Bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimey.quote:
Zo schakelt Lewis zijn concurrenten uit.quote:
Al besproken.quote:
Crikey.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimey.
It's called racingquote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton maakte een stuurbeweging.
Beetje classico van beide. Hamilton aan de binnenkant met licht onderstuur (oops!), Russell die geen ruimte laat.quote:
Nee dit is mooi, wat een spanning!quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef DrMarten het volgende:
Dat snelheidsverschil tussen Leclerc en Verstappen is toch ronduit belachelijk?
Kakt vanzelf in.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef DrMarten het volgende:
Dat snelheidsverschil tussen Leclerc en Verstappen is toch ronduit belachelijk?
beiden met hun normale acties. En ja, dan gaat er iemand afquote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beetje classico van beide. Hamilton aan de binnenkant met licht onderstuur (oops!), Russell die geen ruimte laat.
Ook alleen al de opmerking: "Al besproken", van wooooooow kijk die Rnie eens dom zijn dat hij wat later reageert in het topic en kijk mij eens speciaal zijn omdat ik wat sneller Blimey heb gezegd, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaatquote:
Dit was meer toe te schrijven aan Hamilton, die gaf 0,0 ruimte.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef alternatif het volgende:
russel kan gwn niet rijden 0 overzicht heeft ie
TRGGRDquote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Al besproken", van wooooooow kijk die Rnie eens dom zijn dat hij wat later reageert in het topic en kijk mij eens speciaal zijn omdat ik wat sneller Blimey heb gezegd, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat
Doe dit maar niet meerquote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Al besproken", van wooooooow kijk die Rnie eens dom zijn dat hij wat later reageert in het topic en kijk mij eens speciaal zijn omdat ik wat sneller Blimey heb gezegd, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat
Apart ja. Eerst naar mediums, nu weer terug naar hard? Zal 'm er toch niet op uit kunnen rijden zeker?quote:
ik vind het ergens wel leuk, sorry.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dit is mooi, wat een spanning!
Zei niemand.
Niet zo serieus nemenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je moet even tegensturen bij een PIT maneuverquote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton maakte een stuurbeweging.
quote:Op zondag 19 juli 2026 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
De baan is niet heel warm, maar als het wat harder gaat regenen gaat die er weinig mee opschietenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Apart ja. Eerst naar mediums, nu weer terug naar hard? Zal 'm er toch niet op uit kunnen rijden zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |