Dan doe je dat toch lekker. Ik eet wel Pringles.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
je kan ook aromat en paprikapoeder over een stuk karton strooien en dat aflikken.
Ik Braziliëquote:
geniet ervan maat (welke smaak, ze hebben best bijzondere)quote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker. Ik eet wel Pringles.
Akkoordquote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik Brazilië![]()
Ik dacht Spanje en toen keek ik zojuist en toen zag ik Brazilië staan hahaha
Wat ben ik dom zeg
wtfquote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik Brazilië![]()
Ik dacht Spanje en toen keek ik zojuist en toen zag ik Brazilië staan hahaha
Wat ben ik dom zeg
Als je dat twee keer doet zullen ze het daarna wel laten. Kwestie van de toon zetten.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had ze voor al die bewuste duwpartijen al 6 keer geel moeten geven
Maar wat is ie geweldig he, met zijn goals tegen Algerije, Jordanie en al die andere rotzooi.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Messi doet dus letterlijk helemaal niets
Dit wordt geen 5-4 meerquote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
De wedstrijd van gisteren was leuker.
In de halve finale was hij opzich best wel goedquote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat is ie geweldig he, met zijn goals tegen Algerije, Jordanie en al die andere rotzooi.
Die ging nergens over.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
De wedstrijd van gisteren was leuker.
Tweede helft.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de halve finale was hij opzich best wel goed
Totdat ie er in de 93e minuut er een inschiet.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat is ie geweldig he, met zijn goals tegen Algerije, Jordanie en al die andere rotzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |