Terwijl als je Armirail zag;zoveel sneller zou dat toch niet kunnenquote:
Evenepoel en Pogacar gaan hier normaal nog wel een minuutje onderquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:32 schreef TAmaru het volgende:
Neem aan dat Armirail deze tijdrit zeer goed verkend heeft met Vingegaard en dat Vingegaard hoopte hier weer te gaan vlammen zoals in 2023. Indrukwekkend tot nu toe, ben erg benieuwd of hij de tijdrit kan winnen. Vermoedelijk niet maar Visma irriteert toch altijd weer met een of andere plotselinge ritoverwinning, net als je het niet meer van ze verwacht.
Debiel trouwens van dat omgekeerde nummer 13.
Hij heeft gemeld van niet tegen de pers.quote:
Ben benieuwd. Voorlopig kan ik moeilijk inschatten wat het effect van dat klimmetje gaat zijn. De beste klimmers komen natuurlijk ook op het eind, dus we gaan het zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Evenepoel en Pogacar gaan hier normaal nog wel een minuutje onder
Naast Mathieu (en Kooij) zo'n beetje de enige NEDERLANDER die niet anoniem rondtoert.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:42 schreef TLC het volgende:
Wat is dat toch ineens met Huub Artz ? Zo zie je hem nooit op tv en dan ineens iedere dag
Werd al eens Europees kampioen bij de beloften en paar weken terug nog Nederlands kampioen tijdrijden.. dus had al wel wat laten zienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:42 schreef TLC het volgende:
Wat is dat toch ineens met Huub Artz ? Zo zie je hem nooit op tv en dan ineens iedere dag
Doen er veel in het peloton, stukje bijgeloof. Nog gekker werd het met Stefano Oldani, voor hem is als Italiaan 17 een ongeluksgetalquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:32 schreef TAmaru het volgende:
Neem aan dat Armirail deze tijdrit zeer goed verkend heeft met Vingegaard en dat Vingegaard hoopte hier weer te gaan vlammen zoals in 2023. Indrukwekkend tot nu toe, ben erg benieuwd of hij de tijdrit kan winnen. Vermoedelijk niet maar Visma irriteert toch altijd weer met een of andere plotselinge ritoverwinning, net als je het niet meer van ze verwacht.
Debiel trouwens van dat omgekeerde nummer 13.
Blijkbaar wordt het gewoon zo aangeleverd door de organisatie (tenminste, dat werd net gezegd)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Doen er veel in het peloton, stukje bijgeloof. Nog gekker werd het met Stefano Oldani, voor hem is als Italiaan 17 een ongeluksgetal
Hij zou zich na De Lie's aftocht ook als leadout van Berckmoes moeten wegcijferen. Maar in de beste sprint raakten ze elkaar kwijt en werd Huub vierde. Toen heeft de ploegleiding ze omgeswitchtquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:42 schreef TLC het volgende:
Niet gewoon Eddum?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Wellens ook een snipperdag, met ook nog de valpartij van McNulty zal Gross wel de renner worden die als 3e UAE voluit moet gaan voor het klassement
Al leek die ook wel last te hebben van de val afgelopen zondag
Mijn idee is altijd dat bijgeloof betekent dat je eigenlijk niet gelooft in jezelf. Ik ben erop tegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Doen er veel in het peloton, stukje bijgeloof. Nog gekker werd het met Stefano Oldani, voor hem is als Italiaan 17 een ongeluksgetal
Fransen, Visma, bijgeloof, is er ook iets waar je niet op tegen bent?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mijn idee is altijd dat bijgeloof betekent dat je eigenlijk niet gelooft in jezelf. Ik ben erop tegen.
Val van McNulty viel wel mee tochquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Wellens ook een snipperdag, met ook nog de valpartij van McNulty zal Gross wel de renner worden die als 3e UAE voluit moet gaan voor het klassement
Al leek die ook wel last te hebben van de val afgelopen zondag
Zwitserland was goed, maar verder is hij me niet echt opgevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit jaar wel echt zijn beste jaar sinds ie echt prof is
Weet op wie je reageert.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen, Visma, bijgeloof, is er ook iets waar je niet op tegen bent?
Slovenen, UAE, ... dat is het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen, Visma, bijgeloof, is er ook iets waar je niet op tegen bent?
Zo lang heeft dat toch niet geduurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat na z'n carrière dus 30 jaar co-commentaar geven?
De leegheid van het leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef Momo het volgende:
Deze dame moet huilen omdat ze Michael Matthews ontmoet?
Mooie renner maar inderdaad heel opvallend zo'n meisjequote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef franklop het volgende:
Jeetje, je zou maar zo extreem fan zijn van Matthews.
Huilen? Complete meltdownquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef Momo het volgende:
Deze dame moet huilen omdat ze Michael Matthews ontmoet?
Hij geeft nog steeds co-commentaarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zo lang heeft dat toch niet geduurd?
Tenzij hij nu ergens zit waar ik (letterlijk) geen kijk op heb.
Maar een groot deel van de tijd was hij toch ook lid van 1 of andere ploegleiding.
Andries ookquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen ziet de vlag van de Savoye aan voor de Deense vlag, ach.
Zou jij Michael Matthews doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:16 schreef TAmaru het volgende:
hij is natuurlijk wel best een lekker ding, dat durf ik best te stellen
Ik ben niet gay, maar dit is wel een twijfelgeval.quote:
Volgens Karsten is hij ziek blijkbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor wie, voor wat? Morgen zit ie ook niet mee.
Ah, OK.quote:
We lezen het morgen vast op Reddit.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:28 schreef Sabata het volgende:
zou ie denken dat hij om 16:30.25 moest starten in plaats van 16:25.30
Ja, dat was me een fraai begin.quote:
Dat is normaal toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kennelijk loopt de tijd echt gewoon door dus nu al op achterstand. Wat een man.
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Gross geen last van de val, snelste tussentijd
Ik begrijp op de NOS dat-ie zelf rustig bleef zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeker, dat ontken ik niet. Tenzij hij echt werd geblokkeerd o.i.d.
Gewoon gebrek aan professionaliteitquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik begrijp op de NOS dat-ie zelf rustig bleef zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |