Daar kwam het vast door.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maandag kon hij wel gaan golfen.
Te wisselvallig. Ene keer gooit ie de sterren van het dak, dan weer roemloos ten onder. Geen WK-materiaalquote:
Vaker kijken om een mening te vormen. AF al aan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te wisselvallig. Ene keer gooit ie de sterren van het dak, dan weer roemloos ten onder. Geen WK-materiaal
Sinds wanneer is het een schande om van Gando te verliezen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Clayton verloren van Gando? Het is ook wel vaak alles of niks met de Ferret he
The Asp moet lekker ruzie gaan zoeken in het uitgaansleven en anders niks.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel knap van vechtersbaasje Asp. @:wimderon geniet
Dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een schande om van Gando te verliezen?
Waar zit die verbazing dan in?quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet![]()
Verbaasde me gewoon.
Dat Clayton afgelopen jaar toch bij vlagen onklopbaar leek, o.a. in de PL. Niks ten nadele van Gando verder. Hij wordt een jaartje ouder maar de laatste jaren lijkt hij ook wel beter dan ooit. Maar goed, ik zie het ook niet iedere week / maand.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar zit die verbazing dan in?
Van Veen finishte dodelijk. Drie smerige 2/3-dart finishes in het slot, terwijl Nijman op een finish stond te wachten. Dat is ook darten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Gaat die Nijman ooits eens een grote pot winnen op TV?
Wat een vloergod is dat.
Zeker. Vond het een heerlijke partij.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Veen finishte dodelijk. Drie smerige 2/3-dart finishes in het slot, terwijl Nijman op een finish stond te wachten. Dat is ook darten.
We mogen streng zijn in het najaar. Dan volgen de TV-toernooien elkaar op. Dan is Nijman een topseed op het EK en de PC Finals. En op het WK zijn er geen excuses meer.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zeker. Vond het een heerlijke partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |