Er zit zowel een festival in Hunner als in Valkhof.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Hunner ja sorry. Ik dacht dat er altijd een hek omheen stond maar dan speelt mijn herinnering een spelletje met me. Ik zit ook liever in binnenstad/Waalkade.
Ik vind de Kaai wel relaxedquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Hunner ja sorry. Ik dacht dat er altijd een hek omheen stond maar dan speelt mijn herinnering een spelletje met me. Ik zit ook liever in binnenstad/Waalkade.
Dat was het punt nietquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Er zit zowel een festival in Hunner als in Valkhof.
En zo'n jongen kan gewoon een dubbelleven er op na hebben gehouden. Vind het niet meer dan logisch dat je als familie uiting wil geven aan je verdriet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Neutraal, is ook een optie. Normaliter wachten we eerst het onderzoek af.
Ja, kan. Die Lisa die vorig jaar werd afgeslacht had geen eigen go fund me. Iemand anders claimde dat, bij deze familie werd het intern geregeld zeven uur na overlijden. Het lijk was nog niet koud…quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
En zo'n jongen kan gewoon een dubbelleven er op na hebben gehouden. Vind het niet meer dan logisch dat je als familie uiting wil geven aan je verdriet.
Ik kan u gewoon niet in een hoekske duwen. Ik dacht dat ik chaotisch rechts was..Maar u?quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, kan. Die Lisa die vorig jaar werd afgeslacht had geen eigen go fund me. Iemand anders claimde dat, bij deze familie werd het intern geregeld zeven uur na overlijden. Het lijk was nog niet koud…
Stille tocht tegen zinloos geweld werd binnen 12 uur aangekondigd. Politie doet nog onderzoek, zijn matties zijn nog onvindbaar… neef weet nergens van zegt zijn advocaat.
27 uur geleden werd die gozer neergeschoten, zijn familie heeft ¤22000,- binnen geharkt, zondag wordt die herdacht. En de rest wordt op zijn Surinaams intern geregeld?
Waar kijken we naar?
Het hangt een beetje van de eulogie af. "Hij had slechts 1 fatbike, en die was niet opgevoerd of traponafhankelijk gemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
En zo'n jongen kan gewoon een dubbelleven er op na hebben gehouden. Vind het niet meer dan logisch dat je als familie uiting wil geven aan je verdriet.
Ik verbaas me over de nabestaanden, normaliter neemt de stichting Namens de familie het woord.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kan u gewoon niet in een hoekske duwen. Ik dacht dat ik chaotisch rechts was..Maar u?
het is is me soms wat he. Dan kijkt een ieder er weer met een scheef oog naar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de nabestaanden, normaliter neemt de stichting Namens de familie het woord.
Das niet voor niks. Dat blijkt wel weer.
Heb je zelf kinderen en zouden ze nu van jou naar de Zomerfeesten mogen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
het is is me soms wat he. Dan kijkt een ieder er weer met een scheef oog naar.
Mijn dochter is 15. Ik ben er erg scherp op ja. Niet om waar ze naar toe gaat perse maar met wie.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je zelf kinderen en zouden ze nu van jou naar de Zomerfeesten mogen?
En vanaf welke leeftijd?
Dus die van jou mag morgen naar Nijmegen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mijn dochter is 15. Ik ben er erg scherp op ja. Niet om waar ze naar toe gaat perse maar met wie.
edit: ik zal het maar even aanpasen ik bedoel bois die hun meiden thuisbrengen. net zoals ik vroeger.
Hell no. Tenzij ze met haar moeder is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus die van jou mag morgen naar Nijmegen?
Ze is 15 laat mijn dochter met rust. Waarom zou ik haar daar willen zien rondlopen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus die van jou mag morgen naar Nijmegen?
Edit of naar Gent of naar Sneek?
Omdat het leuk en gezellig is, dat zondagmiddag programma op de Waalkade een feestje was voor die leeftijdsgroep. Net als de winkels en de foodtrucks en het strand daar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze is 15 laat mijn dochter met rust. Waarom zou ik haar daar willen zien rondlopen?
Dat mag ze zeker maar nu nog even Niet. tenzij ik de oudere kinderen ken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat het leuk en gezellig is, dat zondagmiddag programma op de Waalkade een feestje was voor die leeftijdsgroep. Net als de winkels en de foodtrucks en het strand daar.
Omdat we vroeger gingen tienertoeren op die leeftijd.
Mijn kind is een paardenmeisje dat verder alles mag. Alleen ik bescherm haar een beetje waar ik het nodig acht. Sue me.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat het leuk en gezellig is, dat zondagmiddag programma op de Waalkade een feestje was voor die leeftijdsgroep. Net als de winkels en de foodtrucks en het strand daar.
Omdat we vroeger gingen tienertoeren op die leeftijd.
Bruno Mars kwam je zonder begeleiding van een volwassene toch niet binnen? Best een reisje vanuit Zeeland om aan de deur geweigerd te worden als 15 jarige?quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mijn kind is een paardenmeisje dat verder alles mag. Alleen ik bescherm haar een beetje waar ik het nodig acht. Sue me.
En geloof me ze mag echt bijna overal heen.Bruno mars,een festival geen probleem.
Met mams uiteraard :-)quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bruno Mars kwam je zonder begeleiding van een volwassene toch niet binnen? Best een reisje vanuit Zeeland om aan de deur geweigerd te worden als 15 jarige?
Vertel eens meer over dat op z’n Surinaams intern regelen van zaken. Hoe gaat dat?quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, kan. Die Lisa die vorig jaar werd afgeslacht had geen eigen go fund me. Iemand anders claimde dat, bij deze familie werd het intern geregeld zeven uur na overlijden. Het lijk was nog niet koud…
Stille tocht tegen zinloos geweld werd binnen 12 uur aangekondigd. Politie doet nog onderzoek, zijn matties zijn nog onvindbaar… neef weet nergens van zegt zijn advocaat.
27 uur geleden werd die gozer neergeschoten, zijn familie heeft ¤22000,- binnen geharkt, zondag wordt die herdacht. En de rest wordt op zijn Surinaams intern geregeld?
Waar kijken we naar?
Als je een 15 jarige niet alleen naar een stad laat gaan ben je niet goed bij je knikker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze is 15 laat mijn dochter met rust. Waarom zou ik haar daar willen zien rondlopen?
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 05:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je een 15 jarige niet alleen naar een stad laat gaan ben je niet goed bij je knikker.
Het is een feest vergelijkbaar met Koninginnedag, het is geen 1 of andere underground party he?quote:Op donderdag 23 juli 2026 06:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
en "een stad" is wel wat anders dan een feest tientallen km's verderop zonder begeleiding.
Dat begrijp ik, en op de dag is het ook geen probleem, maar ik vind het 's avonds net iets te veel. Ze mag best de hort op maar dan liever wel in de buurt waar ik weet dat er mensen zijn die ik ken/dat ik haar kan ophalen indien nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is een feest vergelijkbaar met Koninginnedag, het is geen 1 of andere underground party he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |