Check die app anders die ik net noemde. Daarin zie je allerlei dingen die in je omgeving georganiseerd worden. Je kunt een duur premium-abonnement nemen, maar gratis kun je ook wel van alles zien.quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen ouderen maar zo'n verplichting is al snel teveel voor me ja. Ik kan heel weinig hooi op mijn vork nemen voordat ik mentaal overbelast raak en dat gebeurt ook steeds sneller lijkt het wel.
MG TF, VW EOS V6 en Mazda MX-5 NC3 zijn alledrie aanraders. Al was mijn Lexus LS460 dat ook zeker, maar geen cabrio.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:59 schreef TAmaru het volgende:
Maar misschien mis ik de cabrio gewoon nogBen wel bereid om die aan te schaffen.
En anders een mooie motor!quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
MG TF, VW EOS V6 en Mazda MX-5 NC3 zijn alledrie aanraders. Al was mijn Lexus LS460 dat ook zeker, maar geen cabrio.
Ik weet gewoon niet zeker of ik wel nieuwe contacten wil. Ik vind vrouwen wel interessant, maar vooral voor de seks. Mannen vind ik niet zo boeiend.quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Check die app anders die ik net noemde. Daarin zie je allerlei dingen die in je omgeving georganiseerd worden. Je kunt een duur premium-abonnement nemen, maar gratis kun je ook wel van alles zien.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:54 schreef Lenny77 het volgende:
Dus wacht.. je geeft hier overal negatieve tips aan mannen die wel willen starten aan een gezin of samenwonen of hoe het met een seksleven hoort te zijn enz alsof je de kennis in pacht hebt en HET leven der leven hebt. Je doet alsof jij het mannetje bent en alles dik onder controle hebt, de vrouwtjes in het huishouden en de verzorgende rol, lekker onderdanig.
Maar je bent 40 jaar, zit elkaar avond alleen op de zetel voor de tv en hebt geen enkele vrouw bij je kunnen houden (jaja je wil ze enkel voor seks bla bla, maar die aap is nu ook wel uit de mouw gekomen).
![]()
Maar eh.. is het dan gewoon een missie voor je geworden dat andere mannen dan ook maar geen leven en toekomst moeten hebben? Want met jouw tips overleeft geen enkele relatie of gezin.
Ja zo is het wel een beetje inderdaad. Ik had wel altijd die droom van huisje-boompje-beestje. Uiteindelijk besefte ik wel dat dat niet bij mij past. Kinderen, daar kan ik maar beter niet aan beginnen. Dat zal iedereen het wel met me eens zijn vermoed ikquote:Op woensdag 22 juli 2026 15:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leg je misschien niet teveel druk op jezelf omdat je vindt dat je op een bepaalde manier moet leven?
Dat je vroeger je best deed om een 'traditioneel' leven na te streven, maar dat je op een gegeven moment dacht, dit gaat het 'm niet worden en je alles los gelaten hebt en de zin van het leven verloren hebt?
Misschien zit ik totaal verkeerd hoor. Ik probeer het een beetje te snappen. Verder vind ik het leuk om je ook van een andere kant te zien
Oneindig langer zelfs....quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:57 schreef vosss het volgende:
En uiteindelijk ben je natuurlijk ook gewoon vele malen langer dood dan dat je leeft.
Nou nee op zich is het niet erg om die dromen niet na te streven. Niet iedereen is gemaakt voor een huwelijk of gezin.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja zo is het wel een beetje inderdaad. Ik had wel altijd die droom van huisje-boompje-beestje. Uiteindelijk besefte ik wel dat dat niet bij mij past. Kinderen, daar kan ik maar beter niet aan beginnen. Dat zal iedereen het wel met me eens zijn vermoed ikIk hoef ook niet per se te trouwen of zoiets. Nu die droom voorbij is, heb ik alles in zekere zin wel beleefd en alles wat mijn hartje begeert, maar tegelijkertijd zorgt dat voor heel veel leegte.
Soms denk ik dat ik maar gewoon moet accepteren dat ik een kluizenaar ben en dat het zo goed is.
Of gewoon terug naar jezelf gaan en accepteren dat het leven niet spannend hoeft te zijn. Je hoeft niet alles uit de kast te halen om een leuk leven te hebben. Ik denk als je constant bezig bent om een rush in het leven te krijgen, dat iedere keer op een teleurstelling uitdraait want niks voelt goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee op zich is het niet erg om die dromen niet na te streven. Niet iedereen is gemaakt voor een huwelijk of gezin.
Maar dan zal je ergens anders invulling moeten gaan vinden.
Een heel nieuwe opleiding en dan carrière switch (erg aan te raden). Of toch echt naar een ander land verhuizen.
Wat ook kan: zorgen dat je remote kan werken en dan steeds blijven veranderen van omgeving.
Ja klopt, dat schreef ik in de tweede postquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of gewoon terug naar jezelf gaan en accepteren dat het leven niet spannend hoeft te zijn. Je hoeft niet alles uit de kast te halen om een leuk leven te hebben. Ik denk als je constant bezig bent om een rush in het leven te krijgen, dat iedere keer op een teleurstelling uitdraait want niks voelt goed genoeg.
Ik denk dat we onszelf niet moeten verliezen in wat 'hoort', maar dicht bij onszelf moeten blijven. En als iemand voor sommigen een ubersaai leven lijdt, so be it.
Ja klopt, dan verdwijnt je onrust en het neurveuze, gejaagde gevoel en komt er een hoop nieuws in de plaats.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:42 schreef TAmaru het volgende:
Verandering van omgeving heb ik wel geprobeerd. Op zich heeft dat niet geholpen. Qua carrière: ik heb het nu wel heel comfortabel met parttime werk en inkomsten ver boven modaal. Het is ook remote werk, dus in principe kan ik eenvoudig weg.
Maar ik vind wat jullie daarna schrijven eigenlijk wel mooi: dat ik vrede moet proberen te vinden met de kalmte en de ogenschijnlijke saaiheid van het leven omdat dat blijkbaar ook is waar ik behoefte aan heb. Het kan zijn dat ik simpelweg nog niet geaccepteerd heb dat ik nu anders ben dan 10 of 20 jaar geleden en dat dit nu eenmaal het leven is dat ik ambieer op dit moment. Zou kunnen dat er dan ook meer ruimte komt voor helderheid en nieuwe ideeën.
Herken je dat zelf, wellicht uit deze levensfase?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja klopt, dan verdwijnt je onrust en het neurveuze, gejaagde gevoel en komt er een hoop nieuws in de plaats.
Legpuzzels met 1000 stukken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja klopt, dan verdwijnt je onrust en het neurveuze, gejaagde gevoel en komt er een hoop nieuws in de plaats.
Dus je wil gewoon neuken?quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet zeker of ik wel nieuwe contacten wil. Ik vind vrouwen wel interessant, maar vooral voor de seks. Mannen vind ik niet zo boeiend.
Ik weet gewoon alleen niet zo goed wat ik van het leven moet verwachten zonder al te veel contacten. Het wordt dan toch wel wat saai.
TS komt absoluut niet dom op me over.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:53 schreef OllieA het volgende:
Zoals je jezelf beschrijft ben je een saaie, oninteressante, wat dommige, niet sociale man zonder passies of enthousiasme.
Snel mentaal overbelast door contacten. Af en toe de dominante jongeheer uitlatend dmv een betrekkelijk anoniem neukje.
Tja, dan rest je niet veel meer dan op de fruitschaal te blijven liggen en langzaam verder te beschimmelen.
Niks mis om je piemel af en toe bij iemand er in te hangen, maar helpt dat echt tegen de eenzaamheid en het nutteloze gevoel?quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
TS komt absoluut niet dom op me over.
Ik heb dan wel een 'traditioneel' leven, maar ik heb mezelf ook regelmatig afgevraagd wat ik nu eigenlijk voor doel heb. Ik heb een partner en twee kinderen, een baan en financieel hebben we het niet verkeerd. Mijn leven bestaat uit slapen, werken, eten, voor de kinderen zorgen en vaak moe zijn (en ook af en toe fokken). Ook niet heel erg boeiend allemaal. Als uitlaatklep heb ik mijn e-book en ik verlies me vaak in een verhaal wat ik leuk vind. Ik heb het gevoel dat het mijn leven wat leuker maakt. En TS heeft als uitlaatklep sex met vrouwen. Zolang ze er allebei van genieten is het een win/win toch? Iedereen heeft zijn eigen uitlaatklep.
Goede vraag. Op de korte termijn. Maar op de langere termijn misschien niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis om je piemel af en toe bij iemand er in te hangen, maar helpt dat echt tegen de eenzaamheid en het nutteloze gevoel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |