Nounou, mag het ook eens een keer.quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:50 schreef Eightyone het volgende:
Het gaat daar ook weleens mis zonder al teveel kleurtjes.
Paar dagen terug:
https://www.reddit.com/r/(...)feesten_in_nijmegen/
(Excuses voor bron.)
Ik zie daar aan het begin linksboven toch wel enkele mensen van Noord-Afrikaanse afkomst met van die schoudertasjes.quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:50 schreef Eightyone het volgende:
Het gaat daar ook weleens mis zonder al teveel kleurtjes.
Paar dagen terug:
https://www.reddit.com/r/(...)feesten_in_nijmegen/
(Excuses voor bron.)
Ik vond het boek beter.quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit de Nijmeegse versie van The Long Walk (2025)?
Nijmegen aan de Thames.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
We gaan gewoon de kant van Londen op.
Zozo, al 2 dagen na het incident een herkenbare foto vrijgegeven!? Meestal wachten ze daar 4 maanden mee. Misschien leert de politie toch iets dan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:59 schreef 111210 het volgende:
Gister op dumpert ook al een filmpje van een groepje met een kleurtje die met zn allen 1 iemand half dood trappen.
Mogelijk zijn ze al gepakt want het filmpje is alweer offline
Edit: blijkbaar wordt het opperhoofd nog gezocht
https://www.telegraaf.nl/(...)esten/159017687.html
Klinkt beter dan Londen aan de Waal.quote:
Dat willen we toch? Brussel, Parijs, Londen, Amsterdam.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
We gaan gewoon de kant van Londen op.
Weinig medelijden met die stad. De burgers hebben hier zelf voor gekozen. Zelfde verhaal als Utrecht en Amsterdam. Importeer de 3e wereld en je krijgt al het moois erbij.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:45 schreef William_Papadin het volgende:
Ook de Nijmegenaren worden dus cultureel verrijkt tijdens hun tradities
Misschien waren zijn ouders wel GroenLinks of PvdA stemmers vroeger en hebben die nu wel spijt daarvan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Weinig medelijden met die stad. De burgers hebben hier zelf voor gekozen. Zelfde verhaal als Utrecht en Amsterdam. Importeer de 3e wereld en je krijgt al het moois erbij.
Hoop alleen dat deze jongeman niet onschuldig was. Anders is het dieptriest.
Een onthoofding denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Maandag steken. Dinsdag schieten. Woensdag...?
Randstedelijke rotzooi.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:00 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nog geen updates hier, maar het ging dus om twee Rotterdammers; zowel dader als het slachtoffer.
Beide zijn vandaag niet aan de start verschenen.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:00 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nog geen updates hier, maar het ging dus om twee Rotterdammers;
quote:NOS Nieuws•
vandaag, 06:57
•Aangepast vandaag, 09:19
Man aangehouden voor dodelijk schietincident vlak bij Vierdaagsefeesten
De politie heeft vannacht een 18-jarige man uit Rotterdam aangehouden voor een dodelijk schietincident in Nijmegen. Net buiten het gebied waar de Vierdaagsefeesten waren, werd gisteravond rond 22.00 uur een andere 18-jarige man uit Rotterdam neergeschoten. Hij overleed in het ziekenhuis.
‘Fittie’ ?quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:19 schreef DefKu het volgende:
Dader en slachtoffer komen beide uit Rotterdam. Natuurlijk heeft het met het feest te maken. Wat heb je er anders te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |