@:tot
Zillertalmetal, eindelijk bestaat het
The Institute of Quackology · Maximum Yodel · Song · 2026
Snoeihard aan en genietenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo had ik vorig jaar een keer op een datingsite de CEO van TikTok te pakken!![]()
Vreemd genoeg probeerde ze me over te halen om een webshop te beginnen en zij kon me er wel mee helpen!
Toch maar op block & report geklikt toen!
Is dat even hard als Kruppstahl?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:19 schreef Fogel het volgende:
@:tot
Zillertalmetal, eindelijk bestaat het
The Institute of Quackology · Maximum Yodel · Song · 2026
Mmmmm lekker, all you can eat antiek en interieurquote:
.............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |