abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221393538
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:09 schreef Durmada het volgende:

[..]
Alright! Dat maakt deze discussie al wat interessanter. Welke discussiepunten komen je nu te boven?
Wanneer het hands is en wanneer niet, zit de arm in een natuurlijk beweging van de speler terwijl hij hands maakt of is dat niet zo
En moet er een kaart bij
  maandag 20 juli 2026 @ 19:12:42 #202
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393543
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wanneer het hands is en wanneer niet, zit de arm in een natuurlijk beweging van de speler terwijl hij hands maakt of is dat niet zo
En moet er een kaart bij
Heb je dan ook concrete voorbeelden? Dat is immers wat je suggereert.
AZ
ALKMAAR
pi_221393563
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 18:48 schreef Durmada het volgende:

[..]
En daar wordt niet altijd geel voor gegeven. Maar ik snap dat je voetbalkennis enigszins beperkt is als je alleen interlands volgt.
Ah wat fijn dat jij voetbalkennis bezit. Ik zou graag een handtekening van je willen hebben en kan je daarnaast aangeven wanneer voor opzettelijk hands geen geel gegeven wordt?
pi_221393569
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 18:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tegen Nederland , opzettelijk hands
Dat was zijn 1e geweest
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 20 juli 2026 @ 19:21:33 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221393581
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Mwah, ik zie dat toch anders. En blijf zo respectvol om een ander geen mongool te noemen. Misschien is een spelregelbewijs inderdaad niet ideaal, maar wat aardiger met elkaar omgaan noodzakelijker.
Naast dat ik je geen mongool noem zeg je zelf meteen dat iemand anders zijn kennis beperkt is, heel respectvol ja. En dan denk je zelf een instituut te zijn omdat je iets gehaald hebt wat kinderen ook halen. Misschien kun je zelf iets minder hoog van de toren blazen.
  maandag 20 juli 2026 @ 19:30:05 #206
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393670
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah wat fijn dat jij voetbalkennis bezit. Ik zou graag een handtekening van je willen hebben en kan je daarnaast aangeven wanneer voor opzettelijk hands geen geel gegeven wordt?
Dat is aan de scheidsrechter natuurlijk! Was er ophef toen Mendes opzettelijk hands maakte? Nee natuurlijk niet. Alleen als het in het straatje past van oranje tokkies.
AZ
ALKMAAR
  maandag 20 juli 2026 @ 19:34:03 #207
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393692
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Naast dat ik je geen mongool noem zeg je zelf meteen dat iemand anders zijn kennis beperkt is, heel respectvol ja. En dan denk je zelf een instituut te zijn omdat je iets gehaald hebt wat kinderen ook halen. Misschien kun je zelf iets minder hoog van de toren blazen.
Ik blaas totaal niet hoog van de toren. Maar dat iedereen het altijd maar beter denkt te weten dan de de hoogst aangeschreven scheidsrechters van de wereld, begint mij wel tegen te staan ja. Zeker gezien de hardst roepende waarschijnlijk zelf nooit voetbal hebben gespeeld, laat staan scheidsrechter te zijn geweest.

Ik denk dat de kennis van een scheidsrechter op het hoogste voetbalpodium ter wereld verder reikt dan de een gemiddelde FOK! user. Dat maakt mij geen instituut, maar het is allerminst een realistische gedachte, niet waar?
AZ
ALKMAAR
  maandag 20 juli 2026 @ 19:35:58 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221393702
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ik blaas totaal niet hoog van de toren. Maar dat iedereen het altijd maar beter denkt te weten dan de de hoogst aangeschreven scheidsrechters van de wereld, begint mij wel tegen te staan ja. Zeker gezien de hardst roepende waarschijnlijk zelf nooit voetbal hebben gespeeld, laat staan scheidsrechter te zijn geweest.

Ik denk dat de kennis van een scheidsrechter op het hoogste voetbalpodium ter wereld verder reikt dan de een gemiddelde FOK! user. Dat maakt mij geen instituut, maar het is allerminst een realistische gedachte, niet waar?
Nou gezien het niveau van de arbitrage dit WK heb ik daar grote twijfels bij. 'Beter denkt te weten'? Joh, iedereen en zijn moeder vond dat toen een gele kaart. Waarom is dit überhaupt een discussie lol, hij pakt hem gewoon beet. Wat eng dat users daar een mening over hebben, we zullen het voortaan aan Durmada of een andere topscheidsrechter vragen.
pi_221393730
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:12 schreef Durmada het volgende:

[..]
Heb je dan ook concrete voorbeelden? Dat is immers wat je suggereert.
Ik weet nog dat er een paar strafschoppen zijn gegeven waarop het leek dat de speler daar niets aan kon doren
pi_221393781
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:30 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dat is aan de scheidsrechter natuurlijk! Was er ophef toen Mendes opzettelijk hands maakte? Nee natuurlijk niet. Alleen als het in het straatje past van oranje tokkies.
Excuus ik weet even niet welk moment je aanhaalt en wat het bewijst. Kan je het proberen beter uit te leggen want je hebt te maken met een tokkie he (knappe analyse).

Jij bent zo enthousiast van je zelf. Jammer dat het je niet lukt om de regel aan te halen wat jouw gelijk bewijst over opzettelijk hands.

Dat eerste doelpunt van Spanje dat werd afgekeurd. Ik begrijp niet waarom de scheids wachten met het fluiten voor een overtreding. Dar deed hij pas nadat er gescoord was. Waarom zou hij dat gedaan hebben in jouw ogen?
  maandag 20 juli 2026 @ 20:07:46 #211
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393850
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nou gezien het niveau van de arbitrage dit WK heb ik daar grote twijfels bij. 'Beter denkt te weten'? Joh, iedereen en zijn moeder vond dat toen een gele kaart. Waarom is dit überhaupt een discussie lol, hij pakt hem gewoon beet. Wat eng dat users daar een mening over hebben, we zullen het voortaan aan Durmada of een andere topscheidsrechter vragen.
Maar wie zijn jij en ik om überhaupt arbiters aan te vallen die aanmerkelijk op werkelijk alle gradaties meer ervaring hebben met het fluiten op een hoog niveau dan de gemiddelde forum user met een lichte antipathie jegens Argentinië op een Nederlands platform. Kom op, een mening hebben mag, natuurlijk. Maar er wordt niet iemand van straat geplukt, dit zijn mensen met een staat van dienst. Jij - als Ajax supporter - zal vast ook wel eens denken dat je eens beter zou hebben gehandeld in een situatie dan een Forbs. De waarheid is echter dat het een heel ander niveau is.
AZ
ALKMAAR
  maandag 20 juli 2026 @ 20:08:40 #212
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393857
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet nog dat er een paar strafschoppen zijn gegeven waarop het leek dat de speler daar niets aan kon doren
Heb je voorbeelden waarin de speler er niks aan kan doren?
AZ
ALKMAAR
  maandag 20 juli 2026 @ 20:12:30 #213
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393893
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Excuus ik weet even niet welk moment je aanhaalt en wat het bewijst. Kan je het proberen beter uit te leggen want je hebt te maken met een tokkie he (knappe analyse).

Jij bent zo enthousiast van je zelf. Jammer dat het je niet lukt om de regel aan te halen wat jouw gelijk bewijst over opzettelijk hands.

Dat eerste doelpunt van Spanje dat werd afgekeurd. Ik begrijp niet waarom de scheids wachten met het fluiten voor een overtreding. Dar deed hij pas nadat er gescoord was. Waarom zou hij dat gedaan hebben in jouw ogen?
Ik ben inderdaad erg enthousiast over mijzelf. En terecht blijkbaar, want je haalt opeens een heel ander moment erbij.

Dat doelpunt had mijns inziens niet afgekeurd hoeven worden. Ik kan niet in zijn hoofd kijken verder, dus geen idee. Ik heb ook verder niet gezocht naar een verklaring van Collina, maar mocht je er behoefte aan hebben kan je dat denk ik best opzoeken? Vrijwel alle beslissingen worden tegenwoordig open in de media verdedigd.
AZ
ALKMAAR
  FOK!Fotograaf maandag 20 juli 2026 @ 20:12:54 #214
842 Zorro
Z
pi_221393897
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:

[..]

Jij vergeet dat op dat niveau ook "carriere maken" een rol speelt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 20 juli 2026 @ 20:16:09 #215
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221393922
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
Jij vergeet dat op dat niveau ook "carriere maken" een rol speelt
Inderdaad, zo zijn de meeste fokkers niet. My bad
AZ
ALKMAAR
pi_221393977
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Nee dat niet, het is wel voorgekomen maar weet niet meer bij wie
pi_221394011
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Je probeert hoger in de aantal WK posts lijst te komen he. Met deze totaal doelloze discussie?

Maar ik heb een voorbeeld voor je. De strafschop van Zuid-Afrika tegen Tsjechië was echt te debiel voor worden.
pi_221394119
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 18:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tegen Nederland , opzettelijk hands
Dat was dan geel geweest. Geen rood.
  maandag 20 juli 2026 @ 20:45:58 #219
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221394120
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee dat niet, het is wel voorgekomen maar weet niet meer bij wie
Lekker makkelijk. Alles komt voor binnen voetbal natuurlijk, dat maakt het leuk en open voor discussies.
AZ
ALKMAAR
pi_221394141
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat was dan geel geweest. Geen rood.
Klopt
pi_221394147
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Durmada het volgende:

[..]
Lekker makkelijk. Alles komt voor binnen voetbal natuurlijk, dat maakt het leuk en open voor discussies.
Ja jij hebt zeker nog alle wedstrijden in je geheugen zitten
  maandag 20 juli 2026 @ 20:52:27 #222
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221394148
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Je probeert hoger in de aantal WK posts lijst te komen he. Met deze totaal doelloze discussie?

Maar ik heb een voorbeeld voor je. De strafschop van Zuid-Afrika tegen Tsjechië was echt te debiel voor worden.
Yes inderdaad, ik post wel vaak alleen tijdens sportevenementen, het is van groot belang.

Debiele beslissingen zijn er altijd binnen welke sport dan ook. Sommige mensen zijn dermate capabel om die beslissingen zo min mogelijk te maken. Dus ja, ik vertrouw zelfs een scheidsrechter uit Oezbekistan meer dan de willekeurige FOK user. Ik vertrouw de dopingcontrole meer dan de immer woedende @Pistolero. Dat mag je naïef vinden, maar er is tot noch toe geen enkel bewijs geleverd dat de de gemiddelde Fokker meer verstand heeft dan de professionals die er daadwerkelijk over gaan.
AZ
ALKMAAR
pi_221394154
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Durmada het volgende:

[..]
Yes inderdaad, ik post wel vaak alleen tijdens sportevenementen, het is van groot belang.

Debiele beslissingen zijn er altijd binnen welke sport dan ook. Sommige mensen zijn dermate capabel om die beslissingen zo min mogelijk te maken. Dus ja, ik vertrouw zelfs een scheidsrechter uit Oezbekistan meer dan de willekeurige FOK user. Ik vertrouw de dopingcontrole meer dan de immer woedende @:Pistolero. Dat mag je naïef vinden, maar er is tot noch toe geen enkel bewijs geleverd dat de de gemiddelde Fokker meer verstand heeft dan de professionals die er daadwerkelijk over gaan.
Je vroeg om een voorbeeld van aangeschoten hands wat een strafschop werd maar nooit had mogen gebeuren en ik gaf je een voorbeeld.
  maandag 20 juli 2026 @ 20:53:54 #224
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221394158
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja jij hebt zeker nog alle wedstrijden in je geheugen zitten
Zeker niet. Ik heb zelfs veel wedstrijden overgeslagen dit WK.
AZ
ALKMAAR
  maandag 20 juli 2026 @ 20:56:05 #225
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221394170
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Je vroeg om een voorbeeld van aangeschoten hands wat een strafschop werd maar nooit had mogen gebeuren en ik gaf je een voorbeeld.
Heel goed. En zo zijn er talloze beslissingen die "nooit hadden mogen gebeuren" maar dat maakt je niet opeens een scheidsrechter natuurlijk.
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')