Mwa, beetje flauw toch? Hadden het niet moeten overdrijven maar een klein bidonnetje had toch gekund.quote:
Die kan misschien nog wel vooraan komen als hij gaat brommeren maar voor de winst gaat het niet zijn vandaagquote:
Straks die vallei?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:17 schreef Makamba_ het volgende:
Healy houdt het lang vol vandaag. Hopelijk kan hij ergens nog van nut zijn voor Carapaz.
Gelijke tred in de klim houden met een lekke band! Maar vrees ook van niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die kan misschien nog wel vooraan komen als hij gaat brommeren maar voor de winst gaat het niet zijn vandaag
Weer hun materiaal bij de Action gekocht.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:20 schreef Faraday01 het volgende:
Mechaniekers van Ineos staan vandaag niet op punt
Hij is niet de Thymen van vorig jaar, helaas.quote:
Misschien over een paar etappes. Komt door die val.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij is niet de Thymen van vorig jaar, helaas.
(In de Tour dan. In de Giro was het OK.)
Ook vorig jaar totaal anders uit de Giro gekomen dan dit jaar, waar hij tot het einde voor een klassement moest gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij lijkt vandaag al wel beter te zijn dan eerder in de Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
(In de Tour dan. In de Giro was het OK.)
Zeker.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien over een paar etappes. Komt door die val.
4x naar links is dan ook geen sportquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij het autootje rijden zou je nu een rode vlag krijgen.
Ik gun Mads wel een monumentje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mes is te goed voor deze wereld
Mes krijgt de UCI Peace Prize? (Of de ASO Peace Prize)?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mes is te goed voor deze wereld
In ieder geval wel een wereldtitel (al gelooft Trentin nog steeds niet dat hij die sprint kon verliezen)quote:
Die zal Trump ook wel winnen. Dat de beste man niet weet of er lucht of zand in de banden zit laten we maar even buiten beschouwingquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mes krijgt de UCI Peace Prize? (Of de ASO Peace Prize)?
De ASO Peace Prize, die houden we erin.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mes krijgt de UCI Peace Prize? (Of de ASO Peace Prize)?
Die kennen alle hotelletjes in de Vogezen van buiten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag een Renaat❤️José spandoek aan een balkon hangen.
Jonahan Vaughters?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef High-on-Fire het volgende:
JV laat zich weer naar de slachtbank rijden
Pidcock naar de tweede plaats rijdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Snapt iemand hier de Visma-tactiek in de groep van Pidcock?
Zoals ik al eerder zei: hun plan werkt prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Denk dat ze Jorgenson zo laat mogelijk nog iets willen laten betekenen voor Vingegaard, het is ook enkel Armirail die rijdt. Maar met het huidige tempo van UAE blijft er weinig voorsprong overquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Tegen deze Pogacar en dit UAE zijn er ook weinig plannen te bedenkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: hun plan werkt prima.
Dat gaan we vanavond ongetwijfeld bevestigd horen.
quote:
quote:
Jose en Renaat gingen van 10 tot 1 aftellen omdat het 50 jaar geleden is (4 uur) dat een Belg de TDF won.quote:
Bizar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:02 schreef Szura het volgende:
Inmiddels is er alweer een minuut dichtgereden
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jose en Renaat gingen van 10 tot 1 aftellen omdat het 50 jaar geleden is (4 uur) dat een Belg de TDF won.
Live vanuit het Rusthuis van Jose?quote:
De NOS heeft een waardeloze omkadering en Eurosport heeft Vanbelleghem.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat doen jullie, of sommige, zichzelf toch aan met kijken op de Belg.
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk niet op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je de Belg kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Chrome Book de hele dag in de patatzaak zitten op 1 patatje oorlog, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vind de vertraging bij HBO i.c.m. een live topic best wel hinderlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sporza heeft de altijd alles missende Renaat en rusthuis Jose telt dan niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De NOS heeft een waardeloze omkadering en Eurosport heeft Vanbelleghem.
Dan is de keuze voor Sporza snel gemaakt.
Op tv scheelt dat toch amper wat? Online kijken is wat andersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind de vertraging bij HBO i.c.m. een live topic best wel hinderlijk.
Andries en Boogerd hebben het alleen over de koers; dat is soms ook wat saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |