Hoe is het met Borrel beter dan de vorige keer dat je hier was hoop ik?quote:
Ja echtwel, de koelte doet weer goed voor hoe lang het duurtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Borrel beter dan de vorige keer dat je hier was hoop ik?
Fijn zo. Ja ik vind dit ook héérlijk moest echt bijkomen hoor van die hitte.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echtwel, de koelte doet weer goed voor hoe lang het duurtbij jou ook?
Hier drie en dertig, mijn drie doet het heel slecht op mijn toetsenbord, vandaar dat ik drieendertig zegquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik zag alweer 32 graden staan in de voorspelling
not this shit again
[ afbeelding ]
Ja gelukkig zijn de nachten koel anders is het weer snel de hitteDOOMeffectquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo. Ja ik vind dit ook héérlijk moest echt bijkomen hoor van die hitte.
Er gaat weer graden aankomen zag ik vanmorgen dus voor die tijd het huis maar weer goed afkoelen
Gelukkig blijven de nachten nog onder de 20 graden dat is wel fijn
Vast de ouderdom (van het toetsenbordquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier drie en dertig, mijn drie doet het heel slecht op mijn toetsenbord, vandaar dat ik drieendertig zeg
Gras is aardig geel hierquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik zag alweer 32 graden staan in de voorspelling
not this shit again
[ afbeelding ]
Vanochtend was hier motregenquote:
Zo oud is hij eigenlijk niet eensquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vast de ouderdom (van het toetsenbord)
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo oud is hij eigenlijk niet eens
Het nadeel is dat ik nu voor de KVK en de UBO veel cijfers in moet vullen en veel drieen en in staan.
Ik heb de oplossing gevonden ik heb ergens een drie gekopieerd en die kan ik dan plakken
Ja je moet toch iets.quote:
Hey Docciequote:
Gaat mijn zus niet leuk vinden. Die komt morgen hier heen gefietst en gaat dan de zondag hier in de buurt fietsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |