Xbox management lijkt me frustratie genoeg.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik speel xbox en heb geleerd om niet gefrustreerd te raken. Mijn favoriete spellen zijn bij uitstek spellen waar je ontzettende tegenslagen moet kunnen verwerken maar ik heb geleerd om elke fout als leerproces te zien. Dat lukt soms beter dan een andere keer, maar van frustratie spreek ik nog zelden.
Breien of wat?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:56 schreef Elan het volgende:
Vind het vooral verdrietig dat eigenlijk louter boomers de hobby beoefenen, en dat over pak hem beet 10-15 jaar er dus waarschijnlijk amper nog animo voor zal zijn. En er dus ook nauwelijks nieuwe aanwas bij komt.
Alsof je constant geconfronteerd word met je eigen sterfelijkheid.
Kaatsenquote:
Ik heb dus het intellect gehad om te puzzelen met de kitten tijd van mijn (nu niet meer) ondeugende poezen en minstens 3 puzzels zijn niet bruikbaar meer door stukjes waar mee gevoetbald is en compleet kwijt zijn of zo erg op gekauwd is dat je het hele vormpje niet meer kan achterhalenquote:Op maandag 20 juli 2026 17:51 schreef Patapon het volgende:
Heb je even?
Gamen: baas die niet te verslaan is of level waar je maar niet doorheen komt.
Puzzelen: ik heb katten dus steeds alles opruimen.
Borduren: nog 1 kruisje te zetten maar het draadje is op.
Haken: verkeerd tellen. Of ineens een natte draad omdat kat ligt te sabbelen.
Kaartjes maken: waarom heb ik altijd inkt vlekken!!
Peyote: naald wil niet door kraal. Kraal of draad breekt.
Sorry jongeman, hier dus eentje.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kaatsen![]()
Nee, retro computers. Was vroeger al een jonkie op beurzen en meetings maar tegenwoordig zijn het allemaal pensionado waar je mee staat te ouwehoeren.
Op zich prima maar over 10-15 jaar zijn dat die dus allemaal bejaard/dood.
Oh nee zeker niet wegblijven! Ik stoor me er verder totaal niet aan qua gesprekken, tis alleen dat je op termijn alleen over blijft want er is amper nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sorry jongeman, hier dus eentje.![]()
Kan er ook niets aan doen, misschien moet ik toch maar wegblijven om jullie jonkies niet te storen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |