Borrelquote:
Lekker snackuuuhhquote:
Lekkah nasi altijd goedquote:
oeh dat is balen, maar aan de andere kant word het dus flink snacken vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn koelkast is kapot, gelukkig heb ik nog een kleine koelkast
maar de vriezer is zo'n klein vakje past niks in![]()
voordat ik weer lekkere snacks mag halen eerst maar ff leegetendan besef je pas hoeveel in de vriezer lag
Cheatday all dayquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat is balen, maar aan de andere kant word het dus flink snacken vandaag
altijd weer die warmtequote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de warme heeft de koelkast gekilt
aan twee kanten heb ik waterplasjes, lijkt mij niet goed
Altijd balen..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn koelkast is kapot, gelukkig heb ik nog een kleine koelkast
maar de vriezer is zo'n klein vakje past niks in![]()
voordat ik weer lekkere snacks mag halen eerst maar ff leegetendan besef je pas hoeveel in de vriezer lag
Ja behoorlijk weer zo'n onverwachtse kostenpostquote:
Vervelend.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk weer zo'n onverwachtse kostenpost
Is dat echt zo? Verkopen ze ook witgoed daar? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:32 schreef Rob het volgende:
kringloopwinkels willen nog wel eens goede exemplaren hebben
Koelkasten? Die worden toch normaal niet aangenomen vanwege de koelvloeistof?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:32 schreef Rob het volgende:
kringloopwinkels willen nog wel eens goede exemplaren hebben
Wel als ze nog helemaal goed en schoon zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Koelkasten? Die worden toch normaal niet aangenomen vanwege de koelvloeistof?
Ik heb een aardig aantal kringlopen afgebeld om van een oude, nog goed werkende koelkast af te komen, maar overal zeiden ze dat het niet mocht.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel als ze nog helemaal goed en schoon zijn.
Precies!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
kijkje nemen kan nooit kwaad, misschien heb je mazzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |