Vreemde post weer, ik tuig namelijk geen enkele stroman op maar geef slechts aan met welke situatie we te maken hebben. In plaats van daar gewoon op in te haken en gewoon eerlijk te erkennen wáárom kritiek op migratie of migranten nu zo gevoelig bij sommigen, draai je er weer omheen en maak je mij onderwerp van de discussie.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh maar jij weet prima waar dit over gaat. Zoals gezegd, dit is geen nieuwe klacht, in FB ben je er bij dit soort kritiek vaak als de kippen bij. Je kunt het afdoen met Howardiaanse stromannen, of een poging om de bal terug te kaatsen door bezwaren tegen echokamers te beantwoorden met 'hullie zoeken gewoon echokamers', maar dat leidt natuurlijk weer nergens toe.
Ga vooral door met zenden Howard & Co! Ik houd me liever bezig met nieuwe ontwikkelingen in het nieuws in plaats van steeds maar weer dezelfde uitgekauwde commentaren te leveren.
Mjah ok, ik dacht dat ze er overdag ook niet heen mocht.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en op de dag is het ook geen probleem, maar ik vind het 's avonds net iets te veel. Ze mag best de hort op maar dan liever wel in de buurt waar ik weet dat er mensen zijn die ik ken/dat ik haar kan ophalen indien nodig.
Het was niet geheel ongerelateerd vond ik, maar je hebt gelijk, off topic is off topic.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom gaat het nu over of 15 jarigen alleen naar de stad mogen?
Wat heeft dat te maken met een 18 jarige die is dood geschoten?
Mjah op Fok lopen topics wel vaker over in andere discussies, is dat heel erg? Vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Om een aantal stages staat een hek omdat anders niet te controleren is of mensen zelf drank meenemen. Alle stahes buiten zijn gratis toegankelijk (is altijd zo geweest) dus daar moeten de ondernemers het wel van hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Hunner ja sorry. Ik dacht dat er altijd een hek omheen stond maar dan speelt mijn herinnering een spelletje met me. Ik zit ook liever in binnenstad/Waalkade.
Snap jij dat echt niet? De Zomerfeesten waren jarenlang de plek om met je vrienden naar toe te gaan, nieuwe mensen te leren kennen en om een heerlijke tijd te hebben. Ikzelf ging vanaf mijn 14/15 de stad in eind jaren 90 begin jaren 2000. Toen er nog geen extra treinen reden en er geen hekken rondom pleinen stonden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:23 schreef MissButterflyy het volgende:
De zomerfeesten zijn nog steeds redelijk gemoedelijk. Matrixx in the Park, daar mogen ze van mij vandaag nog een punt achter zetten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snap jij dat echt niet? De Zomerfeesten waren jarenlang de plek om met je vrienden naar toe te gaan, nieuwe mensen te leren kennen en om een heerlijke tijd te hebben. Ikzelf ging vanaf mijn 14/15 de stad in eind jaren 90 begin jaren 2000. Toen er nog geen extra treinen reden en er geen hekken rondom pleinen stonden.
Met die kopschoppers, steekpartijen en schietpartijen kun je je hardop afvragen of het allemaal nog wel zo leuk is.
Zeker ontopic.
Is de muziek zo slecht?quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:32 schreef Chillegast het volgende:
[..]
De zomerfeesten zijn nog steeds redelijk gemoedelijk. Matrixx in the Park, daar mogen ze van mij vandaag nog een punt achter zetten.
Ik lees net dat ze dat gaan doen, geen Kleine en Ronny meer. Past niet bij de Zomerfeesten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:32 schreef Chillegast het volgende:
[..]
De zomerfeesten zijn nog steeds redelijk gemoedelijk. Matrixx in the Park, daar mogen ze van mij vandaag nog een punt achter zetten.
Over smaak valt niet te twisten. Het is daar retedruk en het trekt een ander soort publiek. De sfeer daar is anders dan in de rest van de stad, veel minder gemoedelijk.quote:
Beelden gezien van wat daar rondloopt. Wat een verschrikkelijk dom, pauper volk komt daar op af zeg. Niet te harden. Veel te druk ook. Kan toch niemand verbazen dat dit in vechtpartijnen resulteert. En tegenwoordig allemaal een mes mee. Zal daar mijn dochter van 14 ook niet alleen heen laten gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snap jij dat echt niet? De Zomerfeesten waren jarenlang de plek om met je vrienden naar toe te gaan, nieuwe mensen te leren kennen en om een heerlijke tijd te hebben. Ikzelf ging vanaf mijn 14/15 de stad in eind jaren 90 begin jaren 2000. Toen er nog geen extra treinen reden en er geen hekken rondom pleinen stonden.
Met die kopschoppers, steekpartijen en schietpartijen kun je je hardop afvragen of het allemaal nog wel zo leuk is.
Zeker ontopic.
Nu nog 25 euro entree vragen en het kon best weer eens ouderwets gezellig worden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze dat gaan doen, geen Kleine en Ronny meer. Past niet bij de Zomerfeesten.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Je reageert op een bezwaar dat niemand heeft gemaakt. Het punt is niet dat het onderwerp niet besproken mag worden, maar dat steeds dezelfde vooringenomen standaardreacties onder allerlei topics buitengewoon vermoeiend zijn. Zolang je dat vervangt door "jullie willen het niet horen", ben jij degene die het werkelijke bezwaar negeert en daarmee een stroman opzet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vreemde post weer, ik tuig namelijk geen enkele stroman op maar geef slechts aan met welke situatie we te maken hebben. In plaats van daar gewoon op in te haken en gewoon eerlijk te erkennen wáárom kritiek op migratie of migranten nu zo gevoelig bij sommigen, draai je er weer omheen en maak je mij onderwerp van de discussie.
Je had bijvoorbeeld ook kunnen reageren met iets als:
'Zelfs al betreffen het feiten en statistieken die kloppen, zoals die van het CBS, hebben sommige users waaronder ikzelf liever niet dat deze dingen te veel besproken worden, want .. (argument #1) .. en daarnaast ..(#argument 2) ...'
Helaas verloopt het nu weer op de bekende manier: jammeren over dat een onderwerp besproken wordt, iemand haakt daar op in, vervolgens wordt diegene bespot en tot het gespreksonderwerp gemaakt in plaats van op de inhoud te blijven.
Ik wist niet eens dat er een stichting 'Namens de familie' is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de nabestaanden, normaliter neemt de stichting Namens de familie het woord.
Das niet voor niks. Dat blijkt wel weer.
Toch niet onze Ronnie Ruysdael!?quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze dat gaan doen, geen Kleine en Ronny meer. Past niet bij de Zomerfeesten.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Das de Lee Towers van Nijmegen,quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch niet onze Ronnie Ruysdael!?![]()
[ afbeelding ]
Zonder gekheid, Zomerfeesten vond ik altijd wel mooi omdat er altijd wel een keer muziek te vinden was wat iemand leuk vond. Het is jammer dat ze zulke maatregelen moeten nemen, al vind ik die muziek zelf ook bagger.
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:32 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al moeten doen. Hangt altijd een nare sfeer.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:32 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Urban? Turban? Ik ben er iig niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al moeten doen. Hangt altijd een nare sfeer.
Ook toen het nog onder de Waalbrug was, was er ook tijd gedoe daar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al moeten doen. Hangt altijd een nare sfeer.
Toen was ik 11 dus die heb ik gemistquote:Op donderdag 23 juli 2026 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook toen het nog onder de Waalbrug was, was er ook tijd gedoe daar.
Hoog tijd om de vergunning voor de Matrixx in te trekken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |