kijk he ik was hier al vanaf 16 jaar en toen mss was ik veel makkelijker;ijker?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff kijken hoe ik dat uitleg. Ik heb wel eens iemand gemeet in de stad om koffie te drinken.
En iemand die uitdaagde dat ie midden in de nacht gewoon zou langskomen, ik zei prima. Verder niets gebeurt, was gezzelig.
En ik heb ook gemeet met iemand lang geleden om te seksen.
Dus 3 totaal verschillende minimeets![]()
Het is maar net wat jezelf wil op een meet en dan iemand vinden die dat ook wil. Samen of in groepsverband.
Zit je al in DM?quote:
Ja dat weet ik dus niet, wat je zelf wil dan denk ik. Ok, omdat het allemaal fokkers waren, noem ik het minimeets als het met 1 persoon was en maakt niet uit wat er verder gedaan werd en met meerdere mensen een meet. Gristus het is veel te laat voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar maakt het uit wat je doet? Telt de een wel en de ander niet als (mini)meet?
Dan heb ik 10tallen zo niet veel meer minimeets gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, wat je zelf wil dan denk ik. Ok, omdat het allemaal fokkers waren, noem ik het minimeets als het met 1 persoon was en maakt niet uit wat er verder gedaan werd en met meerdere mensen een meet. Gristus het is veel te laat voor dit soort dingen.
Iedereen wordt ouder, ik toch ook, hang hier ook al bijna 20 jaar rond. Iedere leeftijd heeft zijn voor en nadelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
kijk he ik was hier al vanaf 16 jaar en toen mss was ik veel makkelijker;ijker?
en zelfs nog toen ik 28 was en iemand van 16. tja zei deed t.... maargoed niks daarmee gebeurt verder.
tik weet niet vind het maar lastig nu als ben 42
Kijk. Zo zie je maar weer, ouwe meeter.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb ik 10tallen zo niet veel meer minimeets gehad
Jij wel en leest erg fout dit.quote:
die verhalen ken ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:12 schreef kree het volgende:
nou eentje van gevolgd die Meets,,,,, en oke toen was fok op zwart omdat er pica werden gedeeld erover en ik heb ze ook gehad.
maar als dat dan de meet was? schandalig vond ik het om iemand achter te laten en dan achteraf de foto nog te poste n ook.
maar is 20 jaar terug.
age isjust a numberquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen wordt ouder, ik toch ook, hang hier ook al bijna 20 jaar rond. Iedere leeftijd heeft zijn voor en nadelen.
de Rotterdam meet. idd. naja. kweet niet hoor en heb er toe n al wat van gezegd in me domme jaren wss.quote:
Dat ja.quote:
quote:
Ow, en als je iemand vaak gezien hebt voordat we wisten dat we beide op fok zaten? Of fok zelfs bestond.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk. Zo zie je maar weer, ouwe meeter.
67.318.972.134.145quote:
Ben jij al zo oud?quote:
ik heb alleen maar zeer brave meets meegemaaktquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken die verhalen niet en klinkt erg fout. De meets die ik heb gehad waren niet zo zover ik weet.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, en als je iemand vaak gezien hebt voordat we wisten dat we beide op fok zaten? Of fok zelfs bestond.
Telt dat als meet?
Zo ja gaan ik naar de 100den
Wat bedoel je nuquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken die verhalen niet en klinkt erg fout. De meets die ik heb gehad waren niet zo zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |