SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Vorig jaar was het duidelijk beter ja, maar ook in de jaren ervoor reed Pogi hem niet makkelijk los in zo'n sprintje. Dit jaar lijkt de focus vooral op de echt lange beklimmingen te liggen en op de Tourmalet was hij ook duidelijk nummer 2, maar daarna niet meerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar was het (relatief) veel beter.
En het witquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:41 schreef kilon het volgende:
Seixas op 49 seconden van Vingegaard. Waarom ook niet, het kan.
Gaat vast een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
De dag dat ze hem pakken gaat een mooie worden.
Maar waarom zou het dan alleen bij Pogacar zijn? En niet bij Seixas of Vinogaard bv.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gaat vast een keer gebeuren.
Het gebeurt met de meeste kampioenen.
Hoewel Hinault het wist te voorkomen door op tijd te stoppen.
Ook al was LeMond als ronderenner toen al ietsje beter (afgezien van het schot hagel).
Dat beweer ik toch niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar waarom zou het dan alleen bij Pogacar zijn? En niet bij Seixas of Vinogaard bv.
Nu komt wel de week waarin Vingegaard normaal gesproken het sterkst is, maar het oogt allemaal niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:41 schreef kilon het volgende:
Seixas op 49 seconden van Vingegaard. Waarom ook niet, het kan.
Zo'n Yates rijdt nog volle bak door voor het ploegenklassement, terwijl die normaal gesproken in de spaarmodus gaat..quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef Toby56 het volgende:
UAE wordt 1-2.
Analyse: UAE wordt helemaal opgerookt.
Ik vermoed nu dat er sprake is van een spraakverwarring.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar waarom zou het dan alleen bij Pogacar zijn? En niet bij Seixas of Vinogaard bv.
Jij misschien niet, maar het valt het op dat hier alleen de focus ligt op Pogacar.quote:
UAE is goed, maar heel bijzonder ook weer niet. Wellens was vandaag niet, Yates ook maar matig. Del Toro hoort niet bij de beste drie klimmers, waar het na de Dauphine toch op leek.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo'n Yates rijdt nog volle bak door voor het ploegenklassement, terwijl die normaal gesproken in de spaarmodus gaat..
Maar ze zijn zo goed dat het niet boeit
Yates heeft vandaag echt niks kunnen betekenen voor Pogacar verder. Die loste al voordat UAE überhaupt kon nadenken over een plan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo'n Yates rijdt nog volle bak door voor het ploegenklassement, terwijl die normaal gesproken in de spaarmodus gaat..
Maar ze zijn zo goed dat het niet boeit
Klopt maar wel top 4 vandaag.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
UAE is goed, maar heel bijzonder ook weer niet. Wellens was vandaag niet, Yates ook maar matig. Del Toro hoort niet bij de beste drie klimmers, waar het na de Dauphine toch op leek.
Zoals ik al zei: ik interpreteerde het werkwoord 'pakken' anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar het valt het op dat hier alleen de focus ligt op Pogacar.
Terwijl degenen achter hem ook gewoon ongeloofwaardig hard rijden.
Ja, maar rijdt wel zo hard door dat hij uiteindelijk vrij goed vooraan finishtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Yates heeft vandaag echt niks kunnen betekenen voor Pogacar verder. Die loste al voordat UAE überhaupt kon nadenken over een plan.
Verslaan is ook al 2x gelukt hequote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik interpreteerde het werkwoord 'pakken' anders.
Ik dacht aan 'verslaan'.
Ik ben een domme naīeve kloot.
Ik ben iets minder bezig met al die onbewezen dan wel nog niet bewezen doping-en bedrogverhalen.
Die met z'n gore nekbaardsnor?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef Faraday01 het volgende:
Ons maga gekkie werd net 24e op bijna 12 minutenen dat zijn dan pas de Vogezen.
Door wie?quote:
Het maximale om net niet betrapt te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel remco pakt bij de tijdrit.
Het is wel een tijdrit die de rest ook beter zou moeten liggen met die lange klimquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Strijd om plek 2 wordt nog wel mooi. Jonas zal wel anders moeten rijden dan alleen maar op kop rammen.
De echte hooggebergte komt nog en daar smeert ie Remco nog wel genoeg tijd aan. Zal me benieuwen hoeveel remco pakt bij de tijdrit.
Jonas heeft alle 3 grote rondes geworden, en dat is waanzinnig knap.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Strijd om plek 2 wordt nog wel mooi. Jonas zal wel anders moeten rijden dan alleen maar op kop rammen.
De echte hooggebergte komt nog en daar smeert ie Remco nog wel genoeg tijd aan. Zal me benieuwen hoeveel remco pakt bij de tijdrit.
Ik ga dit ook maar weer foutief interpreteren, en ga ervan uit dat je doelt op een eventuele boete vanwege te hard rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het maximale om net niet betrapt te worden.
Morgen finish bergopkomst gaat een hoop duidelijk maken betreft Evenepoel. Vooralsnog op elke lastige klim als eerste gelost zo'n beetje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grote kans dat hij morgen flink wat tijd verliestquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Morgen finish bergopkomst gaat een hoop duidelijk maken betreft Evenepoel. Vooralsnog op elke lastige klim als eerste gelost zo'n beetje.
Waarom zou Pogacar met een groot verschil willen winnen, als het met een klein verschil ook kan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:51 schreef TAmaru het volgende:
Eigenlijk vreemd dat op letour.fr het puntenklassement al wordt gegeven, terwijl de sprinters nog helemaal niet gefinisht zijn. Moeten eerst nog finishen lijkt me.
Prachtige zege weer van Pogen 1-2 met Del Toro. Seixas en Del Toro die Vingegaard bovendien konden volgen. Wat een toekomst gaan we tegemoet!
Ik moet wel zeggen dat ik Pog vandaag niet heel indrukwekkend vond. Hij pakt op die klim 20 seconden op Jonas, terwijl Jonas al 2 kilometer op kop reed. Niet dat je nu zegt overweldigend. Ik ben heel benieuwd hoe het morgen is op het Plateau met finish bergop. Het zijn vooralsnog geen Plateau de Beille prestaties.
Als Pogi kan winnen, wil hij dat zo duidelijk mogelijk doen, dat is toch altijd zo geweest?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarom zou Pogacar met een groot verschil willen winnen, als het met een klein verschil ook kan?
Pogacars sterke punt is steeds weer, dat als hij demarreert dat hij gelijk los is van de rest, en ook los blijft van de rest. Of dat nou met 40 seconden is of met twee minuten. Dat maakt dan niet meer uit.
Slotklim van morgen is misschien wel de zwaarste van deze Tour jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Morgen finish bergopkomst gaat een hoop duidelijk maken betreft Evenepoel. Vooralsnog op elke lastige klim als eerste gelost zo'n beetje.
Heb er weer van genotenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:15 schreef Godshand het volgende:
Goh, Pogacar heeft gewonnen... Wie had dat durven dromen...
Maar wel telkens op zijn eigen tempo, waar een Lipowitz zich vandaag toch een beetje opgeblazen heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je geen act bent rondom Pogacar, maar helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:42 schreef Zorro het volgende:
Deze meltdowns hier zijn nog leuker dan de winst van Pogacar
Zonder goede benen werkt sowieso geen enkel planquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:53 schreef Arizona het volgende:
Maar wat is nu Het Plan Van Visma?
Jonas de meesterknecht voor Pog?
Was tijdens de eerste bergrit nog wel beduidend de beste. Daarna echt een zinkend schip inmiddels zonder enige explosiviteit wat het allemaal nog pijnlijker doet lijken in finales.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonder goede benen werkt sowieso geen enkel plan
Met goede benen trouwens ook niet tegen deze Pogi
Om het spel te kunnen spelen moet je eerst in de positie komen om aan het spel mee te doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:53 schreef Arizona het volgende:
Maar wat is nu Het Plan Van Visma?
Jonas de meesterknecht voor Pog?
Na morgen krijgen we een rustdag, een relatieve rustdag (buiten Pogi en Del Toro) en waarschijnlijk een vluchtersrit. Denk dat ze deze niet willen laten lopenquote:
Met deze aankomst een heel naīeve gedachte. Waarschijnlijk mensen met ambities voor de bergtrui vooruit en verder een kopgroep voor spek en bonen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na morgen krijgen we een rustdag, een relatieve rustdag (buiten Pogi en Del Toro) en waarschijnlijk een vluchtersrit. Denk dat ze deze niet willen laten lopen
Twee keer gevallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
18 minuten ook echt, jeetje.
Ziek oid?
Dat heeft vooral te maken dat een bepaalde renner te goed is, waardoor tactiek irrelevant is.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Zeeman lijken die 'plannen' van Visma nergens meer op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |