veel verder volgens mijquote:Op zaterdag 18 juli 2026 07:37 schreef vosss het volgende:
R&P / [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #800 Benz laat zijn muur kleven
Er waren zo te zien minstens 800 delen in 2012.
Geen idee hoeveel verder die reeks liep, maar ik gok zomaar dat er 14 haar na dato nog wel mensen zijn die het kennen.
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10quote:Op zaterdag 18 juli 2026 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
veel verder volgens mij
totdat het te erg werd en hij een soort van werd verband door de Admins.
maarre mooie tijden, zo kwam ik op fok, je ziet gelijk verziekt voor de hele rest
geen idee ben tijdje er tussen uit geweest toen. maar reken even ben nu 42 en dat topic kwam ik in toen wss 17? mss iets ouder, en toen bestond het al.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 07:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10
Is dit dan de "opvolger" (?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 18-07-2026 08:05:06 ]Do what you love, love what you do!
maar wil maar zeggen. het ging toen natuurlijk heel anders als nu, daarom was dat topic ook zo goed. met je 56k modem je telefoon van de ouders bezet houden etc. zo kwamen wss de meeste hier en zelfs nog voor dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:30 schreef incel het volgende:
Dat was nog voor je tinder had en zo
Niet gewoon chickies proberen te hosselen op wordfeud![]()
Weet je wat pas eng was? Een meisje op de huistelefoon bellen en dat d'r vader opnam en je moest vragen is dinges er?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:32 schreef kree het volgende:
ja
[..]
maar wil maar zeggen. het ging toen natuurlijk heel anders als nu, daarom was dat topic ook zo goed. met je 56k modem je telefoon van de ouders bezet houden etc. zo kwamen wss de meeste hier en zelfs nog voor dat.
kan de jeugd zich niet meer voorstellen, daarom was ik benieuwd zijn er hier nog over die nog weten hoe dit topic toen was?
haha idd maar toen was dat heel normaal. en opzich en wil ik niet ouderwets klinken want zie voordelen ook in techniek.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:33 schreef incel het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng was? Een meisje op de huistelefoon bellen en dat d'r vader opnam en je moest vragen is dinges er?
Je wist gewoon gegarandeerd dat het later bij het eten over jou ging "En wie is die jongen eigenlijk?"
De jeugd van tegenwoordig zal nooit weten in wat voor angst wij geleefd moeten hebben.
Mensen vooral de jeugd die opgroeid met social media en smart phones is veelte zelfbewust.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
haha idd maar toen was dat heel normaal. en opzich en wil ik niet ouderwets klinken want zie voordelen ook in techniek.
Dat dat hle oude wel beter was als nu. Maar sowieso ook qua samenleving was het anders.
weet niet het is er iig niet beter op geworden wmb. maarja dat zullen mijn ouders net zo goed gezegd hebben over mijn generatie. dus hou dat maar in het midden.
Maar damn. hou ervan btw beetje oude herinneringen op te halen. tis zo herkenbaar.
ja eens. en denk dus dat dat zeker voor kinderen vooral denk, wel probleem is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:37 schreef incel het volgende:
[..]
Mensen vooral de jeugd die opgroeid met social media en smart phones is veelte zelfbewust.
Als je vroeger episch faalde dan was het alleen haar woord tegen die van jou.
Tegenwoordig worden al je pogingen gefotografeerd of gescreenshot en in de groepsapp gegooid.
Daarom durf de jeugd van tegenwoordig niet meer te neuken. Maar wel meer lekkere jonge chickies voor ons
sowieso was dat oude topic een dorstig topic. incl mij toen wel. LOLquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso was dat oude topic een dorstig topic. incl mij toen wel. LOL
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:54 schreef kree het volgende:
benieuwd als je wil vertellen. @:danny en @:vonne ?
hoe dat was voor jullie dus?
bedoel het serieus he ? kan je om lachen maar mss is dat wel goed om eens te begrijpen wat het mss doet terwijl iedereen maar hier aan het lullen was. en weet zeker @yvonne staat op YouTube over fok.quote:
nou Yvonne ik wilde ff beetje toelichting van jou ook eroverquote:
het is wel een beetje waar wat je zegt. `ok ik ben er nog omdat wel nog steeds vrijgezel (en versieren mss wel beetje opgegeven soms)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:28 schreef nostra het volgende:
Inmiddels is iedereen gevlogen, ofwel omdat het uiteindelijk toch allemaal wel gelukt is, ofwel omdat ze als eeuwige vrijgezel nog wel iets van een leven hebben opgebouwd. Er resteren nog een paar 40-year-old-virgins die af en toe dezelfde elpee uit de kast trekken en we hebben wat nieuwe Tate-aanhangers (die dan zelf weer alles zijn wat Tate niet is, bijzonder hoe dat werkt), maar daar zou ik mijn tips niet vandaan halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |