Denk dat Mathieu dat niet gaat doen in deze situatie (en denk dat je de klim onderschat trouwens, maar toch)quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een kilometer aan 5%. Dan moet hem echt wel lukken (zeker als Van der Poel gaat controleren).
Ik denk niet dat je zou moeten demarreren in vallei tot aan volgende klim. Dat lijkt me zelfmoord.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De groep is nogal groot, Pedersen continu in z'n eentje in de voorste groep houden zonder knechten is heel lastig voor de komende 70km.
Votters?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:00 schreef The_Undertone het volgende:
Sportdirecteur van EF klinkt als iemand met een hersenbloeding.
Behalve als hetniet draaitquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zou moeten demarreren in vallei tot aan volgende klim. Dat lijkt me zelfmoord.
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen we niet zeggen dat Pantani ook de EPO uit zijn oren had spuiten?
Nou ja de NOS laveert er behoedzaam omheen zo te horenquote:
Als Pogacar gaat gaan er normaliter maar een paar aan kunnen blijven hangen. Philipsen hoort daar normaal gesproken niet bijquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een kilometer aan 5%. Dan moet hem echt wel lukken (zeker als Van der Poel gaat controleren).
Met de G2 tactics in acht genomen lijkt me dat juist slim.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zou moeten demarreren in vallei tot aan volgende klim. Dat lijkt me zelfmoord.
Met z'n ploeg die ziek, zwak en misselijk is, wordt dat ook wel onmogelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Potjekar is helemaal niet geīnteresseerd in de bolletjestrui lijkt wel. Begrijpelijk ook.
Laat meteen zien waarom iedereen die vindt dat hij niet in het begin van de Tour meteen allerlei ritzeges moet pakken eens moet nadenken. Je kunt het maar beter doen als je de kans hebtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:08 schreef kilon het volgende:
Ik krijg zomaar het gevoel dat Pogacar het verder maar laat zitten als er geen andere teams zijn die het gat willen dichten. Het is nog maar de vraag of er nog een etappezege voor hem komt.
Zou goed zijn voor het wielrennen als hij anoniem de laatste dagen doorkomt.
Omdat z'n ploeg nu gesloopt is omdat ze daar alles en iedereen terughaalden?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Laat meteen zien waarom iedereen die vindt dat hij niet in het begin van de Tour meteen allerlei ritzeges moet pakken eens moet nadenken. Je kunt het maar beter doen als je de kans hebt
ik verbind dat niet met elkaarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat z'n ploeg nu gesloopt is omdat ze daar alles en iedereen terughaalden?
Als kind is hij er al eens geweest!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:10 schreef Marcoss het volgende:
Thieu die voor het eerst de Alpe gaat beklimmen, is toch ook wel bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |