Geen commentaarquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Je hebt niet zelf een fake-tweet gemaakt om zand in de ogen te strooien?
Dan sta je daar de hele dag en mis je de renners überhaupt ter meerdere ere en glorie van jezelf. En alsnog sta je voor lul.quote:
Ga je naar de tour kijken, ga je zodra de renners aankomen met je debiele hoofd naar de motard kekke gebaartjes maken en zo bijna een valpartij veroorzakenquote:
Of stokslagen. Ook altijd lekker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef TAmaru het volgende:
Van mij mogen ze dat soort debiele toeschouwers gewoon afvoeren en een maandje in de gevangenis zetten. Daarna hoge boete betalen.
Maar daarvoor legde hij ook het probleem van de motords/verslaglegging uit.quote:
Ja hij had van de week in de avondetappe daar ook een prima gesprek over met een motard. Zat ook nog wat oud zeer toen in de Vuelta(?).quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar daarvoor legde hij ook het probleem van de motords/verslaglegging uit.
Eigenlijk ook al een heel lang durend probleem.
Als je op Youtube naar beelden uit de jaren 80 kijkt bijvoorbeeld... boh. Dan is het soms domweg schunnig. Maar géén (of véél minder) gebaartjes van renners. Hooguit als de motards in de weg rijden.
De rit waar hij de Vuelta verloor dan waarschijnlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij had van de week in de avondetappe daar ook een prima gesprek over met een motard. Zat ook nog wat oud zeer toen in de Vuelta(?).
Ja als ik me niet vergis ging het daarover.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De rit waar hij de Vuelta verloor dan waarschijnlijk?
Klopt, daar werd ook aan gerefereerd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij had van de week in de avondetappe daar ook een prima gesprek over met een motard. Zat ook nog wat oud zeer toen in de Vuelta(?).
"1985, hoe lang is dat geleden?"quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:21 schreef Toby56 het volgende:
Ferry de Groot kan met z'n stem op z'n ouwe dag niet meer helemaal naar de diepte van 'meneer De Groot' zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |