Meen je dit nou echtquote:Op zondag 30 augustus 2026 23:01 schreef Dropje2012 het volgende:
1 Min. temp (graden C): 16,7
2 Max. temp (graden C): 22
3 Neerslag (mm): 3,4
4 Zon (uren): 4
5 Windsnelheid (m/s): 4
6 Windrichting: ZW
7 Luchtdruk (hPa): 1015
Ja ze zei al van: ik ga je nadoen waarop ik zei: nee doet er maar even moeite voor. Krijg ik dit....zucht. zal der 5 strafpunten geven als ze eerste wordt!quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik voel enige familiaire strijd
Hahaha, wel een slimmerik is zequote:Op maandag 31 augustus 2026 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ze zei al van: ik ga je nadoen waarop ik zei: nee doet er maar even moeite voor. Krijg ik dit....zucht. zal der 5 strafpunten geven als ze eerste wordt!
Dat ze slim is dat is wel bekend, ze heeft nu al een hoger niveau dan mij en snoesje2008quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahaha, wel een slimmerik is ze
Als ik eens te laat ben om een serieuze voorspelling te doen wil ik wel eens jouw voorspelling stelenquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat ze slim is dat is wel bekend, ze heeft nu al een hoger niveau dan mij en snoesje2008![]()
Dus de reden om mij na te doen is er niet!
Maar er (dik) mee verliezen behoort ook tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik eens te laat ben om een serieuze voorspelling te doen wil ik wel eens jouw voorspelling stelen
Heb er één keer mee gewonnen
Ik heb ook een keer frutsel overgenomen. Toen werd hij laatste en ik voorlaatstequote:Op woensdag 2 september 2026 13:15 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Maar er (dik) mee verliezen behoort ook tot de mogelijkheden
Bij deze krijg bij de eerst volgende uitslag 5+ strafpuntenquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik eens te laat ben om een serieuze voorspelling te doen wil ik wel eens jouw voorspelling stelen
Heb er één keer mee gewonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |