quote:Op maandag 20 juli 2026 01:55 schreef epicbeardman het volgende:
Komt door tikkie breed de Jong.. was Nigel de Jong maar zelf ingevallen voor Frenkie.. dan hadden we misschien nog beetje pit gezien ipv dat handtasjes gedrag
Mwah, ik was toch liever wereldkampioen geworden. Of laten we zeggen de halve finale halen. Maar dit is in ieder geval een mooie troostprijs. Zeker in tijden dat fair play soms ver te zoeken is. Plusje voor de KNVB en erg goed voor het imago van het Nederlands voetbal.quote:
Oh serieus gaan ze dat gehos en feestvieren voordat je gewonnen hebt belonenquote:Op maandag 20 juli 2026 09:15 schreef Droopie het volgende:
De prijs is niet alleen voor de spelers en het getoonde spel.
Het is ook voor de bijdrage van de supporters
Zo iets ga je niet vieren als volk natuurlijk. Je wint liever het WK met een rode kaart dan dat je de fair play prijs pakt als supporter. Maar voor de KNVB en het Nederlands voetbal in het algemeen is qua imago wel een flinke opsteker. Ik kan mij WK's herinneren in 2006 en 2010 waar we er een stuk minder goed opstonden qua fair play.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:09 schreef Breekfast het volgende:
Gefeliciteerd iedereen! Maak er een mooi feestje van!![]()
Zeg dat nou niet. Dan komen er straks weer allemaal foto's van mensen op mijn YouTube die hun tanden laten zien.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
De fair play award is een prijs voor losers. Voor teams die er niet vol in gaan en niet met het mes tussen de tanden spelen. Wat meer pit, wat meer wil om te winnen en wat meer gele kaarten had ons verder geholpen dan deze domme award.
Nederlanders kunnen anders prima met het mes tussen de tanden reageren op wedstrijden van Argentinië die met het mes tussen de tanden spelen. Het zit er ergens wel in dus.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
De fair play award is een prijs voor losers. Voor teams die er niet vol in gaan en niet met het mes tussen de tanden spelen. Wat meer pit, wat meer wil om te winnen en wat meer gele kaarten had ons verder geholpen dan deze domme award.
Deze take had ik van andere users verwacht.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat de directeur wel kan helpen:quote:Op maandag 20 juli 2026 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Sorry dat ik je teleurstelquote:Op maandag 20 juli 2026 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze take had ik van andere users verwacht.
Denk dat deze prijs het meest te danken is aan de snollebollekes.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstelIk las dit gisteren toen ik naar bed ging en vond het eigenlijk een afgang dat je dit, na zo'n teleurstellend wk, wint.
Het klopt ook niet dat het voor losers is, want Spanje won deze award in 2010.
Het is alleen wel opvallend dat een team deze award wint, terwijl ze zo vroeg in het toernooi zijn uitgeschakeld.
2026: Nederland 1/16de finale
2022: Engeland kwartfinale
2018: Spanje 1/8ste finale
2014: Colombia: kwartfinale
2010: Spanje: winnaar
Tja, die fair play prijs.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest verrast dat Argentinië de fair play award niet krijgt.
Wat probeer je nou te zeggen? Ik snap er geen hol van.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tja, die fair play prijs.
Het is geen 2010 meer. FIFA heeft fair play statements volgens mij niet eens meer op z'n boarding en vlaggen.
Het had volgens mij bijna ieder team los van Paraguay en Argentinië kunnen zijn dit WK.
Tel daarbij op een gegeven dat het al een dag voor een voorgaande wedstrijd bekend was dat Messi "man of the match" zou worden.
Het zou het me weinig verbazen als Infantino had verwacht dat Argentinië van Spanje zou gaan winnen met een moraalknak na een zoveelste dubieuze besluit.
Dan had Nederland 'm ook ontvangen als nog even een laatste dikke middelvinger van de FIFA na de uitschakeling door Argentinië in die wedstrijd waarin poten mochten worden gebroken en handbal mocht worden gespeeld van dezelfde FIFA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |