abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2026 @ 08:17:49 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221410025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:12 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oh maar jij weet prima waar dit over gaat. Zoals gezegd, dit is geen nieuwe klacht, in FB ben je er bij dit soort kritiek vaak als de kippen bij. Je kunt het afdoen met Howardiaanse stromannen, of een poging om de bal terug te kaatsen door bezwaren tegen echokamers te beantwoorden met 'hullie zoeken gewoon echokamers', maar dat leidt natuurlijk weer nergens toe.

Ga vooral door met zenden Howard & Co! Ik houd me liever bezig met nieuwe ontwikkelingen in het nieuws in plaats van steeds maar weer dezelfde uitgekauwde commentaren te leveren.
Vreemde post weer, ik tuig namelijk geen enkele stroman op maar geef slechts aan met welke situatie we te maken hebben. In plaats van daar gewoon op in te haken en gewoon eerlijk te erkennen wáárom kritiek op migratie of migranten nu zo gevoelig bij sommigen, draai je er weer omheen en maak je mij onderwerp van de discussie.

Je had bijvoorbeeld ook kunnen reageren met iets als:

'Zelfs al betreffen het feiten en statistieken die kloppen, zoals die van het CBS, hebben sommige users waaronder ikzelf liever niet dat deze dingen te veel besproken worden, want .. (argument #1) .. en daarnaast ..(#argument 2) ...'

Helaas verloopt het nu weer op de bekende manier: jammeren over dat een onderwerp besproken wordt, iemand haakt daar op in, vervolgens wordt diegene bespot en tot het gespreksonderwerp gemaakt in plaats van op de inhoud te blijven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221410032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 08:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat begrijp ik, en op de dag is het ook geen probleem, maar ik vind het 's avonds net iets te veel. Ze mag best de hort op maar dan liever wel in de buurt waar ik weet dat er mensen zijn die ik ken/dat ik haar kan ophalen indien nodig.
Mjah ok, ik dacht dat ze er overdag ook niet heen mocht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 23 juli 2026 @ 08:23:47 #278
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221410048
Waarom gaat het nu over of 15 jarigen alleen naar de stad mogen?
Wat heeft dat te maken met een 18 jarige die is dood geschoten?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 08:31:00 #279
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221410071
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 08:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Het was niet geheel ongerelateerd vond ik, maar je hebt gelijk, off topic is off topic.
- vmi voor intimi -
pi_221410092
quote:
Mjah op Fok lopen topics wel vaker over in andere discussies, is dat heel erg? Vind het wel meevallen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221410380
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:15 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Hunner ja sorry. Ik dacht dat er altijd een hek omheen stond maar dan speelt mijn herinnering een spelletje met me. Ik zit ook liever in binnenstad/Waalkade.
Om een aantal stages staat een hek omdat anders niet te controleren is of mensen zelf drank meenemen. Alle stahes buiten zijn gratis toegankelijk (is altijd zo geweest) dus daar moeten de ondernemers het wel van hebben.

Daarnaast zijn bepaalde plekken erg populair, zoals dus de Matrixx maar ook een Kronenburg. Kan me voorstellen dat de Politie daar hekken eist om de toestroom te kunnen beperken als het te druk wordt.
^ To je nesmysl ^
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 10:02:38 #282
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221410531
Graag weer on topic.
- vmi voor intimi -
pi_221410826
quote:
Snap jij dat echt niet? De Zomerfeesten waren jarenlang de plek om met je vrienden naar toe te gaan, nieuwe mensen te leren kennen en om een heerlijke tijd te hebben. Ikzelf ging vanaf mijn 14/15 de stad in eind jaren 90 begin jaren 2000. Toen er nog geen extra treinen reden en er geen hekken rondom pleinen stonden.

Met die kopschoppers, steekpartijen en schietpartijen kun je je hardop afvragen of het allemaal nog wel zo leuk is.

Zeker ontopic.
pi_221410844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Snap jij dat echt niet? De Zomerfeesten waren jarenlang de plek om met je vrienden naar toe te gaan, nieuwe mensen te leren kennen en om een heerlijke tijd te hebben. Ikzelf ging vanaf mijn 14/15 de stad in eind jaren 90 begin jaren 2000. Toen er nog geen extra treinen reden en er geen hekken rondom pleinen stonden.

Met die kopschoppers, steekpartijen en schietpartijen kun je je hardop afvragen of het allemaal nog wel zo leuk is.

Zeker ontopic.
De zomerfeesten zijn nog steeds redelijk gemoedelijk. Matrixx in the Park, daar mogen ze van mij vandaag nog een punt achter zetten.
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 10:35:26 #285
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221410853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:32 schreef Chillegast het volgende:

[..]
De zomerfeesten zijn nog steeds redelijk gemoedelijk. Matrixx in the Park, daar mogen ze van mij vandaag nog een punt achter zetten.
Is de muziek zo slecht?
- vmi voor intimi -
pi_221410871
quote:

[..]
Ik lees net dat ze dat gaan doen, geen Kleine en Ronny meer. Past niet bij de Zomerfeesten.

https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
pi_221410887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:35 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Is de muziek zo slecht?
Over smaak valt niet te twisten. Het is daar retedruk en het trekt een ander soort publiek. De sfeer daar is anders dan in de rest van de stad, veel minder gemoedelijk.
pi_221410888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zeker ontopic.
Beelden gezien van wat daar rondloopt. Wat een verschrikkelijk dom, pauper volk komt daar op af zeg. Niet te harden. Veel te druk ook. Kan toch niemand verbazen dat dit in vechtpartijnen resulteert. En tegenwoordig allemaal een mes mee. Zal daar mijn dochter van 14 ook niet alleen heen laten gaan.
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 10:42:06 #289
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221410894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik lees net dat ze dat gaan doen, geen Kleine en Ronny meer. Past niet bij de Zomerfeesten.

Nu nog 25 euro entree vragen en het kon best weer eens ouderwets gezellig worden.
- vmi voor intimi -
pi_221411539
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2026 08:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vreemde post weer, ik tuig namelijk geen enkele stroman op maar geef slechts aan met welke situatie we te maken hebben. In plaats van daar gewoon op in te haken en gewoon eerlijk te erkennen wáárom kritiek op migratie of migranten nu zo gevoelig bij sommigen, draai je er weer omheen en maak je mij onderwerp van de discussie.

Je had bijvoorbeeld ook kunnen reageren met iets als:

'Zelfs al betreffen het feiten en statistieken die kloppen, zoals die van het CBS, hebben sommige users waaronder ikzelf liever niet dat deze dingen te veel besproken worden, want .. (argument #1) .. en daarnaast ..(#argument 2) ...'

Helaas verloopt het nu weer op de bekende manier: jammeren over dat een onderwerp besproken wordt, iemand haakt daar op in, vervolgens wordt diegene bespot en tot het gespreksonderwerp gemaakt in plaats van op de inhoud te blijven.
Je reageert op een bezwaar dat niemand heeft gemaakt. Het punt is niet dat het onderwerp niet besproken mag worden, maar dat steeds dezelfde vooringenomen standaardreacties onder allerlei topics buitengewoon vermoeiend zijn. Zolang je dat vervangt door "jullie willen het niet horen", ben jij degene die het werkelijke bezwaar negeert en daarmee een stroman opzet.

Niemand wordt bespot of tot gespreksonderwerp gemaakt. Er wordt gewezen op het eeuwige gedram. Migranten, blauwe cavia's of marshmallows van de Aldi: het is niet relevant. Het eeuwige gedram is de reden dat ik eerder iets zei in de trant van: "Ja ja, we weten het nu wel."

Door vervolgens wéér met hetzelfde tot in den treure herhaalde riedeltje te reageren, bevestig je precies het punt dat wordt gemaakt. En over gemaakte punten gesproken; ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is. Ik kan er in dit topic over blijven doordrammen maar dat zou ik zelf vrij hypocriet vinden. Zoals ik eerder al zei, leidt dit nergens toe.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 juli 2026 @ 11:24:06 #291
485843 crew  Jippie
pi_221411549
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik verbaas me over de nabestaanden, normaliter neemt de stichting Namens de familie het woord.
Das niet voor niks. Dat blijkt wel weer.
Ik wist niet eens dat er een stichting 'Namens de familie' is.
Zie wel dat vermogende personen bij misdrijven vaak een woordvoerder inschakelen die ze zelf moeten betalen.

Als moeder zou ik de touwtjes zelf in handen willen houden, ook in de communicatie naar buiten toe, om zeker te zijn dat alles goed verloopt. Maar dat beslist iedereen voor zichzelf.
pi_221411570
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Toch niet onze Ronnie Ruysdael!? :o

Zonder gekheid, Zomerfeesten vond ik altijd wel mooi omdat er altijd wel een keer muziek te vinden was wat iemand leuk vond. Het is jammer dat ze zulke maatregelen moeten nemen, al vind ik die muziek zelf ook bagger.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221412177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 11:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Toch niet onze Ronnie Ruysdael!? :o
[ afbeelding ]

Zonder gekheid, Zomerfeesten vond ik altijd wel mooi omdat er altijd wel een keer muziek te vinden was wat iemand leuk vond. Het is jammer dat ze zulke maatregelen moeten nemen, al vind ik die muziek zelf ook bagger.
Das de Lee Towers van Nijmegen, _O_ Die liep er al rond toen ik jong was. De Sjonnies ^O^
  donderdag 23 juli 2026 @ 13:24:05 #294
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221412636
quote:

[..]
Eens.

Beter geven ze dat terrein aan Doornroosje of zo.

Nieuwe Doornroosje nooit geweest, het oude Doornroosje _O_ _O_ _O_ heel erg vaak, op de Planet Rose avonden.

Kwam veel verschillend volk op af, nooit geouwehoer of ruzies, hele gemoedelijk sfeer.

Heel ander volk dan wat in de Matrixx kwam, toen de Matrixx nog een club was (RIP uitsmijter).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
pi_221413105
quote:

[..]
Hadden ze jaren geleden al moeten doen. Hangt altijd een nare sfeer.
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 14:17:16 #296
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221413178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]
Urban? Turban? Ik ben er iig niet.
- vmi voor intimi -
  donderdag 23 juli 2026 @ 14:19:23 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221413189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]
Ook toen het nog onder de Waalbrug was, was er ook tijd gedoe daar.

Hoog tijd om de vergunning voor de Matrixx in te trekken of zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
pi_221413257
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ook toen het nog onder de Waalbrug was, was er ook tijd gedoe daar.

Hoog tijd om de vergunning voor de Matrixx in te trekken of zo.
Toen was ik 11 dus die heb ik gemist :D Maar ik geloof je gelijk.

Ik hing altijd overal rond, ook bij de kade, maar van wat ik hoor is daar ook steeds vaker gezeik.

Wel erg zonde van de zomerfeesten.. de meeste locaties zijn hartstikke gezellig en gemoedelijk. Ben heel benieuwd naar het hele verhaal achter de schietpartij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')