Na Madonna.quote:
oh ja toen wende ik mijn ogen af.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Na Madonna.
Samen met dirigent Gustavo Dudamel en, zo vermoed ik, leden van het New York Philharmonic.
Dat heeft ze echt nog nooit gekund.quote:
Dat geldt voor wel meer zangers/zangeressen in dit segment.quote:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe erg haat je Warren Beatty?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer zangers/zangeressen in dit segment.
Madonna heeft wel betere tijden gekend. En ook serieus zanglessen gevolgd. Om het wat te verbeteren.
Maar er was altijd wel wat playback bij, vanwege (te) veel dansen...en uiteraard de steun van geweldige achtergrondzangeressen.
Ik haat hem helemaal niet.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe erg haat je Warren Beatty?
quote:Op zondag 19 juli 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:
De echte halftimeshow was in haxball en werd verzorgd door @:GGMM en ondergetekende.
Met een special shoutout naar @:Coco
Die laatste vond ik jammer dat ik hem niet afronde, was helemaal weggetikt geweest.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1
[ afbeelding ]
Je vergeet mijn rolquote:Op zondag 19 juli 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:
De echte halftimeshow was in haxball en werd verzorgd door @:GGMM en ondergetekende.
Met een special shoutout naar @:Coco
Ik had het meer over mijn WALGELIJKE prestatie als tegenstander van jullie.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je ronde hem al mooi zelf af, waarom risico lopen als je hem al kan afmaken.
dat soort dingen worden snel vergeten.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had het meer over mijn WALGELIJKE prestatie als tegenstander van jullie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |