Nou ik vind het mooi voor het klassementquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In welk opzicht blijft dit zo leuk en verrassend dat Pidcock de beste sprint heeft? Omdat hij 1x niet direct reageerde op een aanval.
Komen wel hele zware dagen aan, dan is hij alweer flink gezakt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind het mooi voor het klassement
Dat zien we dan wel weer. Als je zo gaat denken kun je de Tour ook wel schriftelijk af doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Komen wel hele zware dagen aan, dan is hij alweer flink gezakt waarschijnlijk
Dan kunnen we dan ook al een paar jaarquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Als je zo gaat denken kun je de Tour ook wel schriftelijk af doen.
Sinds ik weet dat het een Zwitserse Colombiaan is. Want laks, slordig en niet functioneel niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat vinden we van het wonderjaar van Mauro?
Ze gaan wel ook het ploegenklassement winnen. Niks is meer heilig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:03 schreef Cyan9 het volgende:
Geen winst voor UAE, dus het is een goede dag.
Er wordt ons niks gegund.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze gaan wel ook het ploegenklassement winnen. Niks is meer heilig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |