Let me hear you say, yeah!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij voorkeur alleen tekst posten en geen linkjes. Alleen op basis van de tekst moet het al irritant zijn!
Ingekort, sorry.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Bedankt dat jullie mijn wens voor geen links serieus nemen. Jullie zijn niet irritant! Lange tekst is dat weer wel overigens.![]()
OP aangevuld
je wil irritantquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:12 schreef Quyxz_ het volgende:
I got a hangover, whoohooho
Graag een andere irritante voor in mijn hoofd...
Edit: Alleen tekst posten. Geen links want we gaan niet klikken op die irritante shit! En ook geen lange tekst posten want dat is irritant!![]()
Sowieso. Dat zielloze gejengel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:12 schreef lbosse het volgende:
In New York (Ayy, uh, yeah; aha)
Concrete jungle (Yeah) where dreams are made of
There's nothin' you can't do (Yeah, okay)
Now you're in New York (Aha, aha, aha; uh, yeah)
These streets will make you feel brand-new (New)
Big lights will inspire you (Come on, okay)
Let's hear it for New York (You welcome, OG; uh)
New York (Yeah), New York (Uh, I made you hot, nigga)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 17:57 schreef DJ11 het volgende:
Dillinger - Cocaine in My Brain
Ik ga geen link plaatsen, want ik vind dat nummer echt te erg. De godganse tijd hoor je één of andere vent "Hey Jim, hey Jiiii-him" roepen. Je krijgt de neiging om de radio het raam uit te smijten.
Neeeee, deze is leuk man.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |