Klopt, een waakhond meesturen is ook een vorm van controleren.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Van der Poel meesturen en niets laten doen omdat Philipsen. Maar daar voelt Van der Poel zich sowieso te groot voor.
wat ik met name naïef vind is deze passage:quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
“Hopelijk staan de Belgen nu eindelijk achter hem”
Want de Belgen zien hem momenteel niet als soort eerste onder God? Al baseer ik dat enkel op mediaberichten, dat snap ik.
Oumi hoopt dat REMCO ooit vrij van criticasters zal zijn. Zo werkt het grotemensenleven gewoon niet.quote:Vooral online durft de renner van Red Bull-BORA-hansgrohe al eens het mikpunt zijn van kritiek en spot. Oumi benoemt dit openlijk, en hoopt dat nu ook de laatste criticasters overtuigd zijn van Evenepoels kunnen.
Als je alleen maar naar Jose en Karl luistert, kan ik me idd voorstellen dat t nogal een realitycheck is dat er niet alleen maar juichaapjes zijn in de buitenwereldquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat ik met name naïef vind is deze passage:
[..]
Oumi hoopt dat REMCO ooit vrij van criticasters zal zijn. Zo werkt het grotemensenleven gewoon niet.
Klinkt alsof Philipsen wil proberen mee te springen.quote:Volgens Philipsen wordt de strijd om het groen daar definitief beslist. “Als ik daar niet mee zit, gaat het sowieso niet lukken. Als ik mee zit, ben ik nog in de strijd”, zegt hij.
Hij vindt vooral dat de tests moeten worden verbeterd zodat het niet enkel in de nacht vindbaar isquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:30 schreef Felagund het volgende:
Adam Hansen vindt de nachtelijke dopingcontroles niet leuk!
Adam Hansen, van het altijd cleane T-Mobile, Colombia - Highroad en Omega Pharma - Lotto.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:30 schreef Felagund het volgende:
Adam Hansen vindt de nachtelijke dopingcontroles niet leuk!
Ja, maar dat is dus nu niet het geval zover ik het begrijp.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij vindt vooral dat de tests worden verbeterd zodat het niet enkel in de nacht vindbaar is
Er zijn inderdaad ook heel veel Belgen die dat niet vinden, wat dat betreft is Wout nog steeds een stuk populairderquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Want de Belgen zien hem momenteel niet als soort eerste onder God? Al baseer ik dat enkel op mediaberichten, dat snap ik.
Daar heb ik geen zin in, dus doe maar niet.quote:
Is er nou eigenlijk een soort "kamp-REMCO" vs een "kamp-WOUT" in België? Of werkt dat niet zo?quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook heel veel Belgen die dat niet vinden, wat dat betreft is Wout nog steeds een stuk populairder
Derde week Herbert!quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het scenario waarin er van een aantal ploegen wat sterke renners vooruit blijven omdat iedereen al uitgepierd is sluit ik ook niet uit
Verstandig dat hij dat uiteindelijk niet heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Thieu had zelf wel voluit willen gaan gisteren dus
de Belgen niet nee, eerder een deel van de Vlamingen, Walen zijn eerder voor de Lie. enkele Belgische wielercommentatoren dan weer wel, maar die hebben dan ook een programma vol te krijgenquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |