Ho wacht even. Laat jij zo'n ding gewoon aanstaan als je weggaat uit huis?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:34 schreef incel het volgende:
[..]
Ja of eerder een ratel of zo maar nog niet heel sterk eerder zoem ratel achtig. Maar punt is meer nu durf ik hem niet meer onbeheerd aan te laten staan straks vliegt die in de fik of zo.
Als er buiten weinig wind staat wel ja vind ik lekker beetje luchten en doortochten. Woon niet op de benedenverdieping dus laat m'n ramen ook altijd open.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat jij zo'n ding gewoon aanstaan als je weggaat uit huis?
En je hebt die ventilator nog nooit schoongemaakt? Hopelijk heb je een goede brandverzekering.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:44 schreef incel het volgende:
[..]
Als er buiten weinig wind staat wel ja vind ik lekker beetje luchten en doortochten. Woon niet op de benedenverdieping dus laat m'n ramen ook altijd open.
Moet dat dan? Openschroeven en de motor schoonmaken of alleen afnemen met vochtige doek want dat doe ik natuurlijk wel vaakquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En je hebt die ventilator nog nooit schoongemaakt? Hopelijk heb je een goede brandverzekering.
Even openschroeven terwijl ie draait en dan met een vochtige doek er overheen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:48 schreef incel het volgende:
[..]
Moet dat dan? Openschroeven en de motor schoonmaken of alleen afnemen met vochtige doek want dat doe ik natuurlijk wel vaak
lol ik ben niet gek haha je wil me stiekem doodmakenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Even openschroeven terwijl ie draait en dan met een vochtige doek er overheen.
Zo hoef je de verkoeling niet te missen en ben je ook nog snel klaar
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:51 schreef incel het volgende:
[..]
lol ik ben niet gek haha je wil me stiekem doodmakenboefje
quote:
Wat ik nou echt niet snap, he... waarom vraag je dat hier? Wij kunnen toch niet weten hoe dat ding eraan toe is. Maak 'm gewoon open en kijk wat je aantreft.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:54 schreef incel het volgende:
[..]
Maar goed, het is niet dat ik dat ding ff moet schoonmaken of zo?
Niet meer te verkrijgen voor de ventilator komt...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:04 schreef Hiddendoe het volgende:
En bij Coolblue hoef je niet te kijken; daar zijn nagenoeg alle ventilators uitverkocht of tijdelijk niet leverbaar.
Heb geen huisdieren maar t probleem heeft zichzelf verholpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:13 schreef YoopY het volgende:
Er zit hoogstwaarschijnlijk gewoon stof in/aan de rotor. Gewoon open schroeven en schoonmaken. Als je huisdieren hebt kan er bijvoorbeeld ook haar tussen zitten. Eventueel een klein beetje invetten en hoppa
Uitzetten en beetje siliconenspray opspuiten. Liefst na schoonmaken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:14 schreef incel het volgende:
[..]
Heb geen huisdieren maar t probleem heeft zichzelf verholpen.
Als hij weer keer lawaai maakt zal ik het wel openmaken om te kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |