Ja maar dat zou kut zijn en heb het bonnetje sowieso neit meer want zat gewoon bij mn lidl boodschappen van een jaar geledenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:41 schreef Regilio_ het volgende:
Misschien is ie....kapot (aan het gaan)????
Van wie niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar dat zou kut zijn en heb het bonnetje sowieso neit meer want zat gewoon bij mn lidl boodschappen van een jaar geleden
Dat mag toch niet zo snel kapot gaan?
Nou factuur erbij zoeken en contact met ze opnemen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:45 schreef incel het volgende:
[..]
Van alles en iedereen. Ik heb gewoon recht op een deugdelijk product.
Dan had je dat in een deugdelijke winkel moeten kopen en niet bij de super waar de afgekeurde modellen tussen de pampers en de remia mayo staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:45 schreef incel het volgende:
[..]
Van alles en iedereen. Ik heb gewoon recht op een deugdelijk product.
Dit is te moeilijk voor TSquote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan had je dat in een deugdelijke winkel moeten kopen en niet bij de super waar de afgekeurde modellen tussen de pampers en de remia mayo staan.
Ja ik geef toe dat het slordig is dat ik het bonnetje van een elektronsich apparaat niet heb bewaardquote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou factuur erbij zoeken en contact met ze opnemen.
Oh nee wacht...
Lidl heeft normaliter echt wel kwaliteitsspul hoor daarom ben ik zo verbaasdquote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan had je dat in een deugdelijke winkel moeten kopen en niet bij de super waar de afgekeurde modellen tussen de pampers en de remia mayo staan.
Als jij kwaliteit wil voor je geld, dan moet je kwaliteit kopen en niet gaan lopen graaien in de koopjesbak.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:55 schreef incel het volgende:
Daarnaast, indien je bonnetjes bewaard, kan het stukken goedkoper zijn om gewoon soms het product binnen de garantietermijn om te ruilen. Heb ik ook wel eens met douchekoppen gedaan. Dan krijg je gewoon iedere keer gratis een nieuwe als de oude niet meer werkt dat straal instel ding bijvoorbeeld.
Logisch toch? Wat verwacht je van een flutding van 20 euro? Motor is versleten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:00 schreef cinderloom het volgende:
Als je hebt gepind kun je ook contact met ze opnemen. Denk einde oefening als hij 24/7 draait
Er is maar één online winkel en dat is Coolblue.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:04 schreef Hiddendoe het volgende:
En bij Coolblue hoef je niet te kijken; daar zijn nagenoeg alle ventilators uitverkocht of tijdelijk niet leverbaar.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is maar één online winkel en dat is Coolblue.
ZOEMEN FEUT!!!!!!1!1!!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:32 schreef incel het volgende:
[..]
alsof de motor aanloopt, beetje zoemen of zo
Ja of eerder een ratel of zo maar nog niet heel sterk eerder zoem ratel achtig. Maar punt is meer nu durf ik hem niet meer onbeheerd aan te laten staan straks vliegt die in de fik of zo.quote:
Ho wacht even. Laat jij zo'n ding gewoon aanstaan als je weggaat uit huis?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:34 schreef incel het volgende:
[..]
Ja of eerder een ratel of zo maar nog niet heel sterk eerder zoem ratel achtig. Maar punt is meer nu durf ik hem niet meer onbeheerd aan te laten staan straks vliegt die in de fik of zo.
Als er buiten weinig wind staat wel ja vind ik lekker beetje luchten en doortochten. Woon niet op de benedenverdieping dus laat m'n ramen ook altijd open.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat jij zo'n ding gewoon aanstaan als je weggaat uit huis?
En je hebt die ventilator nog nooit schoongemaakt? Hopelijk heb je een goede brandverzekering.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:44 schreef incel het volgende:
[..]
Als er buiten weinig wind staat wel ja vind ik lekker beetje luchten en doortochten. Woon niet op de benedenverdieping dus laat m'n ramen ook altijd open.
Moet dat dan? Openschroeven en de motor schoonmaken of alleen afnemen met vochtige doek want dat doe ik natuurlijk wel vaakquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En je hebt die ventilator nog nooit schoongemaakt? Hopelijk heb je een goede brandverzekering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |