Morgen ook ziek?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:45 schreef Szura het volgende:
Haha slaaf Wim Tellens moet gaan babysitten, wat een belachelijk gedoe
he watquote:
Als er vandaag geen calorieen in gaan zal het toch een lastig verhaal worden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:39 schreef TAmaru het volgende:
Blijkbaar maagproblemen gehad gisteren. Dan kan hij best morgen al weer wat opgeknapt zijn.
van geen energie hebben na een nachtje je groeihormonen overslaanquote:
Klopt, maja op zich is Yates ervaren genoeg om dat zelf ook te weten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:46 schreef VASND het volgende:
[..]
he wat
[..]
Als er vandaag geen calorieen in gaan zal het toch een lastig verhaal worden.
Zo hard mogelijk doorrijden naar de finish?quote:
Ik kan je wel uitleggen hoe ik dat doe. Ik rijd eerst een uur een steile berg op en dan rijd ik naar beneden toe. Dan rijd ik altijd 60+.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef Belgosome het volgende:
Hoe rijden ze tegenwoordig zo vaak 60km per uur? Snap niet hoe je dat doet.
Veel eten en veel trainen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef Belgosome het volgende:
Heel hard trappen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef Belgosome het volgende:
G3 loopt volgens de GPS de laatste kilometers aardig wat in.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Teveel slepers in die G2/G3, dit lijkt gespeeld
Nah.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:39 schreef TAmaru het volgende:
Blijkbaar maagproblemen gehad gisteren. Dan kan hij best morgen al weer wat opgeknapt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |