Gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee dat is dan anders denk ik.
En lijkt me zo vaag als je met iemand om gaat en die blijkt dan ook te fokken.is mij nog niet overkomen gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar zeer brave meets meegemaakt
Zelfs een brave meet in een parenclub
Dat wat kree vertelde over die meet in Rotterdam 20 jaar geleden.quote:
Ach ja, pubers .....quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wat kree vertelde over die meet in Rotterdam 20 jaar geleden.
quote:
Hopelijk gebeurt het ook niet. Fokkers ontmoeten prima maar met iemand een tijdje omgaan en er dan achter komen dat het een fokker is lijkt mij heel erg raar.quote:
tis hoe het was he wat ik zei, oke hou me ff na want lang terug, maarre ik vond dat toen niet oke en nu z90u het nog meer drama zijn als toen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wat kree vertelde over die meet in Rotterdam 20 jaar geleden.
Valt toch wel mee.quote:
Ach, dit kon prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het ook niet. Fokkers ontmoeten prima maar met iemand een tijdje omgaan en er dan achter komen dat het een fokker is lijkt mij heel erg raar.
Dat lijkt mij dan weer helemaal niets. Gewoon met een groep naar een kroeg prima of ergens anders maar een singlesmeet, zeer eng.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben wel ooit naar een singlesmeet van r&p geweest,
damn
Heftig hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
tis hoe het was he wat ik zei, oke hou me ff na want lang terug, maarre ik vond dat toen niet oke en nu z90u het nog meer drama zijn als toen.
en dat veroorzaakte shutdowns toen op fok.
Gelukkig maar.quote:
P'cies, de 40+ meets waren ook erg leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer helemaal niets. Gewoon met een groep naar een kroeg prima of ergens anders maar een singlesmeet, zeer eng.
Ja, helemaal met jou eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
P'cies, de 40+ meets waren ook erg leuk.
Deze was vooral heel raar,quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer helemaal niets. Gewoon met een groep naar een kroeg prima of ergens anders maar een singlesmeet, zeer eng.
ja toen, oke ik was stuk jonger en oke mss nog beetje. maar dat kan nu niet meer net als naakt pics van dochter Danny enzo en Yvonne? ook totaal openbaar.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze was vooral heel raar,
rond de 12 mannen, 2 vrouwen
En oh, 1 van de 2 vrouwen was niet single meer tijdens de meet, en 1 van de mannen ook niet
Verwacht niet dat dat anders is ofzo. Ben ook wel eens naar meets van de SEX SC geweest en de R&P SCquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker Choco.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
En nu ga ik slapen.
Slaap lekker en tot snel.![]()
Trustequote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
En nu ga ik slapen.
Slaap lekker en tot snel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |