abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2026 @ 15:45:22 #26
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221420603
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Weet je?
Ik hoop gewoon zo hard dat je gelijk hebt
Waar is het bewijs dan?
Lachen joh.
pi_221420807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:45 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Waar is het bewijs dan?
Op Repubblica is een bericht verschenen.

https://www.repubblica.it(...)m_source=chatgpt.com

quote:
Gatti usati come inneschi
“Sono cose disumane”, ha detto il dg raccontando lo sconcerto degli operatori quando fra i resti inceneriti di boschi e campi hanno trovato quel che restava dei gatti torturati per appiccare le fiamme. “Gli era stato legato alla coda uno straccio imbevuto di liquido infiammabile, dopo che veniva acceso gli animali venivano lanciati nei campi per favorire la propagazione degli incendi”. Al momento non si sa se si tratti di un caso isolato o di una modalità, crudele e barbara, che si va diffondendo.
quote:
Katten gebruikt als ontstekingsmiddelen
“Het zijn onmenselijke praktijken”, zei de directeur-generaal, terwijl hij vertelde over de ontzetting van de hulpverleners toen zij tussen de verbrande resten van bossen en velden vonden wat er over was van de katten die waren gemarteld om de branden aan te steken. “Aan hun staart was een met brandbare vloeistof doordrenkte doek vastgebonden. Nadat die in brand was gestoken, werden de dieren de velden in gegooid om de verspreiding van de branden te bevorderen.” Op dit moment is niet bekend of het om een op zichzelf staand geval gaat, of om een wrede en barbaarse methode die zich aan het verspreiden is.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 18:49:30 #28
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221422280
Afschuwelijk :'(
Walgelijk kutvolk :r :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 24 juli 2026 @ 18:57:28 #29
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221422321
Normaal gesproken ben ik best wars van de vraag: "wAaAaaAaAaaAAarom zOuDeN zE daT DoEn?" Maar in dit geval vraag ik het me toch wel af. Wat bereiken ze ermee door allemaal bosgebied in vlammen op te laten gaan? Ze leven er zelf toch ook in?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221422444
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Normaal gesproken ben ik best wars van de vraag: "wAaAaaAaAaaAAarom zOuDeN zE daT DoEn?" Maar in dit geval vraag ik het me toch wel af. Wat bereiken ze ermee door allemaal bosgebied in vlammen op te laten gaan? Ze leven er zelf toch ook in?
Dat staat in het nieuwsbericht, blijkbaar een tactiek van de maffia om goedkoop grond op te kopen. Wat ervan waar is.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 19:23:04 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221422462
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 19:19 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat staat in het nieuwsbericht, blijkbaar een tactiek van de maffia om goedkoop grond op te kopen. Wat ervan waar is.
Simpel op te lossen door elk verbrand stukje grond voor het 5-voudige te verpatsen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221422500
Nounou ¤1000 beloning! Ze hebben er wel echt wat voor over die ‘dierenliefhebbers’ :')
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')