Mijn idee is altijd dat bijgeloof betekent dat je eigenlijk niet gelooft in jezelf. Ik ben erop tegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Doen er veel in het peloton, stukje bijgeloof. Nog gekker werd het met Stefano Oldani, voor hem is als Italiaan 17 een ongeluksgetal
Fransen, Visma, bijgeloof, is er ook iets waar je niet op tegen bent?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mijn idee is altijd dat bijgeloof betekent dat je eigenlijk niet gelooft in jezelf. Ik ben erop tegen.
Val van McNulty viel wel mee tochquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Wellens ook een snipperdag, met ook nog de valpartij van McNulty zal Gross wel de renner worden die als 3e UAE voluit moet gaan voor het klassement
Al leek die ook wel last te hebben van de val afgelopen zondag
Zwitserland was goed, maar verder is hij me niet echt opgevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit jaar wel echt zijn beste jaar sinds ie echt prof is
Weet op wie je reageert.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen, Visma, bijgeloof, is er ook iets waar je niet op tegen bent?
Slovenen, UAE, ... dat is het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen, Visma, bijgeloof, is er ook iets waar je niet op tegen bent?
Zo lang heeft dat toch niet geduurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat na z'n carrière dus 30 jaar co-commentaar geven?
De leegheid van het leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef Momo het volgende:
Deze dame moet huilen omdat ze Michael Matthews ontmoet?
Mooie renner maar inderdaad heel opvallend zo'n meisjequote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef franklop het volgende:
Jeetje, je zou maar zo extreem fan zijn van Matthews.
Huilen? Complete meltdownquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef Momo het volgende:
Deze dame moet huilen omdat ze Michael Matthews ontmoet?
Hij geeft nog steeds co-commentaarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zo lang heeft dat toch niet geduurd?
Tenzij hij nu ergens zit waar ik (letterlijk) geen kijk op heb.
Maar een groot deel van de tijd was hij toch ook lid van 1 of andere ploegleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |