Morgen ook ziek?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:45 schreef Szura het volgende:
Haha slaaf Wim Tellens moet gaan babysitten, wat een belachelijk gedoe
he watquote:
Als er vandaag geen calorieen in gaan zal het toch een lastig verhaal worden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:39 schreef TAmaru het volgende:
Blijkbaar maagproblemen gehad gisteren. Dan kan hij best morgen al weer wat opgeknapt zijn.
van geen energie hebben na een nachtje je groeihormonen overslaanquote:
Klopt, maja op zich is Yates ervaren genoeg om dat zelf ook te weten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:46 schreef VASND het volgende:
[..]
he wat
[..]
Als er vandaag geen calorieen in gaan zal het toch een lastig verhaal worden.
Zo hard mogelijk doorrijden naar de finish?quote:
Ik kan je wel uitleggen hoe ik dat doe. Ik rijd eerst een uur een steile berg op en dan rijd ik naar beneden toe. Dan rijd ik altijd 60+.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef Belgosome het volgende:
Hoe rijden ze tegenwoordig zo vaak 60km per uur? Snap niet hoe je dat doet.
Veel eten en veel trainen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef Belgosome het volgende:
Heel hard trappen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef Belgosome het volgende:
G3 loopt volgens de GPS de laatste kilometers aardig wat in.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Teveel slepers in die G2/G3, dit lijkt gespeeld
Nah.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:39 schreef TAmaru het volgende:
Blijkbaar maagproblemen gehad gisteren. Dan kan hij best morgen al weer wat opgeknapt zijn.
Vast wel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:03 schreef Szura het volgende:
Gaat Visma nog iets proberen? Of waar hebben ze anders de hele dag met drie man voor in de aanval gereden.
Philipsen is deze rit al 5x overleden en Kooij is al sneller dan hem deze tour in normale doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:05 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt weer een Belg.
Of Stuyven blijft voor, of het komt bij elkaar en Philipsen wint.
Ik had vannacht ook geen groeihormonen en ben vandaag moequote:Op woensdag 22 juli 2026 16:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
van geen energie hebben na een nachtje je groeihormonen overslaan
Spoiler: ze worden het allebei nietquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:05 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt weer een Belg.
Of Stuyven blijft voor, of het komt bij elkaar en Philipsen wint.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 22 juli 2026 17:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Philipsen is deze rit al 5x overleden en Kooij is al sneller dan hem deze tour in normale doen.
Ik hoop op Kooij. Maar als ik echt zonder bijbedoelingen moet kiezen dan Pedersenquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:08 schreef wimderon het volgende:
Groupama gaat rijden voor Russo![]()
Laat Stuyven gewoon lekker vooruit, zeg ik zonder bijbedoelingen.
Is hij zijn cuck ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:16 schreef Zorro het volgende:
Tjeu is alleen maar aan het kijken waar Philipsen zit.
Jammer.
Jeroen kwam ook al klaar.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
DRIE OP EEN RIJ VOOR BELGIE
Donder op Renaat
Dan had-ie harder moeten fietsen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij had hem zelf ook kunnen winnen.
7 punten nu?quote:
6 punten verschil nog of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |