Maar er is ook een informatieoorlog.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze graanschepen onder vuur nemen?
Dat zegt Oekraïne blijkbaar zelf.
Ja ok je mag van de bron vinden wat je wilt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar er is ook een informatieoorlog.
Oekraïne kan zoveel zeggen. Maar gebeurt het daadwerkelijk?
Ik zie geen enkele onderbouwing in die bron.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ok je mag van de bron vinden wat je wilt natuurlijk.
Maar het is duidelijk onderbouwd.
De bron is gegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele onderbouwing in die bron.
Het wordt enkel genoemd.
Ik heb geen enkel aangevallen graanschip kunnen vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De bron is gegeven.
Het staat je vrij om het verder uit te zoeken en het te ontkrachten of te bekrachten.
Ik ben benieuwd naar je resultaat
Gelezen dat Rubio een ontmoeting met Lavrov gevraagd had in Manilla? (omg Rubio die effectief es buitenlandse zaken doet en buitenkomtquote:
Die ontmoeting heeft inmiddels plaatsgevonden en ging overde oorlog in Oekraïne en de spanningen tussen Rusland en de VS.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gelezen dat Rubio een ontmoeting met Lavrov gevraagd had in Manilla? (omg Rubio die effectief es buitenlandse zaken doet en buitenkomt)
Blijkbaar wou hij de russen aanspreken over hun hulp aan Iran, gezien de uiterst precieze iraanse aanvallen, hun kennis van doelwitten en hun geavanceerde raketten (vergelijkbaar met de nieuwe ontwijkingsmanoeuvers van de russische IskanderM raketten die de Patriots waardeloos maken)
Lavrov heeft er es mee gelachen met de dubbele standaard van de VS.
Bron dat Lavrov de uitvinder van dubbele standaarden is graag.quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die ontmoeting heeft inmiddels plaatsgevonden en ging overde oorlog in Oekraïne en de spanningen tussen Rusland en de VS.
Overigens is Lavrov de uitvinder van dubbele standaarden, dus die kan beter om zichzelf lachen, terwijl de Russische afweer er niet in slaagt Oekraïense drones tegen te houden die tot duizenden kilometers diep in Rusland doelen weten te raken.
niets gebeurd echt, het is allemaal een spel van het satanische westen en het eerlijke Ruslandquote:Op donderdag 23 juli 2026 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar er is ook een informatieoorlog.
Oekraïne kan zoveel zeggen. Maar gebeurt het daadwerkelijk?
Astuquote:Op vrijdag 24 juli 2026 03:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bron dat Lavrov de uitvinder van dubbele standaarden is graag.
Feit dat Rubio effectief de VS verlaat voor een diplomatiek onderhoud met Rusland is teken dat er stront aan de knikker is bij de VS. Voor de usual zinloze gesprekken (lees: smeken om staakthetvuren) worden altijd Witkoff en Kushner gestuurd.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 03:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bron dat Lavrov de uitvinder van dubbele standaarden is graag.
Geen argument dusquote:
En die tactiek passen ze nu nog steeds toe.quote:This strategy is exemplified in United States senator Harry S. Truman's statement in 1941 regarding the invasion of the Soviet Union by Nazi Germany and its allies, Italy, Hungary, Finland, and Romania: "If we see that Germany is winning, we ought to help Russia, and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible, although I don't want to see Hitler victorious under any circumstances.
Want Hitler en Stalin waren lieverdjes?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef Candymannetje het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bait_and_bleed
[..]
En die tactiek passen ze nu nog steeds toe.
Ze laten de Europese landen bloeden om er zelf beter van te worden.
Ik zie dat nergens staan, hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want Hitler en Stalin waren lieverdjes?
Omdat dit expliciet gaat over de oorlog tussen 2 kwaden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan, hoe kom je daar bij?
Ik kijk niet naar goed en kwaad maar naar geopolitieke spelletjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat dit expliciet gaat over de oorlog tussen 2 kwaden.
Waarbij de VS ervoor kiest om die elkaar te laten uitputten.
Hoezo is dat vergelijkbaar met de oorlog in Oekraïne.
Nou, dan mis je de context.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar goed en kwaad maar naar geopolitieke spelletjes.
Nee juist niet, kwaad of goed is relatief.quote:
Jij mag het kwaad van Hitler en Stalin relatief vinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee juist niet, kwaad of goed is relatief.
Het is maar net wel propaganda je gelooft.
Als je echt naar de geopolitieke zetten kijkt en de geldstromen gaat volgen zal je zien dat ze enkel jou proberen wijs te maken dat er goed en kwaad is om je volgzaam te houden.
En daarom botsen onze meningen zo vaak omdat jij wanhopig probeert "de goede kant" te verdedigen terwijl mij dat geen bal interesseert.
Leg aan de hand van concrete bronnen dan eens uit hoe jij ‘echt naar de geopolitieke zetten kijkt’ en vertel waarom we dan zouden zien waarom ze (wie precies?) proberen om ons volgzaam te houden en met welk doel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee juist niet, kwaad of goed is relatief.
Het is maar net wel propaganda je gelooft.
Als je echt naar de geopolitieke zetten kijkt en de geldstromen gaat volgen zal je zien dat ze enkel jou proberen wijs te maken dat er goed en kwaad is om je volgzaam te houden.
En daarom botsen onze meningen zo vaak omdat jij wanhopig probeert "de goede kant" te verdedigen terwijl mij dat geen bal interesseert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |