abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221366643
wie kent dit nog :D
Do what you love, love what you do!
pi_221366644
dacht laat eens vragen zo 10 20 jaar later. :P
pi_221366673
R&P / [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #800 Benz laat zijn muur kleven
Er waren zo te zien minstens 800 delen in 2012.

Geen idee hoeveel verder die reeks liep, maar ik gok zomaar dat er 14 haar na dato nog wel mensen zijn die het kennen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221366703
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 07:37 schreef vosss het volgende:
R&P / [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #800 Benz laat zijn muur kleven
Er waren zo te zien minstens 800 delen in 2012.

Geen idee hoeveel verder die reeks liep, maar ik gok zomaar dat er 14 haar na dato nog wel mensen zijn die het kennen.
veel verder volgens mij :')

totdat het te erg werd en hij een soort van werd verband door de Admins.
maarre mooie tijden, zo kwam ik op fok, je ziet gelijk verziekt voor de hele rest :D

zit btw ff terug te rekenen en in hoeverre dat wat jij noemt, is volgens mij niet het begin. maar meer het soort einde van die hele reeks. Zeker weten dat er meer is geweest ervoor en was meer onder noemer [AVNZMG] denk ik.
pi_221366708
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 07:53 schreef kree het volgende:

[..]
veel verder volgens mij :')

totdat het te erg werd en hij een soort van werd verband door de Admins.
maarre mooie tijden, zo kwam ik op fok, je ziet gelijk verziekt voor de hele rest :D
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10

Is dit dan de "opvolger" (?)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221366711
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 07:54 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10

Is dit dan de "opvolger" (?)
geen idee ben tijdje er tussen uit geweest toen. maar reken even ben nu 42 en dat topic kwam ik in toen wss 17? mss iets ouder, en toen bestond het al.

oja en dat PUA was iets van toen @ usr firefly ofzo. voor extreme versier technieken, denk niet iemand nam hem toen serieus.

btw dat topic was wel nooit zo voor bedoelt voor onwijs extreem versier technieken. het werd meer topic van vrijgezellen om in te kletsen. En goed toen nog wss meer jong als ik nu ben.

Dus goed het ontspoorde regelmatig en ook wel extreem enzo.
Hahaha. toch eentje van de leukste topics ooit wel en waarom ik op fok kwam eigenlijk. heeeeeeel lang terug.

maargoed ben ik de enige dan? denk vast nog wel meer die er hier rondhangen.
Er zijn btw wel stelletjes uit ontstaan en nog nu bij elkaar voor zover ik weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 18-07-2026 08:05:06 ]
pi_221366724
wat dat aan gaat lijkt het op DTS. behalve dat dat spel element er niet in zat. :')
pi_221366728
oja en er ging ook nog wel wat via ICQ toen, Maarja nu 20 jaar later weet de helft hier niet waar ik het over heb.

anyway niemand hier meer van die tijd? of doe ff mentions naar anderen als je die nog weet?

bedenk ook dit was nog in de tijd dat we mobieltjes hadden met tekst enzo die 20 cent ofzo kosten om te versturen.

Zeg maar even tegen jullie huidige generatie mormels. veels te verwend alweer :D

Reunie hier?
pi_221366775
Dat was nog voor je tinder had en zo

Niet gewoon chickies proberen te hosselen op wordfeud :')
pi_221366779
ja
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:30 schreef incel het volgende:
Dat was nog voor je tinder had en zo

Niet gewoon chickies proberen te hosselen op wordfeud :')
maar wil maar zeggen. het ging toen natuurlijk heel anders als nu, daarom was dat topic ook zo goed. met je 56k modem je telefoon van de ouders bezet houden etc. zo kwamen wss de meeste hier en zelfs nog voor dat.

kan de jeugd zich niet meer voorstellen, daarom was ik benieuwd zijn er hier nog over die nog weten hoe dit topic toen was?
  zaterdag 18 juli 2026 @ 08:33:27 #11
483584 incel
they/them
pi_221366782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:32 schreef kree het volgende:
ja
[..]
maar wil maar zeggen. het ging toen natuurlijk heel anders als nu, daarom was dat topic ook zo goed. met je 56k modem je telefoon van de ouders bezet houden etc. zo kwamen wss de meeste hier en zelfs nog voor dat.

kan de jeugd zich niet meer voorstellen, daarom was ik benieuwd zijn er hier nog over die nog weten hoe dit topic toen was?
Weet je wat pas eng was? Een meisje op de huistelefoon bellen en dat d'r vader opnam en je moest vragen is dinges er?

Je wist gewoon gegarandeerd dat het later bij het eten over jou ging "En wie is die jongen eigenlijk?"

De jeugd van tegenwoordig zal nooit weten in wat voor angst wij geleefd moeten hebben.
pi_221366788
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:33 schreef incel het volgende:

[..]
Weet je wat pas eng was? Een meisje op de huistelefoon bellen en dat d'r vader opnam en je moest vragen is dinges er?

Je wist gewoon gegarandeerd dat het later bij het eten over jou ging "En wie is die jongen eigenlijk?"

De jeugd van tegenwoordig zal nooit weten in wat voor angst wij geleefd moeten hebben.
haha idd maar toen was dat heel normaal. en opzich en wil ik niet ouderwets klinken want zie voordelen ook in techniek.

Dat dat hle oude wel beter was als nu. Maar sowieso ook qua samenleving was het anders.

weet niet het is er iig niet beter op geworden wmb. maarja dat zullen mijn ouders net zo goed gezegd hebben over mijn generatie. dus hou dat maar in het midden.

Maar damn. hou ervan btw beetje oude herinneringen op te halen. tis zo herkenbaar. :)
  zaterdag 18 juli 2026 @ 08:37:39 #13
483584 incel
they/them
pi_221366794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:36 schreef kree het volgende:

[..]
haha idd maar toen was dat heel normaal. en opzich en wil ik niet ouderwets klinken want zie voordelen ook in techniek.

Dat dat hle oude wel beter was als nu. Maar sowieso ook qua samenleving was het anders.

weet niet het is er iig niet beter op geworden wmb. maarja dat zullen mijn ouders net zo goed gezegd hebben over mijn generatie. dus hou dat maar in het midden.

Maar damn. hou ervan btw beetje oude herinneringen op te halen. tis zo herkenbaar. :)
Mensen vooral de jeugd die opgroeid met social media en smart phones is veelte zelfbewust.

Als je vroeger episch faalde dan was het alleen haar woord tegen die van jou.

Tegenwoordig worden al je pogingen gefotografeerd of gescreenshot en in de groepsapp gegooid.

Daarom durf de jeugd van tegenwoordig niet meer te neuken. Maar wel meer lekkere jonge chickies voor ons *O*
  zaterdag 18 juli 2026 @ 08:38:54 #14
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221366798
Krijg dorst van dit topic :@
pi_221366799
afgezien daarvan denk ik dat zo een kopie kan van dit met zelfs titel naar R&P want zeker is dat zelfde er nog, alleen op een heel andere manier.

Voel jr vrij iemand jeugd ofzo die dan denkt en open topic daar, zou leuk zijn.

Deze dan hier maar voor oud gedienden. :0
pi_221366806
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:37 schreef incel het volgende:

[..]
Mensen vooral de jeugd die opgroeid met social media en smart phones is veelte zelfbewust.

Als je vroeger episch faalde dan was het alleen haar woord tegen die van jou.

Tegenwoordig worden al je pogingen gefotografeerd of gescreenshot en in de groepsapp gegooid.

Daarom durf de jeugd van tegenwoordig niet meer te neuken. Maar wel meer lekkere jonge chickies voor ons *O*
ja eens. en denk dus dat dat zeker voor kinderen vooral denk, wel probleem is.
pi_221366807
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:38 schreef Regilio_ het volgende:
Krijg dorst van dit topic :@
sowieso was dat oude topic een dorstig topic. incl mij toen wel. LOL
  zaterdag 18 juli 2026 @ 08:48:00 #18
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221366829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:42 schreef kree het volgende:

[..]
sowieso was dat oude topic een dorstig topic. incl mij toen wel. LOL
Bekijk deze YouTube-video
pi_221366838
fok! in de media toen al trouwens.

Ik weet niet het was allemaal lol en grappig n toen kwam er ook nog .zip enzo en kan me heel goed voorstellen nu hoe kut dat mss was,. maarja was lang leve de lol op forum...

tja achteraf denk ook wss juiste keuze denk vanaf @Danny we kappen af.

en daarna ging het wel verder in andere topics.
pi_221366844
benieuwd als je wil vertellen. @Danny en @yvonne ?

hoe dat was voor jullie dus?
  zaterdag 18 juli 2026 @ 08:55:36 #21
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221366847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:54 schreef kree het volgende:
benieuwd als je wil vertellen. @:danny en @:vonne ?

hoe dat was voor jullie dus?
_O- _O-
pi_221366854
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:55 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
_O- _O-
bedoel het serieus he ? kan je om lachen maar mss is dat wel goed om eens te begrijpen wat het mss doet terwijl iedereen maar hier aan het lullen was. en weet zeker @yvonne staat op YouTube over fok.

mss is het wel zo he dat Danny en Yvonne hadden missie om wat te maken online community. maar wat ook met dikke tegenslagen komt en nog is.

eigenlijk dat fok nog online is nu is een wonder.
  Admin zaterdag 18 juli 2026 @ 09:05:40 #23
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221366884
Tvp
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221366904
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 09:05 schreef yvonne het volgende:
Tvp
nou Yvonne ik wilde ff beetje toelichting van jou ook erover :P

Als je wil hoor.
pi_221366989
enige wat er is en volgens mij is dit openbaar allemaal.

Maar er is een docu over fok

Bekijk deze YouTube-video

haha sorry voor het plaatje zo @yvonne maar oke zo zit ik ook met een peuk, niks mis mee :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')